محمد علی نجفی

تمسخرکنندگان دیروزی ارزش‌های دینی، امروز همه در کالبد «مجتهد» فرو رفته‌ و اظهارنظرکنندگان را از آمدن همین بلا بر سر خودشان زنهار می‌دهند!

سرویس سیاست مشرق- با فاصله‌گرفتن از ساعات نخست انتشار خبر قتل همسر دوم محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران و وزیر اسبق و سیاستمدار قدیمی، و فروکش نمودن شوک حاصل از اعتراف به قتل نجفی، کم‌کم بوی ناخوشایند «سیاسی‌کاری» جریان اصلاحات و تلاش برای ارائه تئوری‌ها و توجیهات عجیب و غریب برخاسته است.

جالب این‌جاست، جماعتی که چند سال قبل، بر سر داستان «هفت تیر کشیدن» یک مداح که هیچ‌کس نه عکسی، نه فیلمی و نه هیچ سندی از آن مشاهد کرد، تا سال‌ها کل قشر مداحان را زیر سوال می‌برد و از این دستمایه (که هنوز اصل وقوع آن محل تردید است) برای کوبیدن رقیب سیاسی بهره می‌برد، جماعتی که بر سر ماجرای خصوصی یک مجری برنامه‌های مذهبی تلویزیون (که ظاهراً بی اطلاع همسر، خانمی را به عقد موقت شرعی درآورده بود)، صرفاً به دلیل ظاهر و محتوای مذهبی برنامه‌های این مجری و اجرای او در صدا و سیما، حیثیت و آبروی او را صرفاً بر اساس شایعات به باد دادند و برای چند سال او را از صفحه روزگار محو نمودند، امروز که شهردار «محبوب» دیروز و وزیر «روشنفکر» پریروز و «اسطوره» علم و اخلاق نزد اصلاح‌طلبان، روز روشن دست به اسلحه بدون مجوز برده، ۵ تیر شلیک کرده و همسر خود را به قتل رسانده، منادی «اخلاق‌مداری» و «تقوا» و «پرهیزگاری» شده‌اند و انتظار دارند که هیچ‌کس، جز وابستگان این جریان، درباره این ماجرا حرف نزند و همگان با «درک» شرایط «استاد» نجفی، برای عاقبت به خیری خود دعا کنند!

جالب این جاست «خبرنگارانی» که تا دیروز، با بهانه و بی بهانه، ارزش‌های دینی و اخلاقیات رسمی را به سخره می‌گرفتند و به بهانه «حکومتی» بودن این اخلاقیات، آن را تخطئه می‌کردند، امروز همه کتب احادیث و روایات به دست، به دنبال سندی برای «ملامت نکردن» و سرزنش نکردن» نجفی هستند و مخاطبان را از اینکه اگر اظهارنظر کنند همین بلا به سرشان می‌آید، می‌ترسانند و صرفاً برای افراد غیرهمسو با جریان اصلاحات، حق دعای «عاقبت به خیرِی» قائل هستند.

البته که در اظهارنظر درباره ابعاد این ماجرا باید جانب تقوا و اخلاق را نگه داشت و البته که دعای عاقبت به خیری، بهترین واکنش‌هاست، ولی اینکه جماعتی که تا دیروز، کوچک‌ترین لغزش‌های اخلاقی، و حتی بعضاً نه غیراخلاقی که متفاوت با عرف عیان، را در مخالفان و رقبای سیاسی، به ابزار ترور شخصیت و نابودی هویت تبدیل می‌کردند، حالا انتظار دارند که ملت شوک‌زده از هفت‌تیرکشی «جنتلمن» اصلاحات، دم فرو ببندند و تنها به تفاسیر و روایات اصلاح طلبان از ماجرا بسنده کنند. همین‌ها کسانی بودند که سال گذشته، همزمان با انتشار تصاویر «رمانتیک» و «عاشقانه» نجفی ۶۷ ساله و مرحومه میترا استاد ۳۴ یا ۳۵ ساله، توسط خود آن مرحومه، مدعی آن بودند که همگان باید به «حریم خصوصی» آقای «دکتر» احترام بگذارند و در زندگی دیگران «کنجکاوی» نکنند.

حالا اما، از همان دیروز که اصلاح طلبان اندکی بر شوک و حیرت خود از فروریختن تصویر دکتر نجفی، شهردار محبوب و استاد دانشگاه نابغه و سیاستمدار نخبه و …غلبه کردند، داستان‌سرایی‌ها و گمانه‌زنی‌های عجیب و حتی مشمئزکننده ای را برای تبرئه «دکتر» آغاز کردند، به نحوی که تنها بعد از گذشت چند ساعت، مقتول در جایگاه اتهام قرار گرفت و نجفی در جای قربانی!

شاید توئیت صدرا محقق، دبیر اجتماعی روزنامه اصلاح طلب شرق، به خوبی گویای منظور باشد:

به بیان دیگر، دبیر اجتماعی روزنامه «شرق» بدون اینکه هنوز ابعادی از ماجرا روشن باشد، صرفاً بر اساس یک شایعه، مقتولی را که با شلیک ۵ گلوله از دنیا رفته است، به «فساد اخلاقی» و «رابطه نامشروع» متهم می‌کند و بعد در هیأت یک طلبه درس خارج خوان فرور رفته تا با استنادات «فقهی»، آقای «دکتر» محبوب اصلاحات از قصاص تبرئه کند!

از سوی دیگر، فضای شبکه‌های اجتماعی، به ناگهان از سوی اکانت‌ها و فعالان وابسته به جریان اصلاحات، پر شد از داستان‌سرایی درباره بحث «پرستو» و «دام افکنی جنسی» و حتی به میان کشیدن پای برخی نهادهای نظام، تا مدعیان اخلاقمداری و رعایت حریم مقتول و «حفظ حریم شرعی»، همه مدعیات قبلی خود را فراموش کنند و با زدن اتهامی واقعاً عنیف به مرحومه «میترا استاد»، برای نجات تصویر و آبروی یکی از نامزدهای بالقوه همیشگی اصلاح‌طلبان برای انتخابات مختلف، مذبوحانه کوشش کنند.

توییت‌های سازماندهی شده برخی اکانتهای شناخته شده و ناشناس طرح ابهام در پرونده محمد علی نجفی

گرچه خود نجفی هم که با کمال خونسردی در حال نوشیدن چای در پلیس آگاهی بود و در آرامش کامل با دوربین خبرنگار از انگیزه‌هایش گفت، ظاهراً بی‌میل به این داستان‌سرایی‌ها نیست، کما اینکه در جلسه بازپرسی روز چهارشنبه (۸ خرداد) ادعایی مطرح کرد که "میترا استاد صوت مرا به نهادهای امنیتی می‌فرستاد"! انگار که به فرض اینکه دیگر نجفی چیزی برای پنهان کردن باقی گذاشته بود یا دیگر در دنیای سیاست وزن و جایگاهی داشت که زندگی شخصی او برای نهادهای امنیتی جالب توجه باشد، فلان نهاد اطلاعاتی برای انجام شنود یا تجهیز یک سوژه آن اندازه عاجز است که از همسر قانونی او بخواهد که «صوت» شوهرش را برای آن‌ها بفرستد! نجفی اما خود به خوبی از پوچی این ادعا آگاه است، اما به سان دوستان اصلاح‌طلب خود بی‌میل نیست که با زدن تلویحی انگ «پرستو» و لجن‌مال کردن مقتولی که به تیر جفای او از دنیا رفته و دستش از دنیا کوتاه است، آبرو و حیثیت خود را (به زعم خویش) بازیابی کند.

این‌گونه که از قرائن برمی آید، هر چه که از شوک اولیه وسنگین قاتل بودن شهردار سابق تهران کاسته می‌شود، تریبون‌ها و قلم‌ها و اکانت‌های بیشتری به کار خواهند افتاد تا با ساختن داستان‌ها و روایت‌ها و شایعه‌سازی و تهمت و…جهت پیکان اتهام را متوجه هر کس دیگری جز نجفی کنند، چرا که جریان اصلاحات به خوبی آگاه است که هفت‌تیرکشی و قتل نفس «جنتلمن» و «آقای دکتر» و «نابغه ریاضی» و «نخبه سیاسی» دیروز اصلاحات، چه ضربه سهمگینی به باقیمانده آبرو و اعتبار این جریان وارد کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 154
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 23
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    روش برخورد نیروی انتظامی با نجفی لکه ننگی است بر پیشانی نیروی انتظامی.
    • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
      52 11
      نجفی ظلم های بسیار بزرگ تری (مانند تهمت علیه سه هزار نخبه علمی و بورسیه) مرتکب شد. جنایتی بس بزرگ بود و از نخبگانی بیگناه، قربانی گرفت، اما خیلی ها با بی تفاوتی از کنارش گذشتند.خوب یادمه یکیشون بر اثر فشار ناشی از به هم خوردن زندگیش به دلیل تعلیق شدن در بازی بورسیه ها ،خودکشی کرد.
    • DE ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
      27 7
      مگه چکارش کردند ؟ باید ببرنش هتل پنج ستاره و بهش چلوکباب و نون خامه ای بدن ؟
    • IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
      58 7
      شهید عبدالحمید دیالمه : مطمئن باشیم در هر شغلی که هستیم اگر ذره ای #عدم_خلوص در ما باشد ، امروز #سقوط نکنیم ، فردا سقوط میکنیم. فردا نباشد پس فردا سقوط میکنیم ؛ چون #انقلاب، هر زمان یک #موج می زند و یک مشت #زباله را بیرون می ریزد.
    • IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
      19 5
      اگر قائل به پروژه پرستو باشی، پس همسر مجری مذهبی هم یک پرستو بوده ساره گیانی بود اسمش.؟
    • IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
      15 3
      یک‌نخبه شیمی قربانی نجفی در پرونده ساختگی بورسیه چند روز قبل خودکشی کرد و خونش دامن نجفی را گرفت
    • GB ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
      24 0
      اگه ساب النبی کشتنش واجبه هاشم آغاجری حکمش صد در صد در حکم ساب النبی است.اینو چی میگن این جرثومه های افساد طلب(واقعیتش اینه که اصلاح طلبا از سلطنت طلبا به مراتب خائن ترند)
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
      21 1
      امان از دست این استخر و وان و سد و...این اصلاحطلبها چرا این قدر آب بازی ومرگ در آب را دوست دارن.
    • IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
      13 1
      آخه این کی بوده که براش پرستو بفرستند . براش کلاغ هم زیادیه!
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    93 3
    هرچه جلوتر میرویم بیشتر یقین پیدا می کنیم پای افشاگری و حذف فیزیکی در میان است که اینگونه لشگر بوقچی های افسادطلب فعال شدند
  • سيد IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    5 47
    هيچكس ازهمسايه ها صداي گلوله رانشنيده كه اين خود باعث شك برانگيزبودن ماجراست همسايه اي كه صداي دعوا راشنيده چگونه صداي شليك تيررانشنيده است
    • IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
      12 9
      بزرگوار. این آپارتمان در نزدیکی دانشگاه امام صادق است. با مصالح مرغوب ساخته شد و دیوارها کاملا عایقند.
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
      17 0
      خفه کن روی اسلحه باشه صدا نداره
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
      9 0
      خودش گفته به مقتول شلیک کرده اونوقت شما کاسه داغ تر از آش شدی!
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    33 1
    افرادی مثل کرباسچی اکنون اشک تمساح می ریزند! این تله ای بوده که برای شهردار شدن نجفی و سواری گرفتن از وی گذاشته بودند.
    • IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
      50 2
      اشک یک شهردار دزد برای شهردار جنایتکار
    • IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
      39 2
      کرباسچی،پدر علم اختلاس ایران
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    10 14
    اگه دقت کنید،‌یه خبرنگاری میپرسه کی شما رو تو هتل لاله پیدا کرد، نجفی با فکری میگه کارمند هتل. ممکنه حرف تو دهنش انداخته باشند و اصلا خودکشی نداشته و برای مظلوم نمایی باشه
    • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
      6 0
      خبر خودکشی چند ماه پیش منتشر شد و مثل همیشه تکذیب
    • IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
      16 1
      حرفایی که میخواست بزنه رو یادش میرفت انگار حفظ کرده باشه
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    89 26
    از کثیفی فرقه ضاله اصلاح طلبی همین بس که بعد از قتل عمد نجفی در سایتهای وابسته شون مشغول تطهیر این جنایت و ساختن چهره ای مظلوم و افتخارآمیز از قاتل هستن . وقاحت را بجایی رسانده اند که حتی خواهان آزادی و تبرئه قاتل شده اند !!! ای تف تو هیکل کثیف و لجن اصلاح طلبتون بیاد بیشرفها
    • حسین IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
      4 18
      اصلاح طلبی تفاله باقیمانده از اعصار و قرون خوارج و نهروانیان هستند
  • شاید میخواهند موضوع بزرگتری فراموش شود. IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    49 3
    نجفی هم اکنون مشاوررییس جمهور و رییس ستاد اقتصادی دولت بنفش می باشد #مهمترین مسئله و نکته اینکه محمد علی نجفی #نزدیکترین شخص و دوست گرمابه و گلستان و رفیق شفیق #مسعود_نیلی بزرگترین تصمیم گیرنده ی پشت پرده ی برنامه های #اقتصادی دولت روحانی و عامل اصلی وضعیت و شرایط فاجعه بار اقتصادی کشور می باشد؟ همسر نجفی چه چیزی میدانست و میخواست بگوید که نگذاشتند
    • IR ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
      8 0
      احسنت راستی امروز تو خبر ها خوندم برادر آقای نیلی که نماینده ایران توی بانک جهانی است اختلاس کرده و گفته دیگه به ایران برنمی گرده و یه خونه 700متری تو آمریکا خریده
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    53 1
    قاتل قاتل است. ننگ برا آنان که زنی بیگناه را لکه دار کنندو بخواهند قاتلی را موجه جلوه دهند. متاسفیم. امروز انسانیت لرزیده وجدان انسانیت لرزیده قتل انسانی بیگاه در حمام دل هر انسانی را به درد می آورد. کسانی که به همسر خود رحم نمی کنند چطور به مردم ایران رحم می کنند. مسولین قضائی اقدام عاجل قصاص فوری
    • ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
      21 1
      آنهایی که مقتول را گناهکار جلوه می دهند اتفاقا و از سر شانس همانهایی هستند که برای زنان و دختران مردم حقوق تعیین می کردند و دلسوزی بسیار عمیقی نسبت به آینده آنها ابراز می داشتند!!
  • وكيل منصف DE ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    5 62
    اضافه كنم كه بنده به مقتول و فرزند ايشان نيز مشكوك هستم ، آقاي نجفي بايد فورا آزاد شوند ، بازداشت ايشان غير قانونيست ، مدير ، سرايدار و تمامي أهالي ساختمان نيز بايد فورا تحت بازجويي قرار گيرند .
    • IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
      12 1
      نکنه تو اونجا بودی که به مقتول و فرزندش شک داری .خودش میگه به قتل رسونده تو میگی نه. مزخرفی واقعا
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    56 22
    بیشرف تر از این اصلاح طلبها خودشونن
    • IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
      10 23
      ادب مرد ز دولت اوست
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    50 20
    سقوط اخلاقی اسلاخ طلبان
    • افتخار AU ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
      10 5
      احسنت - سقوط اخلاقی اسهال طلبان از سال ۱۳۸۸ شروع شد.
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    11 6
    اوف چه عکس هایی داره ، روزه ام باطل شد - خخخخخ
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    37 1
    اینا همونایی هستن که وزیری که خود احمدی نژاد برکنارش کرده بود رو الان که تو دادگاهه و محکوم شده میگفتن وزیر دولت قبل(احمدی نژاد) یا اون مداح هتاک که وقتی میخواستن معرفی کنن میگفتن داماد خواهر احمدی نژاد اصلاح طلب ها خیلی بی شرف هستید حالا شدید عالم دین و مردم رو انذار میدهید مردم ببخشید بی ادبیه ولی...... مشرق بی شرف تر از اونایی اگه منتشر نکنی
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    19 0
    اینا همونایی هستن که وزیری که خود احمدی نژاد برکنارش کرده بود رو الان که تو دادگاهه و محکوم شده میگفتن وزیر دولت قبل(احمدی نژاد) یا اون مداح هتاک که وقتی میخواستن معرفی کنن میگفتن داماد خواهر احمدی نژاد اصلاح طلب ها خیلی بی شرف هستید حالا شدید عالم دین و مردم رو انذار میدهید مردم ببخشید بی ادبیه ولی...... مشرق بی شرف تر از اونایی اگه منتشر نکنی
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    54 6
    نجفی دست پرورده کامل اکبر رفسنجانی بود . این هم عاقبتش !!!
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    35 1
    قرار شد شورای فله ای و گله ای شهر تهران به پاس زحمات و خدمات نجفی ( قتل ) یکی از خیابانهای تهران را به نام ایشان بکنند . علی برکت الله .
  • حمیدرضا IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    18 0
    باسلام عرض ادب و احترام خدا را شکر مدعیان تمدن و اخلاق ماهیتشان را نشان میدهی انشالله پشت پرده مدعیان مذاکره را هم نشان بدهی . سر کدوم تپه نرفتید ... ایا آنروز که یک مطلقه به سن دخترت را که بر نیت و منظوری سر راهت آمد را به بازی گرفتی آن عکس ها یادت خدا رحمت کندش و به خانواده اش هم صبر بده اینقدر معرفت داشت پشت نجفی در آمد شاید از اون تو خواسته هایی داشتی که خرد جمعی تان به حذف فیزیکی رسید . التماس دعا *
  • DE ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    24 2
    دست بند که هیچ ، پا بند هم بهش بزنید . از این جانوران اصلاح ... هرچی بگی برمیاد . اما سؤال بسیار مهم اینجاست که مردمیکه به این افراد رأی دادند و بخاطر این افراد در خیابانها رقص و پایکوبی کردند ، آیا حالا سرعقل آمده اند ؟
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    29 26
    اسلاحتلبی یعنی بی شرفی
    • IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
      25 0
      اصلاح طلبها در تاریخ انقلاب نشون دادن که شرایط مهیا باشه از داعشیها بدترن
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    25 0
    این قبیله قدرت طلب؟ و به اصطلاح خودشان ،اصلاح طلب !؟در دفاع از خود ،تا شیوخ خلیج فارس پایین اوردند ،چون انان در دام پرستو ها گرفتارند!
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    20 0
    با ید کسانی که به او اسلحه داده اند و پس از پایان اعتبار مجوز، اسلحه اش را پس نگرفته اند محاکمه شوند!
  • AE ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    22 6
    هر روز بیشتر از دیروز سقوط میکنن این وعده خداست
  • AE ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    35 18
    هر روز بیشتر از دیروز سقوط میکنن این وعده خداست
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    31 41
    حیوانات مشرق نیوز الحق که تهوع آور و سگ صفت هستید
    • ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
      12 1
      عجب تحلیل عمیق و دقیقی! قاتل را به تنهایی پیدا کردی!!
    • محمد IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
      17 0
      صفات جد آباد خودت به دیگران نسبت نده
    • IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
      12 1
      افساد طلبها حیوان هستند و خداوند دست خیانتاشون را رو میکنه انشالله
    • IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
      9 1
      افساد طلبها حیوان هستند و خداوند دست خیانتاشون را رو میکنه انشالله
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
      2 15
      این کامنت گزار هم اصلاح طلب هست
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    27 1
    بر فرض که ایشون صوتت رو به نهاد های امنیتی میفرستاد چه صحبت خاصی داشتی که از ترس افشای صحبت هات دست به قتل همسر خودت زدی ، و حاضر شدی برای فرار کردن از اون ننگ ، ننگ قتل رو پذیرا باشی
  • محمد IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    14 0
    منافقین برای نجات خودشون به هر چیزی چنگ میزنن پس از رفتار این جماعت تعجب نکنید
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    16 0
    مظلوم نمایی جای قاتل و مقتول رو عوض کردن جای جلاد و شهید رو عوض کردن روش همیشگی مجاهدین خلق و اصلاح طلبان
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    18 0
    حالا خوب شد خودکشی نکرد و اعترافاتش موجوده وگرنه الان هر کس و ناکسی داشت انواع تهمت رو به اول تا آخر نظام میزد.
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    16 3
    کثیف تر از اصلاح طلب ها خودشون هستن
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    16 2
    فتنه گران که تا دیروز برای فریب مردم جای جلاد و شهید رو عوض کردن، حالا همه مدعی اخلاق مداری شدن!
  • صداقت IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    4 12
    اصلا طرف یه پرستو هستش چرا باید اون رو کشتش خب تحویلش بده به وزارت اطلاعات . باور کنین اگر طرف پرستو بود تا حالا ده بار ازش طلاق گرفته بود
    • IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
      3 0
      پرستوئی شد پرپر زنان رفت به صحرا های بی نام ونشون رفت حریفون پیش من با طعنه میگن ستاره شد وبه طاق آسمون رفت
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    17 4
    دست اصلاح‌طلبان برای مردم رو شده پست فطرت از این جماعت در دنیا نیست سالها پول و قدرت این کشور اسلامی دستشون بوده اما بوی از اسلام نبردن وقتی هم که گند میزنن فحشش رو باید حزب الله و اسلام بخوره
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    10 32
    منم جای نجفی بودم ی هم چین زنی رو میکشتم‌.
    • IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
      12 2
      ساکت شو بی تربیت
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
      1 7
      لباسشویی تمام اتوماتیک هم اینطور مغز بعضی ها رو شستشو نمیده که اصلاح طلبان میدن
  • علی IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    23 0
    اگر خیانت زنش باعث قتلش شده این پدر سوخته ها تمامشان قتلشان به جرم خیانت به ملت و مملکت واجب است
    • AE ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
      1 0
      خیلی قشنگ گفتی همه ی خائن ها رو باید مجازات کرد
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    11 1
    چه خبره، اینم یه قاتل مثل قاتلای دیگه. والا مهم نیست این آقا کی هست ، چی بوده، الان مهم اینه که یک نفر رو کشته.
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    5 8
    همه میدانند این مسئله خانوادگی بوده وربطی به اصلاحات ومسایل جناحی وسیاسی ندارد .
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    15 1
    حتی اگه پرستو باشه مگه نجفی مجبور بوده بهش اجازه ارتباط بده !
  • رحمن IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    3 10
    خجالت آور بلکه تهوع آور است به زندگی خصوصی مردم چرا سمت و سوی سیاسی از نوع دزدی و رانت خواری میدهید بروید زن بچه خودتان را اداره کنید هم تو و هم تو.لیاقت شما ندارید
  • شریف زاده IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    16 1
    فقط می توانم بگویم خدا جای حق نشسته . وقتی می خواهی خدا را دور بزنی . این می شود نتیجه کار . سقوط اخلاقی ، شخصیتی ،و......................
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    16 1
    اصلا باورم نمی شد لعن و نفرین مردم مظلوم زیر دستش دامنش رو اینطوری بگیره.
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    20 4
    تمام اونهایی که توی فتنه 88 شرکت داشتن از وزیر و وکیل و معلم و دکتر و لات والوات و .... اینا همشون بدبخت شدن یکی از یکی بدتر
    • FR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
      10 1
      اگر اینطور باشه حقشونه !
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    14 1
    خاک بر سر نهاد های امنیتی که انقدر ول کردن هر نون به نرخ روز خور اصلاحاتی هر جفنگی رو میگه ... یک بار برای همیشه این آشغال ها رو بگیرید و بترسونید که جرات تکرار این حرفا رو نداشته باشند ...
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    14 0
    مراکز امنیتی بعد از شنود حرفهای نجفی ایا کاری کردند یا به دلیل اصلاحطلب بودن وضعیت را مجدد به نجفی میگفتند که منجر به کشته شدنش شد؟
  • ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    31 10
    تصور کنید فردی غیر از یک لیبرال این کار را میکرد الان نوچه فمنیست های غربگدا، یقه پاره میکردند که اسلام دین زن ستیز است که اجازه داده یک پیرمرد زندگی دختر مظلوم را به گند بکشد اما امروز همانها ببینید به چه دریوزگی افتاده اند. #پرستوهای صهیونیست
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    53 0
    اگر این نجفی پنج روز نظافتچی دفتر احمدی نژاد میبود الان کانالهای بی بی سی و منوتو اصلاح طلبان چه میکردن!!! ولی عصر ایران وطن فروش زد کاسبان قتل!!!!! اصلا خبر ندارن انگار!!! حتی تیم حقوق زنان، هم پیگیریش نکرد مثل ابنکه مرحومه میترا استاد زن نبود!!!!!!
  • حامد IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    22 16
    در دروغ گویی اینا همین بس که نجفی دکتر نبود اما او را دکتر می نامیدند. نجفی از بزرگان جریان اصلاحات است. او از بزرگان دولت تدبیر و امید است. او شهردار منتخب لیست خاتمی است. کسانی که کشمکش ساده ی بین یک مأمور زن و یک زن بی حجاب را آن قدر بزرگ کردند و جنجال ها از آن ساختند و وزیر مملکت در مورد آن بیانیه صادر کرد امروز از کسی که با 5 تیر زنی را در حمام به قتل رسانده دفاع می کنند!؟
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    15 0
    کرباسچی به طور ضمنی تأیید کرد اصلاح طلبان در حال سواری گرفتن از او بوده اند.
  • CA ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    11 18
    اصلاحات (افسادطلبان) نَمُرد ، خودکشی کرد!!! ههه
  • حامد IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    23 6
    ما با دکتری در مدرسه ابتدایی تدریس می کنیم و حقوق حداقل می گیریم. اینا با فوق لیسانس هیئت علمی صنعتی شریف می شن، وزیر می شن، شهردار پایتخت می شن. بدم می اومد از نجفی متنفر بودم ازش دعا می کردم زمین بخوره و زمین خورد. امیدوارم بقیه این جماعت هم همین جور زمین بخورند
    • IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
      14 13
      معلومه نفس نحسی داری و مدام مثل پیرزن ها در حال نفرین هستی . اگر خیرت به کسی رسیده بود ، خدایت نمی گذاشت با دکتری در مدرسه ابتدایی تدریس کنی و حقوق حداقل بگیری و از سر حسادت و زبونی دست به نفرین بشی !!! در ضمن اگه بیل زن بودی ، باغچه خودت رو بیل می زدی و دعایی برای بهتر شدن وضع خودت می کردی ، نه دعایی برای زمین زدن دیگران !
    • علی IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
      1 0
      الان نجفی خیرش به اصلاحات رسیده و مانع بی ابرو شدنشون شده و خداوند هم به پاس این فداکاری ایشون را در منصب های وزیر و شهرداری قرار داده اند .در مقابل جهالت و حماقت هیچ عقلی برنده نیست
  • CA ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    14 0
    شلیک به بنفشه پوش ها !! شلیک به بنفش ها !! خوب حالا یه جیغ بنفش بکشن فمینیستهای بنفش !! آره حیوونکی یه جیغ بنفش بکش بگن نمُردی از بهت و حیرت !!
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    19 0
    یکی از مشکلات اصلاح طلبان و طرفداران رویاپردازشان این است که فیلم هالیوودی و ظاهرآ تازگیا فیلم بالیوودی زیاد میبینند
  • CA ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    22 0
    یعنی پا قدم نحس روحانی حتی به اصلاحات(افسادطلبها) هم رحم نکرد چه برسه به مردم مومن ایران
  • CA ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    14 5
    تموم اونایی که اینطوری جو سازی می کنن سرنوشتی قطعا بهتر از این مرد و زن دومش نخواهند داشت منتظر باشن دست انتقام خدا یکی پس از دیگری هلاکشان خواهد کرد
    • IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
      9 0
      تو هم که حرفی از خودت نداری حرف رسانه های حالا دیندار شده افسادلات رو تکرار کن
  • CA ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    5 27
    طفلکی چقدر هم خوشگل بوده !! حیف نبود زدی کشتیش حالا یه طوری دیگه باهاش کنار میومدی !! حالا هی دنبال زن خوشگل باشن مردا
    • IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
      1 0
      بیشعور.چشمهاتو درویش کن.
  • رضایی IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    21 0
    انان که به ارمان شهدا خیانت کنند بلا شک روزی رسوای عالم خواهند شد . شاید رسوا شدن در این عالم راحت تر از عالم عقبی باشد ای کاش عبرت مسئو لین خائن شود و از انتقام خداوند منتقم بترسند و در رفتار خود تجدید نظر کنند
  • SE ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    30 2
    اصحالات از تهوع آوری عبور کرده و شده اند خود استفراق
  • جواد IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    8 1
    عجب موجی درست شد خوراکش یک دادگاه علنی است
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    0 2
    مجری مذهبی مشکلش این بود که بی اجازه همسر عقد موقت شرعی داشت؟؟ عجب...ما فک کردیم عقد موقت شرعی!! ازش شکایت کرده بود
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
      2 0
      اونم پرستو بوده!
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    5 1
    مجری برنامه های مذهبی رو رسانه ها از صفحه روزگار محو نکردن بلکه عرف جامعه هم تعیین کننده است
  • امین IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    1 16
    مشرق مسایل خانوادگی چه ربطی به کار سیاسی ایشان داره اتفاقا یکی از بهترین وزیر ها بودند
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    3 2
    اصل مطلب شما درست و مورد قبول است و مردم هم آگاه شده اند و فریب افساد طلبان را نخواهند خورد، اما اینکه در ابتدا مطلب بخواهید کار اشتباه آن مجری که نوعی خیانت به جایگاه و خانواده خودش بوده و موجب بدبینی مردم شده رو کتمان کنید کار کاملا اشتباهی است . خیانت در امانت در هر جای کشور انجام بشود، غلط و مورد پذیرش نخواهد بود
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    2 2
    با توجه به اینکه این خانم میحواسته جزو شورای شهر باشه با مهریه که 7 میلیارد بوده که حدود 400 هزار دلاره تو اروپا کانادا امریکا تو شهر بزرگش یک اپارتمان هم بهش نمیدادند با خودش گفته خوردم به رگه پول طمع و کاهش ارزش پول ملی تر تیبشو داد همین
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    19 19
    اﺳﺘﻔﺮاﻍ ﻃﻠﺒﺎﻥ
  • AE ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    21 0
    واقعا از این قضیه تو جمهوری اسلامی متاسفم ولی.... عجب گل به خودی زد نجفی
  • BE ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    12 18
    اسهالیون خالی بند عصبی خاک بر سرتان
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    9 0
    اینا هر تقبیح و تشویقشون فقط در راستای اهداف حزبه نه اصول اخلاقی. شک ندارم همین استاد شجریانشون اگر از مخالفانشون بود بابت ازدواج دوم با زنی همسن دخترش بی ابروش میکردن
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    10 19
    اصلاح طلب های فاسد و منحرف کلا همینطور هستند خداوند در دو عالم رسواشون کنه ان شاء الله
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    22 21
    زشتی اسلحه کشیدن یک مداح، خیلی بدتر از یه سیاست مدار فاسد هستش.
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    4 20
    زن با این حجابش و ... شده کاندیدا باید هم جامعه و مردان اینجوری بار بیان.
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
      3 0
      خود زن ها از چهرشون برای خاطر تبلیغات، استفاده ابزاری میکنن! شما نگران نباش با حجاب برتر پا میشن میرن مجلس و شورا..!!
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    5 20
    زن با این حجابش و ... شده کاندیدا باید هم جامعه و مردان اینجوری بار بیان.
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    4 0
    نکنه همسر دوم استاد اوازشون هم پرستو باشه! بگین دیگه کدوماشون همسردوم و جوان دارن تا پرستوها را شناسایی کنیم
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    7 2
    با این حساب خیلی از خانمهای فعال حزب اصلاحات میتونن پرستو باشن از جمله همین خانم ... !
  • ناشناس IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    14 1
    اصلاح طلب ها به رعشه افتادن چون با هزارلیتر گلاب هم نمیتونن این تعفن قتل نفس رو پاک کنند قاتلها ی پیداوپنهان باید به اشد مجازات محکوم شوند بشمار
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    5 1
    اگر قائل به پروژه پرستو باشی، پس همسر مجری مذهبی هم یک پرستو بوده ساره گیانی بود اسمش.؟
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    4 0
    سیاست واقعا کثیف خست
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    1 0
    الان یک عده شایعات به نفع قاتل حرف میزنند قوه قضائیه باید این اشخاص میخواهد هر کاره باشد روزنامه نگارو... باید بعدا جواب بدهند .
  • محسن IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    2 0
    خیانت به کشور به خون شهدا عاقبتش همین است آنهای به این ملت خیانت می کنند از این ماجرا و ماجراهای دیگر عبرت بگیرند هر چند دیگران بخواهند این خائیان را تطهیر کنند
  • IR ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    3 0
    این حرف ها چه فایده داره الان تیم رسانه ای اصلاح طلب و جنگ روانی دولت تخمیر و امید داره با قدرت کار میکنه تا همه چی به نفع خودشون تموم شه ، انوقت جریان انقلاب همیشه در این صحنه ها عقب مونده
  • IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    4 0
    آهای اصلاح طلبها که به یک زن بدبخت مقتول هم که دستش از دنیا کوتاه شده رحم نمی کنید و می گویید این زن جاسوس و تله و پرستو .. بوده! لطفا بفرمایید این زن چه چیزی را از نجفی سراغ داشته که می خواسته افشا کند؟ اگر نجفی پاکدست بود چرا باید از افشاگری آن زن می ترسید؟
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
      1 0
      نه اصلا چه چیزی از نجفی داشته که مستحق مرگ بوده، مگه نجفی به قول خودشان پاکدست نبوده، آدم پاکدست از هیچ چیزی هراس نداره، چون پاکدستی یعنی کسی که پاکه، و چیزی در موردش نیس که بخواد بترسه
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    2 0
    من فکر می کنم نجفی به عاقبت نامردی کردن در مورد شهردار فداکار ورزمنده دوران دفاع مقدس (قالیباف)گرفتار شد.بالاخره دنیا حساب وکتاب دارد
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    3 0
    تحلیل خوب و بجای بود ممنون خدا جای حق نشست چقدر تهمت به رئیسی زدند
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    4 1
    اصلاحات جز فساد و وطن فروشی و غربزدگی و دنیا طلبی چه ارمغان دیگری برای این سرزمین داشته..حالا هم که همه با چشم میبینند و با تمام وجود لمس میکنند عاقبت دولت اصلاح طلبان را که تمام امیدها را ناامید و تمام سفره ها را بی نان کرده.....واقعا حماقت مضاعف نیست که دنباله رو یک عده شهوتران و پول پرست باشیم و مجانی به آنها و آقازادههای دزدشان سواری دهیم
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    3 0
    اصلاح طلب ها خوب بلدن که چجوری ماله کشی کنند رو گند کاری مهره هاشون
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    5 0
    اقا اصلا گیریم که پروژه پرستو درست باشه ، بازم چرا اصلاح طلبان انقدر فاسد و زن باز هستند که تو دام بیوفتن ؟؟؟؟؟
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    4 1
    مردک زن بازگی و فساد اخلاقی از چهره و کارهاش داره میزنه بیرون
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    6 0
    نجفی اگر واقعا ادم سالم و اخلاق مداری بود که زن 30 سال کوچک تر از خودش نمیگرفت . امان از شهوت و هوای نفس
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    4 1
    چه بر سر نخبه های ما منگل های هرزه ی دنیا پرست ایران خوار کن غارت کر کاسب دین اورده اتد.امیدوارم به زودی زود شاهد محاکمه ی این افراد باشیم.
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    5 0
    عاقبت تبعیت از خطوات شیطان همینه این ماجرا عشق مرا به قرآن زیاد کرد این سخن خدا با انسان همواره در حال تحقق است و ما غاقل از آن گاهی نه یلکه همواره ابزار و مهره های این تحقق هستیم خواه در سمت مثبت خواه در سمت منفی
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    2 1
    الیت جامعه آدم نمی کشد فقط یک دونده آفریقای جنوبی بود که با یک پای آهنی قهرمان المپیک شد او زنش را چند سال قبل کشت معمولا الیت ها خودکشی می کنند ولی نجفی ترسو زنش را کشت و بهش تهمت هم زد
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    3 1
    خانواده ایی که دختر نوجوانشونو عین یک زن قبیح هفت قلم آرایش میکنن تا جلوی چشمان هرزه پیرمردهای شهوتران در برج میلاد قر بدن و برقصن باید برن زیر گل . حاضرن برای ترویج و گسترش فساد حتی ناموس خودشونو بدن حریف . ببین اصلاح طلبی یعنی چه کثافتی
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    3 0
    صحبت از پروژه پرستو، نشان از عمق ذهن مالیخولیایی شده ی رفیقمونه! فاز توهم تون هم جالبه... قتل از اختلاف خانوادگی بوده نه امنیتی.
  • LB ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    2 0
    بی شرافت هستن اصلاح طلبان. شرف ندارن غیرت ندارن میهن دوستی ندران. حاضرن از ملک سلمان و ممد بن سلمان پول بگیرن و کشور را به باد بدن. و گرفتن پول. بارها
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    3 0
    باید به اصلاح طلبها گفت: همش نزنید. هرچی بیشتر همش بزنید بوی گندش بیشتر در میاد.
  • NL ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    3 0
    ظلم آشکار نجفی در دهه هفتاد با آوردن نظام جدید آموزش متوسطه که باعث ترک تحصیل، اعتیاد و به فساد کشیده شدن هزاران دانش آموز شد می باشد ا
  • هم وطن IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    4 0
    جناب آقای نجفی چهره واقعی دوستان را آشکار کرد تا برای ملت این افراد بیشتر شناخته شوند.
  • FR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    4 0
    در مملکتی که وزیر آموزش و پرورش آدم میکشد جای زندگی نیست
  • پیروز IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    2 0
    ازنظر اصلاح طلبان طرف مقابل و دیگران همه آدمهای کج و معوج و بی اصل هستند و خودشان خوبند وموقعیکه خطایی کردند و برلبه تیغ قرار گرفتند ، همه اعمالشان را توجیه میکنند که یا تحت فشار امنیتی ها بوده اند ، مکالماتشان شنود شده ، همه چیز را به طرف مجهولی که در خیالات خود میپرورند ، نسبت میدهند و بقول معروف یکبار لباس اجتهاد میپوشند و درس تفسیری میگذارتد که هیچ مفسری به گرد پایشان نمیرسد
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    3 0
    فارغ از کثافت کاری های سیاسی اصلاح طلبان و کارگزاری ها، این مسئله یک قتل عمد است و مسیر قانونی آنهم مشخص است. خداوند به غصه دل مادران شهدای فتنه ۸۸، فتنه گران و حامیان آنها را در هر لباس و مقامی بی آبرو کند. آمین یا رب العالمین.
  • FR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    1 0
    باید به مسولین اختیارات بیشتری داده بشه. تازه هنوز اختیاراتشان کم است !!!!
  • ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    0 0
    این خبرنهار نره غول از کجا اومده.
  • FR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    3 0
    لیست مسولین که حرمسرا دارند را منتشر کنید تا مردم حواسشان را جمع کنند
  • FR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    0 2
    اولا آقای نجفی مشاور رئیس جمهور بودند باید شان ایشان رعایت بشه. دوما دبه زن نصف یک مرد هست . لذا مجازات در کار نیست.
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
      1 0
      یعنی هر کی پست مقام داره هر کی رو کشت باید دست مریزاد هم بهش گفت
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
      1 0
      شان قاتل رو حفظ کنید، مقتول رو متهم به مهدور الدم کنید، شرافت داشته باشید اون دنیایی هم هست
  • FR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    1 0
    حرف های نجفی در مورد حساسیت زن اش به گوشی موبایل نجفی ، نشون میده که نجفی زیر ابی میرفته. خانمش فهمیده. میخواسته رسواش کنه که بقتل رسیده
  • FR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    2 0
    چقدر سخته که بخاطر مسایل سیاسی مجبور باشی از یک قاتل جنایتکار دفاع کنی !!!
  • FR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    0 2
    ظاهرا این خانم حجاب اش خوب نبوده و آقای نجفی هم به وظیفه شرعی خود عمل کرده است.
  • FR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    3 1
    از این به بعد جلیقه ضد گلوله هم جز جهیزیه حساب میشه،!
  • FR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    2 18
    وقتی مردی که سابقه هرزگی دارد به قدرت دست پیدا میکنه ، آخر عاقبت اش همین میشه
  • ... IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    0 2
    چه بی حجاب بوده زنه.خوب شد مرد وگرنه اسلاممون که هشت سال واسش جنگیدیم نابود میشد.چجوری بعضی زنا انقدر بی حیا و بی شرمن.واسه پدرهاشون متاسفم
  • CA ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    4 0
    حرف های نجفی در مورد حساسیت زن اش به گوشی موبایل نجفی ، نشون میده که نجفی زیر ابی میرفته. خانمش فهمیده. میخواسته رسواش کنه که بقتل رسیده
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    0 0
    مدافعان این قاتل جنایتکارن و تهمت زدن به مقتول جرمه و ا ز قوه قضاییه درخواست رسیدگی دارم
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    2 0
    خدا لعنت بکند اکبر رفسنجانی را که نجفی قاتل را به کشور تحمیل کرد .
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
    1 0
    هاشمی رفسنجانی فقط تا می توانست تروریست مثل نجفی پرورش داد .
  • دانشجو IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
    0 0
    نویسنده عجب جبهه گیری تابلویی کرده !!?? کار خطا در هر لباس خطاست چه مداح باشد چه وزیر چه وکیل.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس