شمال و شمال غرب حماه.jpg

گروهک‌های تروریستی حملات گسترده و جدیدی را علیه مواضع نیروهای ارتش سوریه در شمال استان حماه انجام دادند و درگیری های سنگین همچنان ادامه دارد.

به گزارش مشرق، از شمال استان حماه خبر می‌رسد، عناصر تروریستی جبهه النصره (هیأت تحریرالشام) و جیش العزه، دامنه حملات را افزایش داده‌اند و جبهه جدیدی را برای فشار بیشتر بر نیروهای ارتش سوریه باز کردند.

براساس اطلاعات به دست آمده، تروریست‌ها عملیات جدید و گسترده‌ای را علیه مواضع نیروهای ارتش سوریه در شهرک‌های «جمله و جدیده» ترتیب دادند و درگیری‌های سنگینی در این محور به وقوع پیوست.

به گفته منابع میدانی، حمله عناصر تروریستی به شهرک «جمله» با یک خودروی انتحاری آغاز شد اما نیروهای ارتش سوریه موفق شدند این خودروی انتحاری را قبل از رسیدن به مواضع خود هدف قرار دهند و منهدم کنند.

درگیری‌های سنگین و نفس گیر باعث شد نیروهای سوری به صورت محدود و موقت از برخی مناطق در شهرک «جمله» عقب نشینی کنند اما به سرعت ضد حملاتی را با پشتیبانی یگان‌های موشکی، توپخانه ای و جنگنده‌ها علیه تروریست‌ها انجام دادند.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش سوریه در گام نخست موفق شدند پیشروی عناصر تروریستی را در شهرک «جمله» متوقف کنند و پس از چند ساعت درگیری سنگین حملات را به طور کامل دفع کردند.

در حال حاضر، درگیری میان نیروهای سوری و تروریست‌ها در حومه شرقی شهرک «جمله» جریان دارد و مناطق در این محور میان طرفین دست به دست می‌شوند؛ خبرها از شهرک «جدیده» حاکیست، حملات تروریست‌ها به طور کامل دفع شده است.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق به جزئیات حمله عناصر تروریستی به شهرک جدیده اشاره کرد و افزود: تروریست‌ها تلاش زیادی کردند شهرک جدیده را به اشغال دربیاورند اما با واکنش قاطع نیروهای سوری مواجه شدند و ناکام ماندند.

برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید

این منبع میدانی از کشته و زخمی شدن دهها تن از تروریست‌ها در حومه شهرک «جدیده» خبر داد و گفت: در حال حاضر نیروهای ارتش سوریه بر شهرک تسلط دارند و در آماده باش هستند تا به هر حمله‌ای پاسخ دهند.

وی به تحولات میدانی در شهرک‌های «تل ملح و جبین» اشاره کرد و افزود: شهرک‌های «تل ملح و جبین» همچنان در اشغال عناصر تروریستی هستند و تلاش نیروهای ارتش سوریه برای بازپس گیری دو شهرک همچنان ادامه دارد.

این منبع میدانی با بیان اینکه درگیری‌ها در حومه این دو شهرک ادامه دارد، گفت: ۱۶ جنگنده روسی و سوری مواضع تروریست‌ها را در ساعات گذشته به شدت در مناطق اشغالی شمال استان حماه هدف قرار دادند.

برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید

از شهرک‌های «کرناز، الحمامیات، کفرهود» و ارتفاع «الحمامیات» در شمال استان حماه خبر می‌رسد، نیروهای ارتش سوریه حملات عناصر تروریستی را به طور کامل دفع کرده‌اند و این مناطق را تحت کنترل دارند.

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، نیروهای تازه نفس از گروه‌های «سوم، پنجم و هفتم» ارتش سوریه به محور «المحرده - سقیلبیه» اعزام شده‌اند تا مناطق تازه اشغال شده را بازپس بگیرند و تروریست‌ها را عقب برانند.

به گزارش مشرق، حملات مداوم گروهک‌های تروریستی در شمال استان حماه با حمایت گسترده ائتلاف غربی - عربی - صهیونیستی صورت می‌گیرد و در روزهای گذشته انواع و اقسام تجهیزات برای آنان ارسال شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اصغر IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    6 6
    ارتش سوریه بدتر داره این روزها داره منطقه از دست میده تا اینکه پیشروی کنه، خوردن به هسته سخت حرامی ها، لعنتی ها از از بهترین و جنگجو ترین آدمخوارهاشون دارن استفاده می کنن. ارتش سوریه باید با تاکتیکهای سریع و بی وقفه اونها را سرکوب کنه.
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    7 0
    اجب
  • پويا نوري IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    2 9
    بايد تمام مرزهاي استان ادلب را فعال و درگير كرد تا تمام توان تروريستها تقسيم و سرعت انهدام آنها را بيشتر كرد ، با تقسيم توان تروريستها از تجمع و فشار بر نقاط تماس محدودي كه ارتش سوريه ايجاد كرده جلوگيري خواهد شد البته صحنه نبرد را افراد فعال در آن بهتر از ميشناسند
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    14 6
    کار تروریست ها تمومه...مشخصه دارن دست و پا میزنن
  • حسین IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    1 1
    نتیجه مذاکره و پیمان با ترکیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس