کد خبر 937970
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

به گزارش مشرق، سید محمود رضوی تهیه کننده سینما در اینستاگرام خود نوشت:

سلام علیکم

چالش امروز من، تبریک تولد تو بود، هدیه ای آسمانی که ۹ سال قبل در سحرگاه چنین روزی که از خوش روزگار اول ماه ربیع الاول هم بود، زمینی شد.

هر چه خواستم از صبح بنویسم دلم نمی آمد، هنوز عکس های فرزندان شهدای مدافع وطن در جلوی چشمانم راه میرفتند و میروند، در این روزگار عجیب که همه چیز با هم مخلوط شده و ابر رسانه ای معاندین این انقلاب چهل ساله بر روی مردم سایه افکنده که آفتاب عیان را هم خیلی ها نمیتوانند پیدا کنند!!! دخترم، امروز که برای تو آغاز نهمین بهار از زندگی توست، دختران و پسرانی که هم سن و سال تو اند، سومین روز یتمیمی آنها بود و چه سخت است این روزهای آنها!

روزهایی که پدرانشان برای امنیت من، تو و بقیه ی مردمان وطنمان بدون توجه به اعتقادات تک تک ما، خانه و کاشانه را رها کردند و چند صد کیلومتر آنطرف تر از کاشانه ی خود توسط چند تروریست به خاک و خون کشیده شدند در حالی که عده ای از ما حتی ترسیدیم شهادت آنها را تسلیت بگوییم و عده ای هم کنایه زدیم و به دنبال فرار از دام انتقام از تروریست ها بودیم!

دخترم، من و تو در دورانی زندگی میکنیم که دفاع از هر آنچه به آن اعتقاد داریم، هزینه دارد، آنهایی که سعادتمند، هزینه ی دفاع از اعتقاداتشان را با خون میدهند و عند ربهم یرزقون میشوند و کم سعادت ها با آبرو!

در طلیعه ی ۹ سالگی ات که همزمان با بلوغ، آغاز فصل جدیدی از زندگی ات است، برایت نوشتم از هزینه دادن برای اعتقاداتت، که در این دوران باید برای اعتقاداتت بجنگی و هزینه بدهی، آرزویم سعادتمندی توست و تو هم دعا کن سعادتمند شوم، که پاکی و دعایت اثر گذار.

فدای دخترم مائده سادات
آخرین دقایق روز تولدت

پ‌ن: امروز در درد و دلهای مادر و دختری، مائده سادات به مادرش گفته که دوست ندارم کسی از خانواده ام شهید شود چون من اصلاً تحملش را ندارم ، الهی بمیرم برای دل دختران شهدا
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • تهرانی IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
    37 6
    احسنت. ما هم تبریک می گوییم.
  • فری IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
    32 0
    بسمه تعالی شاید باورش بسیار سخت باشد، اما مدت هاست که دست کشیدن روی سر دختر کوچکم برایم عذاب شده و ترسناک؛حتی تو خلوت خانه، که به دخترکان شهدا و پدرشان چه بگویم؟.
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
    27 0
    ان شاءالله این سیده خانم با نجابت رهروی واقعی مادرش سیده بانوان دو عالم باشه
  • FR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
    0 7
    همسرشان دختر شریعتمداری وزیر است ؟....
    • IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
      2 0
      نه اون رضوی که شما می گی از اعضای حزب موتلغه است
  • ناشناس IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
    17 0
    سید جان سنگری که تو داری توش می‌جنگی کمتر از خط مقدم نیست. خدا حفظش کنه با قدرت بجنگ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس