کد خبر 999832
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
صالح

ظاهرا بخشی از گروه‌های عضو جبهه وطنی للتحریر اقدام به ترک مواضع خود در استان ادلب و پیوستن به عملیات ارتش ترکیه علیه نیروهای SDF در شرق فرات کرده‌اند.

سرویس جهان مشرق _ جمیل صالح فرمانده گروه تروریستی جیش العزه و از نظامیان جدا شده از ارتش سوریه است که پیش از آغاز جنگ داخلی با درجه سرگردی در ارتش سوریه خدمت میکرد. نیروهای تحت امر وی سالها در مناطق شمالی استان حماه و شهرهای لطامنه و کفرزیتا به نبرد علیه ارتش سوریه می‌پرداختند تا اینکه سرانجام در عملیات بزرگ تابستان امسال در شمال حماه و جنوب ادلب، این گروه مجبور به فرار از محاصره و تسلیم کردن مناطق نفوذ خود به ارتش سوریه شدند.

جمیل صالح(نفر وسط) سرکرده گروهک تروریستی جیش العزه

جیش العزه خود بخشی از ائتلاف بزرگ موسوم به "جبهه وطنی للتحریر" است که در سال ۲۰۱۸ از به هم پیوستن تعدادی از زیرمجموعه‌های ارتش آزاد تشکیل شد. به تازگی توییتی در صفحه شخصی جمیل صالح منتشر شده که در آن گروه‌های همپیمان خود را به دلیل حضور در کمپین نظامی ارتش ترکیه در شرق فرات مورد انتقاد شدید قرار میدهد.

ظاهرا بخشی از گروه‌های عضو جبهه وطنی للتحریر اقدام به ترک مواضع خود در استان ادلب و پیوستن به عملیات ارتش ترکیه علیه نیروهای SDF در شرق فرات کرده‌اند. در این توییت جمیل صالح اینگونه نیروهای همپیمان خود را خطاب قرار می‌دهد:

برادران من، نیروهای عضو جبهه وطنی تحریر
چقدر مرا آزار میدهد که شما سنگر جهاد را که از دین و سرزمین شما دفاع میکند برای رفتن به جبهه نبردی کاملا متفاوت که برای گسترش نفوذ بین المللی است، ترک میکنید.
شما یک روح واحد هستید، آن را در مسیر یک معامله از پیش شکست خورده از بین نبرید.
از خداوند، بازگشت برادرانمان را به مسیر درست خواستارم.

این سخنان سرکرده گروه تروریستی جیش العزه اگرچه قابل تامل است، اما باید از شخص جمیل صالح سوال شود که هنگامی که با توطئه و پشتیبانی کشورهای مختلف از جمله همین ترکیه که اکنون جنگیدن برای آنها را مزدوری می‌داند، سراسر خاک سوریه را به آتش کشیده و موجب ویرانی و کشتار صدها هزار نفر و آوارگی چند میلیون نفر از مردم بیگناه شدند در مسیر درست گام برمی‌داشتند؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
    بدبخت وطن فروش جنایت کار
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
    99 13
    بی شرفهای خائن ابزار دست صهیون و شیطان بزرگ
  • سعید IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
    61 8
    بی شرفتر از وطن فروش نمیشناسم.
    • IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
      5 0
      كمك به بيگانه بويژه در زمان جنگ گناه نابخشودني هست. مثل منافقان پليد كه در زمان جنگ در كنار صدام جنايتكار به ملت ايران خيانت كردند.سرنوشت خفت بار اين اراذل كه امروز در آلباني آواره هستند بسيار عبرت آموز است.
  • IR ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
    1 11
    یاشاسین ترکیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس