روزنامه

«معصومه ابتکار» معاون رئیس جمهور در مصاحبه با روزنامه همشهری گفته است: «انتظارات، مطالبات و مسئولیت‌های رئیس جمهور با اختیارات سازگاری ندارد».

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** بازی کثیف اصلاح طلبان برای تبرئه نجفی!

روزنامه اعتماد در گزارشی با عنوان «گزارش غم انگیز یک قتل» نوشت: «به نظر می‌رسد " محمد علی نجفی" حرف‌های ناگفته بسیاری داشته باشد. این ظن از آنجا قوت گرفته است که او هیچگاه دلایل اصلی استعفای خود را تشریح نکرد. از سوی دیگر اگر حرف خبرنگار انصاف نیوز درست باشد و همسر دوم او قصد داشته حرف‌هایی بزند، باید پرسید چه حرف‌هایی قرار بود به رسانه‌ها گفته شود. در این میان شنیده شد که دست نوشته‌ای از "محمد علی نجفی" در خانه دختر خوانده‌اش به دست آمده که گویا او قصد خودکشی داشته و عمده دلایل خود برای ارتکاب این جنایت را تشریح کرده بوده است. البته "اعتماد" هنوز منبع موثقی برای تأیید این شنیده نیافته است…یکی از خبرنگاران در توئیتر خود مدعی شد نجفی از سوی همسر دومش به شدت تحت فشار بوده که رازهایی از او را برملا خواهد کرد و این گرفتاری به جایی رسیده که با جنایت ختم شده است».

روزنامه شرق نیز در گزارشی با عنوان «سرنوشت تلخ یک تکنوکرات» نوشت: «ورود این زن به زندگی محمدعلی نجفی با هر شکل و دلیلی و به صورت خواسته یا ناخواسته بوده باشد، نتایجی عمومی برای یک جریان داشته است؛ چراکه نجفی به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین نفرات نزدیک به دولت روحانی و جریان اصلاحات شناخته می‌شود و زندگی خصوصی او نمی‌تواند دور از جایگاه سیاسی‌اش باشد».

همچنین روزنامه ایران در گزارشی با عنوان «تراژدی نجفی» نوشت: «قتل میترا استاد یک تراژدی تمام‌عیار است؛ نه به این دلیل که پایان خونین زندگی "همسر دوم" شهردار اسبق تهران بود؛ نه به این علت که چطور از دانش‌آموخته دانشگاه ام‌آی‌تی، وزیر آموزش و پرورش و علوم و رئیس سازمان برنامه و بودجه و میراث فرهنگی و عضو شورای شهر و شهردار تهران در ۴۰ سال اخیر چنین قتل هولناکی سر زده و نه به این علت که سیاستمداری متین در پیرانه‌سری چنین دل از قدرت کنده و دل به عشق جدید سپرده، استاد شریف دانشگاه نشسته در مدرسه عشق "استاد" جوان، خود را تحویل پلیس آگاهی داده و اقرار به قتل همسر کرده…که هر کدام از این‌ها برای ساخت یک تراژدی کافی است…قتل همسر محمدعلی نجفی اگرچه بسیار تلخ و تکان‌دهنده است اما می‌توانست همانند خبر بسیاری از ده‌ها قتلی که در کشور رخ می‌دهد اطلاع‌رسانی شود و پس از شناسایی و دستگیری قاتل همانند همه مجرمان بازجویی، محاکمه و مجازات شود. اما این‌گونه نشد و اگر تنها یک درصد او قاتل نبود شاید تا پایان عمرش باید پیشانی‌اش با داغ ننگ این اتهام ممهور می‌ماند».

روزنامه آرمان نیز در گزارشی با عنوان «تهران در شوک» نوشت: «با وجود اعتراف محمد علی نجفی به قتل همسر خویش، هنوز زوایای پرابهامی هست که نیاز به رازگشایی دارد».

رفتار قبلیه ای اصلاح طلبان با موضوعات مختلف، روندی مشمئزکننده به خود گرفته است. تاکنون این رفتار قبیله‌ای برای سرپوش گذاشتن بر مفاسد اقتصادی فعالین این جریان سیاسی به کار گرفته می‌شد، اما گویا انجام یک قتل توسط یک اصلاح طلب که سابقه وزارت در دولت اصلاحات و شهرداری تهران در دوره فعالیت شورای شهر اصلاح طلب و ریاست سازمان میراث فرهنگی در دولت روحانی را نیز داشته است، نیز شامل قوانین قبیله‌ای در اصلاح طلبان است.

«محمد علی نجفی» شهردار اسبق تهران، همسر خود را به قتل رسانده است اما از همان ابتدای انتشار خبر مذکور، طیف اصلاح طلب بازی کثیف خود را برای تبرئه نجفی کلید زد.

نجفی، از جمله مدیران تکنوکرات در جریان اصلاح طلب است که حتی گزینه این طیف برای ریاست جمهوری در سال ۹۲ نیز بود. یکی از فعالین رسانه‌ای در توضیح جنایت به وقع پیوسته توسط نجفی نوشته بود: «…اینجا نگرانی از امتزاج ثروت و قدرت در حرکت لغزنده به سمت لذت گرایی است…».

لازم به ذکر است که طیف اصلاح طلب که همیشه به احکام اسلامی حمله کرده و حتی آن را مورد تمسخر قرار می‌دادند، اکنون با استناد به احکام اسلامی به اتهام زنی به مقتول-همسر دوم نجفی- مشغول هستند!

** ابتکار: انتظارها از رئیس جمهور با اختیارات وی سازگاری ندارد!

«معصومه ابتکار» معاون رئیس جمهور در مصاحبه با روزنامه همشهری گفت: «انتظارات، مطالبات و مسئولیت‌های رئیس جمهور با اختیارات سازگاری ندارد».

در روزهای گذشته، «ابراهیم امینی» عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران گفته بود: «رئیس‌جمهوری در آستانه انتخابات برنامه‌ای را ارائه می‌کند و مردم هم بر اساس آن برنامه‌ها به او رأی می‌دهند. اولاً برنامه‌های ارائه شده باید واقع‌گرایانه باشد و جنبه شعاری نداشته باشد، چون انتخابات یک قرارداد اجتماعی بین انتخاب شده و انتخاب‌کنندگان است. مردم برای تحقق برنامه‌ها رأی می‌دهند، اگر این فرد و برنامه انتخاب شد هم باید نیروهایی را انتخاب کند که توان اجرا و تحقق برنامه‌ها را داشته باشند و هم باید برنامه‌هایی که ارائه می‌شود در حیطه اختیارات رئیس‌جمهوری و دولت باشد. اگر نیاز به هماهنگی با مراجع دیگری هم هست او باید توان ایجاد این هماهنگی را داشته باشد. در غیر این‌صورت اینکه ما برنامه‌هایی را مطرح کنیم و بر اساس آن‌ها رأی بگیریم و بعد پشت سر خودمان را هم نگاه نکنیم نوعی غش در قرارداد است».

همچنین «علی صوفی» وزیر تعاون دولت اصلاحات چندی پیش گفته بود: «من معتقدم که برخی اشتباهات آقای روحانی قابل جبران نیست. در این شرایط همه معتقدند دولت فشل است و از اختیارات خود استفاده بهینه نمی‌کند. از طرف دیگر مدت‌هاست که شاهد تشکیل نهاد جدیدی تحت عنوان شورای عالی هماهنگی اقتصادی متشکل از سران قوا و به ریاست رئیس‌جمهور با اختیارات بسیار بالا و فراقانونی هستیم. بدین نحو که اگر چیزی را مصلحت دیدند که در قانون وجود نداشته می‌توانند اجرا کنند و بعداً به مجلس مراجعه کرده و آن را قانون کند. آقای رئیس‌جمهور در این حد اختیارات دارد اما اتفاق خاصی نیفتاده است»

روزنامه اصلاح طلب آرمان نیز در روزهای گذشته نوشته بود: «آقای حسن روحانی پیش از انتخاب به‌عنوان رئیس‌جمهور بیش از ۳۰ سال در رده‌های مدیریتی نظام جمهوری اسلامی حضور داشت و مشکلات و کاستی‌های موجود را می‌شناخته، او کسی نبود که تازه وارد سیاست شده باشد و از خلأهای موجود آگاهی نداشته باشد. در نتیجه اگر وعده‌ای داده شده یا اگر قول پیگیری مطالباتی به مردم داده شده، دیگر نمی‌توان گفت، خواستم اما نشد».

** ذوق زدگی اصلاح طلبان از نمایش مضحک ترامپ

روزنامه ابتکار در یادداشتی با عنوان «بخت دوباره دیپلماسی» نوشت: «بخت دیپلماسی دوباره گل کرده است؟ ترامپ از علاقه خود به گفت‌وگو با ایران می‌گوید. نخست‌وزیر ژاپن در تدارک سفر به تهران است. وزیران امورخارجه قطر، عمان و عراق دیپلماسی رفت‌وبرگشت به تهران و واشنگتن را در دستورکار خود قرار داده‌اند. «محمدجواد ظریف» وزیر امورخارجه و معاونش «عباس عراقچی» در سفرهای دوره‌ای خود به چین، هند، روسیه، ژاپن، پاکستان، عراق، قطر، کویت و عمان به گفت‌و گو با مقام‌های این کشورها درباره چگونگی کنترل بحران روبه‌تزاید میان ایران و آمریکا پرداخته‌اند. گفته می‌شود «دونالد ترامپ» هم اصلی‌ترین دستورکار خود را در توکیو به مجاب کردن «شینزو آبه» نخست‌وزیر ژاپن برای سفر به تهران قرار داده است. او در توکیو تاکید کرده که دولتش خواستار جنگ با ایران نیست و تغییر نظام سیاسی در این کشور هدف نیست».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «تهران با مقاومت در برابر سیاست فشار حداکثری واشنگتن، مراقب است گرایش‌های آتش‌افروزانه دولتمردان آمریکایی و متحدان منطقه‌ای آنان، به ورطه‌ای نغلطد که مطلوب جنگ‌طلبان است. بسا در حال حاضر دو دیدگاه به شکل هم‌پوشاننده عمل می‌کنند؛ از یکسو مراقبت در عدم تشدید بحران و از سوی دیگر به عنوان راه‌حل کنترل‌کننده، خواستار حفظ وضع موجود تا ایجاد فرصت‌های تازه در آینده است. به این ترتیب دیپلماسی، کلیدی و اصلی‌ترین ابزار در حال حاضر است؛ اگرچه نمی‌توان با اطمینان گفت که بخت دیپلماسی دوباره گل کرده است».

ترامپ به هیچ عنوان در پی مذاکره برای رسیدن به یک توافق نیست، بلکه هدف اصلی ترامپ در مرحله اول «نمایش مذاکره» و قرارگرفتن مقامات ارشد ایران و آمریکا در یک قاب با هدف القای تسلیم شدن ایران و مرحله دوم نیز مقدمه چینی برای دائمی کردن محدودیت‌های برجامی ایران و تعمیم برجام به حوزه موشکی و منطقه‌ای است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 59
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    55 3
    افسادطلبان هروقت کسی که دنبال افشای کثافت کاریهاشون است رو فیزیکی حذف می کنند از قاتل اینجوری حمایت می کنند
    • IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
      4 19
      اگر قائل به پروژه پرستو باشی، پس همسر مجری مذهبی هم یک پرستو بوده ساره گیانی بود اسمش.؟
    • IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
      4 1
      ☸‏میترا استاد: اصلا یکی از شرط‌هایی که من برای ازدوج با ایشان گذاشتم این بود که من را قانع کنند که زندگی دیگری در کار نیست. من حتی به خودشان هم گفتم که «خودت صدای خود را ‎#ضبط کن تا بدانند که من بدون دلیل روی زندگی هم‌نوعم نیامده‌ام». ایشان من را قانع کردند/آبان ۹۷- انصاف
  • وكيل منصف DE ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    8 64
    ايشان قطعا بيگناه هستن و بايد فورا آزاد شوند ، لذا بازداشت فعلي ايشان نيز اقدامي غير قانونيست ، اظهارات ايشان نيز قطع به يقين تحت شرايط سخت بازجويي بوده ، بنده مشكوك به اين نكته ميباشم كه مقصر اين قتل در واقع خود مقتول و پسر ايشان ميباشد .
    • IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
      27 4
      وااااااااااای تو دیگه این همه دروغ می گی از چه نطفه ای خلق شدی آخه !!!!!!! حالا چقد بهت حقوق می دن که اینطوری داغی !!!! همه پولت رو نری مشروب بخری کوفت کنی
    • علی IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
      25 9
      همین شما افساد طلب ها یادتون هست بی هیچ دلیلی مداح امام حسین رو ترور شخصیت کردید ولی این اقا جنایت کرده از اودفاع می کنید وخود را وکیل منصف می نامید امام حسین فرمودند اگر دین ندارید لاقل ازادمرد باشید
    • علی IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
      15 4
      همین شما افساد طلب ها یادتون هست بی هیچ دلیلی مداح امام حسین رو ترور شخصیت کردید ولی این اقا جنایت کرده از اودفاع می کنید وخود را وکیل منصف می نامید امام حسین فرمودند اگر دین ندارید لاقل ازادمرد باشید
    • IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
      25 4
      قتل عمد روی داده بعد مقصر مقتوله، ملت رو اسکل فرض کردی
    • IR ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
      10 2
      خخخخخ یارو خودش اعتراف کرده این میگه بی گناههه تاززه باید فورا هم آزاد بشه تو وکیل منصف نیستی وکیل بی عقلی
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
      10 1
      یادمه قدیما یه برنامه طنز پخش میشد. یجائیش کاراگاه بعد از کلی فکر کردن گفت: به نظر من قاتل همون مقتوله! جان من بگو تو اون کاراگهه تو نبودی؟
    • ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
      0 1
      پرچم اتریش نویسنده رو ببینید. منافقا و رجوی بیشتر تو فرانسه و اتریش و ... هستند. مرگ بر منافق
  • عرفان IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    9 15
    این اتفاق نشون میده اگر خشم رو کنترل نکنی فرقی نمیکنه چه جور ادمی باشی. متاسفانه نجفی هم که با باقی اصلاح طلبا فرق میکرد زندگیشو اینجوری باخت
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    25 2
    وزیر آموزش و پرورش هاشمی و رئیس برنامه و بودجه خاتمی مرتکب قتل شد.
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
      7 1
      حالا به این عناوین اصافه کن معاون روحانی و منتخب منتخبین افساد طلب شورای شهر تهران و شهردار تهران و از استتید بنام اصلاح طلب دانشگاه
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    22 1
    بدور از هر جناح بازی قاتل در احکام اسلامی با جزای قصاص روبروست
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    25 1
    ذات کثیف و خبیثی دارند افسادطلبان تبریک به مردمی که با تَکرار این ملعونها پای صندوق رای رفتند
  • بهلول IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    17 2
    فقط ب همین یکی قتل اعتراف کرده؟؟؟؟
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    4 20
    بنظر من جای تاسف داره که عکس های خصوصی آدم ها رو جراید رسمی کشور اینطور منتشر می کنه-حتما قانون بهترین تصمیم گیری را برای ایشون در نظر می گیره-واقعا اخلاق به کجا داره پیش میره----
    • ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
      17 0
      شبکه های مجازی جای عکس خانوادگیه؟ جواب بده استاد اخلاق! باز به مشکل برخوردید از جانماز و تسبح و حلال و حرام سر در آوردید؟!!
    • IR ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
      6 1
      نجفی خودش عکسای خصوصی ش رو تو صفحه اینستاش منتشر کرده کجای کاری
    • IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
      5 1
      فکر نکردید جرایدکشور این عکس های (به زعم شما )خصوصی را از کجا آورده؟ صاحب عکس اینهارو خصوصی ندانسته و منتشر کرده ولی شما میگیدخصوصی؟
  • یک هموطن IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    17 1
    خون شهدا خیلی لیز است روی آن پ نگذارید .
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    26 2
    با نقشه قبلی پاشده رفته اونجا و در زمانیکه زنه استحمام میکرده و طبعا حواسش جمع نبوده کشتش . بعد یکساعت تو منزل بوده کل مدارک بودار رو جمع کرده با خودش برده . بعد هم که پلیس بازداشتش کرده تو مصاحبه عین یک قاتل حرفه ای در کمال خونسردی با لبخند قصه ساختگی که قابل اثبات هم نیست تعریف میکنه !!! مردم گیر چنین جماعت ملعون اصلاح طلبی افتادن که این روزگارشونه
  • سید IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    16 2
    جداً چه لقبی برازنده تر از تهوع آور برای جماعت متعفّن اصلاح طلب می توان یافت!؟!؟!
    • IR ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
      2 2
      نابودگر
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    15 1
    الان که اصلاح طلبان در عین بی دینی دست هرچی عالم دینی و مجتهدین را از پشت بسته و چنان اظهار نظر می کنند که اگر کسی این جماعت را نشناسد خواهد گفت واقعاً حق با اینهاست نباید راز او کشف شود و درست نیست راز سخص مسلمان!!! از ستر بیرون آید.به علت اینکه گند کارشان بالا خواهد آمد.
  • AE ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    12 0
    علی برکت اله.
  • AE ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    11 0
    علی برکت اله.
  • علی IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    16 9
    کثیف تر از این اصلاح طلبان و فاحشه تر از این زنیکه وجود ندارد باشد تا روز موعود
  • ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    29 1
    فمنیست ها چرا این بار از یک مرد حمایت میکنند؟ عقد موقت و زن دوم و ازدواج با پیرمرد تا دیروز جیز بود و نشانه عقب ماندگی اسلام بود!! ببین خدا چطور منافق را رسوا میکند!!
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    4 0
    کدوم انتظار چقدر اختیار؟؟؟!!!
  • FR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    14 2
    اگر روزی که ... فرزند ۱۷ ساله اش را با کلت بقتل رساند ، محاکمه و مجازات میشد . این حوادث تکرار نمی شد...
    • AE ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
      8 1
      جدا رو این مطلب مشرق کار کنه عالیه
  • مسن IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    4 21
    من کاری به خود نجفی ندارم ولی زنش به این بهایی جهودها میخوره...
  • FR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    7 0
    ابتکار راست میگه رئیس جمهور اجازه فروختن کشور به بیگانه را ندارد !
  • DE ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    5 0
    ابتکار: انتظارها از رئیس جمهور با اختیارات وی سازگاری ندارد!//مثلا مردم انتظار دارند او منتقدین رابه باد ناسزا و حرف بیربط نگیرد ولی او اختیار زبان خود را ندارد.
  • علی IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    8 1
    کاش فتح بابی بشه برای رسیدگی به دیگرانی که قبل ترها فرزندشان با اسلحه شخصی در منزل شخصی بقتل رسیده اند.
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    9 1
    از عکسایی که باهم انداختن معلومه هر دوتاشون چقدر مظلوم بودند شاید وعده ازدواجشون قبولی در کاندیداتوری نمایندگی شوراها و مجلس بوده تا خون افرادی مثل ما را بیشتر توی شیشه کنن.یه مشت کثافت دارن میخورن و میچاپن کسی هم جرات نداره بگه بالای چشمتون ابروست.
  • مزیدی IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    8 0
    مقصر دولت قبل است مقصر رژیم قبل است مقصر قاجار است صفویان اشکان
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    5 1
    نکنه همسر دوم استاد اوازشون هم پرستو باشه؟ دیگه بگن کدوماشون زن جوان دارن تا پرستو هارو شناسایی کنیم
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    3 4
    دکتر نجفی که سالها درجمهوری اسلامی صاحب منصب ومسئولیت بود ،فردی متفکر،خلاق ،با درایت وبا مکنت و نفوذ است و میتوانست با مبلغی محدود، حذف فیزیکی میترا استاد را برونسپاری کرده، ردپایی هم از خود باقی نگذارد؛ اما اینکه دکتر نجفی شخصا سلاح به دست میگیرد و راسا به همسرش شلیک میکند، نشانه ای از فشار سخت وطاقت فرسای محیط پیرامون خانوادگی حاصل از ازدواج دوم او است.
    • IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
      2 2
      چه جالب!!!!!! ایا همه افراد این اجازه را دارند تحت فشار به قتل دیگران اقدام کنند؟ انصافا اگه احمدی نژادبه خاطر فشار روانی سر یه نفر داد می زد چی میگفتی؟ البته بگما من اصلا موافق احمدی نژاد نیستم فقط خواستم بگم داری به دو از انصاف و با قصد حمایت از تفکر سیاسی خودتون این حرفا رو میزنید. این خیلی جالبه که شما اصلاح طلب ها حتی قتلی که از طرف هم فکرانتون انجام میشه را تقدیس می کنید!!!!!!!
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    2 2
    مردم یادتون هست چطوری روحانی در مجلس از ایشون دفاع می کرد. ای وای.
  • IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    2 2
    یکی از نتایج مدیریت تکنوکرات ها!
  • IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    3 0
    خدایا عاقبت همه ما رو ختم به خیر کن
  • رحمن IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    1 0
    دعا میکنم که دیگر در هیچ جا کلامی از شما ننویسند.آمین
  • رحمن IR ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    2 0
    خانم ابتکار دها میکنم در هیچ جا کلامی از شما ننویسند.آمین
  • IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    5 0
    میگویند اختیارات با انتظارات رییس جمهور برابری ندارد . اولا این حرف بیخود است کس یاز رییس جمهور بیش از اختیاراتش انتظار ندارد . تازه اونم این رییس جمهور . دوما آیا آن انتظارات که در حد اختیاراتش بوده انجام شده ؟ سوما خوب بود در حد اختیاراتش به مردم قول میداد و انتظار بیجا ایجاد نمی کرد . چهارم اینکه خیانت را به رییس جمهور امثال شماها داشتید که وظیفه تان را انجام ندادید . حالا مدعی هم هستید؟
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    4 1
    نماد اصلاح طلبان یک زن را تیر باران کرد مدافع حقوق زنان کجاست
  • ناشناس IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    2 1
    اصلاح طلب های تهوع اور
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    5 1
    آره تهران در شوک است ولی نه بخاطز نجفی قاتل بلکه بخاطر عقل خودشان که چه کسانی را انتخاب می کنند برای حکمرانی بر خودشان حالا این بهترینشان هست از اساتیدشان هست اگر پرده از اسرار آن بقیه شان بیافتد چه شود
  • علی IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    5 2
    جالبه اگر یک گربه توسط آدمهای مذهبی زیرگرفته بشه تازه کشته هم نشه این سلیبرتیها 1000توئیت میزنند و اشک تمساح می ریزن مثل این افشار بازیگر ولی الان خفه شدن ؟؟؟!!!
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
      4 0
      سلبرتی ها پول دوست دارن وگرنه عاشق چشم و ابروی اصلاحات هم نیستن
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    3 1
    اینم از اعزای دولت سرمایه داران
  • CA ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    6 2
    بااین اراجیف یه قاتل تطهیرنمیشود
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    3 1
    واقعا سیستم امنیتی مشکل داره که سلاح در دست چه کسانی است .......
  • رضا IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    2 0
    آقای روحانی ی خورده بزار بالاتر ، علی برکته الله. خدا بیامرزه هاشمی رفسنجانی و کی کشت
  • مهران IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    0 0
    این ضعیفه دوباره افتاد جلو خودش را مطرح کنه ....حالا اگه حرفی نزنه میگویند لاله وکره ،،،،،،،،؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
    0 0
    خانم ابتکار اول اختیارات زیادی نجفی رو جمع کند بعد . آخه نجفی هم وزیر بود هم معاون مشاور روحانی . کم پستی بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس