کد خبر 942811
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
جعفر کاشانی

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس فعلاً هیئت مدیره ندارد که من رئیسش باشم.

به گزارش مشرق، جعفر کاشانی در مورد تساوی روز گذشته پرسپولیس مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: من بازی را ندیدم و فقط می‌دانم که بازی مساوی شد!

وی در واکنش به اعتراض پرسپولیسی‌ها به قضاوت علیرضا فغانی در این بازی و دو پنالتی سوخته سرخپوشان در این بازی عنوان کرد: ببینید، پرسپولیس باید آنقدر شخصیت داشته باشد که در چنین بازی‌هایی ۲،۳ گل به حریف بزند تا دیگر بهانه اشتباه داوری را نیاوریم. بالاخره ممکن چنین بازی‌های گره بخورد اما این دلیل بر ضعف تیم نیست.

بیشتر بخوانید:

مشکل بزرگ مهاجمان پرسپولیس

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا هنوز هم چنین سمتی در باشگاه دارد یا خیر، گفت: پرسپولیس فعلاً هیئت مدیره ندارد که من رئیسش باشم! فعلاً که دنبال کار بیماری‌ام هستم و از این مسائل خبر ندارم.

کاشانی در خصوص اینکه آیا در ترکیب جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس حضور خواهد داشت خاطرنشان کرد: واقعاً نمی‌دانم چه بگویم، فعلاً که وزارت ورزش اسامی را اعلام نکرده است اما به زودی ان‌شاءالله این اتفاق هم رخ می‌دهد و اعضای جدید هیئت مدیره مشخص می‌شوند.

وی درباره عملکرد عرب در باشگاه پرسپولیس، گفت: عرب فعلاً به تنهایی باشگاه را می‌چرخاند ولی واقعاً بار سنگین است. امیدوارم هرچه که به سود پرسپولیس است رخ بدهد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس