کد خبر 963385
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
گریزمان

روخی بلانکو قصد دارد از رقیب کاتالان خود به اتهام تلاش برای وسوسه کردن بازیکن این تیم شکایت کند.

به گزارش مشرق، به نقل از نشریه آس اسپانیا، باشگاه اتلتیکومادرید مادرید قصد دارد از بارسلونا به خاطر تلاش دوباره برای خرید مهاجم فرانسوی این تیم آنتوان گریزمان شکایت کند.

این نشریه نوشته که مدیران باشگاه اتلتیکومادرید از اقدام کاتالان‌ها برای وسوسه کردن بازیکن آنها به ترک روخی بلانکو خشمگین هستند و به همین دلیل قصد دارند از این تیم شکایت کنند.

در ماه مارسی خبری منتشر شد مبنی بر اینکه گریزمان به بارسلونا برای پیوستن به این تیم در پنجره پایان فصل چراغ سبز نشان داده است. در همین راستا رادیو کادنا سر اسپانیا مدعی شده است که اسنادی هم هست که نشان می‌دهد مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ مذاکراتش را با بارسلونا آغاز کرده و با این تیم به توافق هم رسیده است.

بیشتر بخوانید:

زیدان تهدید به ترک رئال کرد

 

این اتفاق درست قبل از آن رخ داد که اتلتیکومادرید همراه با گریزمان به تورین برود و بازی برگشتش مقابل یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را انجام دهد، دیداری که آن را ۳ بر صفر باخت و گریزمان یکی از بدترین عملکردهایش را در آن به نمایش گذاشت.

انتشار این گزارش خشم اتلتیکومادرید را در پی داشته است. اتلتیکو در حال حاضر با اتلتیکومادرید قراردادی دارد که فسخ آن ۲۰۰ میلیون یورو غرامت دارد اما این رقم از روی اول جولای به ۱۲۰ میلیون یورو کاهش پیدا می‌کند. گریزمان در ابتدای ماه علناً اعلام کرد که از اتلتیکومادرید جدا می‌شود و انتظار می‌رود که بارسلونا مقصد بعدی او باشد. طبق قوانین بازیکنی که با یک تیم قرارداد داد نمی‌تواند مستقیماً با مشتری‌اش وارد مذاکره شود مگر اینکه ۶ ماه به پایان قراردادش باقی مانده باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس