22 بهمن

راه‌پیمایی میلیونی ملت ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی لحظاتی قبل همزمان در تهران و سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش مشرق، راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن؛ از دقایقی پیش با حضور مردم همیشه در صحنه و بصیر ایران اسلامی صبح امروز به‌صورت همزمان در بیش از یک‌هزار شهر، شهرستان و بیش از ۱۰ هزار روستا در سراسر کشور از ساعت ۹:۰۰ صبح آغاز شد.

اخبار مربوط به راهپیمایی در شهرها و استان‌ها را از اینجا دنبال کنید

یوم‌الله بیست و دوم بهمن، نقطۀ اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و بازتعریف حمایت ۴ دهه از انقلاب اسلامی است. حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایۀ نشاط و امید و برای دشمنان زبون این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است.

امروز همۀ دنیا شاهد خواهند بود که تمامی شهرها و روستاهای کشور، مردم ایران با هر بینش سیاسی، هر نوع سلیقه اجتماعی و از هر دین، قوم و نژادی همه یکصدا «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را فریاد خواهند زد.

امروز ملت انقلابی ایران اسلامی در سراسر کشور بار دیگر با حضور حماسی و آمیخته با بصیرت خود در صحنۀ آوردگاه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه، «شکوه وحدت و همبستگی حضور ملی، عزت و عظمت و اقتدار» خویش را به‌نمایش گذارده و با آرمان‌های بلند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی «ره» و شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت می‌کنند.

در تهران نیز از صبح امروز مردم از مسیرهای ۱۲ گانه به سمت میدان آزادی راهپیمایی خود را آغاز کرده اند و لحظه به لحظه بر سیل جمعیت افزوده می شود.

آحاد مختلف ملت ایران در چله انقلاب همچون سال‌های گذشته با حضور میلیونی خود در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن اتحاد، انسجام و یکپارچگی خود را به رخ جهانیان کشاندند.

حضور راهپیمایان تهرانی قبل از آغاز رسمی جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی

راهپیمایان تهرانی از دقایقی قبل از شروع رسمی مراسم چهلمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مسیرهای راهپیمایی حضور بهم رساندند.

تا ساعتی دیگر مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی همزمان در تهران و بیش از ۱۰۰۰ بخش شهر و شهرستان و ۱۰ هزار روستای کشور آغاز می شود. بنا بر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شعار محوری چهلمین فجر انقلاب اسلامی «افتخار به گذشته، امید به آینده» است.

بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ خبرنگار، عکاس و فیلم‌بردار مراسم ۲۲ بهمن را در سراسر کشور پوشش خبری خواهند داد و ۳۰۰ خبرنگار خارجی و ۳ هزار خبرنگار، عکاس و عوامل تصویربرداری و خبری داخلی (در تهران) و بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار در سایر استان‌های کشور و تمامی شبکه‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی از جمله ۳۶۰ گروه خبری و تمام شبکه‌های برون مرزی و جام‌جم در تهران و تمام شبکه‌های استانی کشور در مسیرهای راهپیمایی مراسم ۲۲ بهمن را به صورت مستقیم و تولیدی پوشش خبری تصویری خواهند داد.

امسال و همزمان با سراسر کشور برنامه‌های مختلفی در بیش از ۸۰ رایزنی فرهنگی در کشورهای مختلف، برپا و جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد. همچنین حدود ۲۰۰ نفر میهمان از کشورهای مختلف از جمله آمریکا، فرانسه، انگلستان، ایرلند، ونزوئلا و دیگر کشورها و از میان چهره‌های سیاسی، هنری، ورزشی و دانشگاهی در جمع مردم ایران در جشن‌های فجر چهلم حاضر خواهند شد.

حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، سخنران رسمی مراسم ۲۲ بهمن امسال در تهران است.

گفتنی است مسیرهای ۱۲ گانه برگزاری مراسم ۲۲ بهمن در تهران به شرح زیر است:

مسیر شماره ۱: مسجد امام حسین (علیه‌السلام)، میدان امام حسین (علیه‌السلام)، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره ۲: مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید آیت‌الله سعیدی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره ۳: مسجد امام هادی (علیه‌السلام)، خیابان شهید آقایی، میدان معلم، خیابان تختی، خیابان شهید آیت‌الله سعیدی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره ۴: مسجد دارالسلام، میدان منیریه، خیابان شهید معیری، خیابان کارگر، میدان انقلاب، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره ۵: مسجد الجواد (علیه‌السلام)، میدان هفتم تیر، خیابان شهید آیت الله دکتر مفتح، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره ۶: مسجد حضرت امیر (علیه‌السلام)، خیابان کارگر شمالی، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره ۷: مسجد حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، خیابان ستارخان، خیابان شادمهر، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره ۸: مسجد حضرت ابوالفضل (علیه‌السلام)، خیابان ستارخان، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره ۹: مسجد جامع امام سجاد (علیه‌السلام)، خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره ۱۰: مسجد امام جعفر صادق (علیه‌السلام)، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره ۱۱: مسجد جامع رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم)، تهرانسر، بلوار شاهد، بلوار تهرانسر، میدان کمال‌الملک، بزرگراه شهید لشگری، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره ۱۲: مسجد نظام‌مافی، بلوار آیت‌الله کاشانی، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح، میدان بزرگ آزادی.

نمایش موشک های بالستیک سپاه در راهپیمایی ۲۲ بهمن

همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، برخی موشک های بالستیک سپاه در مسیر راهپیمایان در تهران به نمایش گذاشته شد.

از جمله این موشک‌ها قدر، قیام و ذوالفقار است.

حضور چند نسل در جشن وحدت ملی

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در یزد؛ طنین شعار "مرگ بر آمریکا"

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن یزد صبح دقایقی قبل و با حضور عموم مردم یزد از محل‌های تعیین شده شروع شد و مردم از نقاط مختلف استان با حضور خود در این راهپیمایی، پشتیبانی خود از ولایت و نظام را بار دیگر به جهانیان اثبات کردند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با مشت‌های گره کرده خود شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر رژیم صهیونیستی، مرگ بر آل‌سعود خائن را سر می‌دهند.

مردم دارالعباده یزد با حضور خود بار دیگر به همه جهانیان اثبات کردند که هرآنچه دشمنی‌های آنها با انقلاب اسلامی ایران ادامه پیدا کند، ایستادگی آنها بیشتر و بیشتر خواهد شد.

گرامیداشت یاد و نام ذکریای ۶ ساله در راهپیمایی ۲۲ بهمن

راهپیمایان تهرانی یاد و نام شهید ذکریای ۶ ساله شیعی عربستانی را گرامی داشتند.

در این راهپیمایی جمعی از جوانان تهرانی با همراه داشتن بنری در دستان خود یاد و نام شهید ذکریا را که در چند روز گذشته در شهر مدینه به دست یک وهابی سعودی به قتل رسیده بود گرامی داشتند.

این جوانان تهرانی با بیان اینکه قتل این کودک ۶ ساله شیعی فقط به بهانه صلوات فرستادن به پیامبر و خاندان او صورت گرفته است دل هر مظلومی را در جهان به درد می‌آورد و به همین دلیل تمام تلاش خود را برای گرامی داشتن یاد و نام او به کار گرفتند.

راهپیمایان تهرانی با دیدن بنر مرحوم ذکریا اعلام کردند که حق این کودک شیعی را از خاندان سعودی به زودی خواهند گرفت.

خیل جمعیت راهپیمایان تهرانی در زیر بارش نعمت الهی

با وجود بارش نسبتاً شدید باران در تهران راهپیمایان تهرانی در حال برگزاری جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستند. همچنین مردم کماکان به خیل جمعیت حاضر می پیوندند.

حضور شخصیت‌ها در راهپیمایی امسال

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافت


سیاری: برای دفاع از کشور از کسی اجازه نخواهیم گرفت

معاون هماهنگ کننده ارتش در خصوص اظهارات برخی مقامات غربی مبنی بر فعالیت های موشکی ایران تصریح کرد: ما کار خودمان را انجام می‌دهیم اما برای دفاع از کشور خود از کسی اجازه نخواهیم گرفت.

لاریجانی: ملت ایران در مصاف با دشمنان یک صدا هستند

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی، گفت: این راهپیمایی بسیار عظیم نشان می دهد که هیچ چیز و هیچ اقدامی مانع حضور میلیونی مردم نمی شود، دشمنان باید بفهمند که ریشه های انقلاب قوی است و در این مصاف ملت ایران یک صدا هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تردید نکنید که حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و حمایت ملت از انقلاب دشمنان را مأیوس می‌کند و آنها پس از این شکست به دنبال سناریوهای دیگر می‌روند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی ٢٢ بهمن حضور یافت.

لاریجانی تصریح کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دستاورد بسیار بزرگی برای کشور هم برای ادامه راه و هم حل مسائل محسوب می شود، همچنین دشمنان از این حضور پرشور درس گرفته و از رفتارهای خود دست بردارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی در رابطه با اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ۴۰ سالگی خود را نخواهد دید، گفت: آنها از این حرف های بی ربط زیاد می زنند و خیلی نباید آن را جدی گرفت.

حضور جانبازان نیروی زمینی ارتش در راهپیمایی ۲۲ بهمن

جمع کثیری از جانبازان نیروی زمینی ارتش در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن حضور یافتند. جانبازان به اجرای همخوانی سرودی در خصوص حمایت از انقلاب اسلامی پرداختند

حضور دکتر ولایتی در راهپیمایی ۲۲ بهمن


 

طنین انداز شدن شعارهای ضداستکباری در میدان آزادی

جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی امروز (۲۲ بهمن ۱۳۹۷) با حضور گسترده و پرشورتر مردم در تهران و شهرهای مختلف کشور در حال برگزاری است.

در همین راستا اقشار مختلف مردم تهران که از دقایق ابتدایی راهپیمایی در خیابان حاضر شده اند با حضور پرشمار خود از خیابان های مختلف منتهی به میدان آزادی وارد میدان می شوند.

میدان آزادی در همین ابتدای آغاز راهپیمایی مملو از جمعیتی شده که با مشت های گره کرده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد می‌زنند.

به علت ازدحام جمعیت راه رفتن در اطراف میدان به کندی صورت می گیرد و هر لحظه به تعداد مردم حاضر در میدان اضافه می شود.

حضور مرضیه هاشمی در جمع راهپیمایان

امیر نصیرزاده: توان دفاعی قابل مذاکره نیست و آن را با قدرت حفظ می‌کنیم

امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، در حاشیه راهپیمای ۲۲ بهمن تهران، با حضور در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه امروز پرشورترین راهپیمایی است که در طول چهل سال اخیر دیده ام، اظهار داشت: راهپیمایی امروز و حضور مردم، یک تودهنی بزرگی به آنهایی است که نمی‌خواستند انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد خود را جشن بگیرد.

نصیرزاده افزود: راهپیمایی امروز نقطه عطفی برای ورود به دهه پنجم انقلاب است و ان‌شاءالله با قدرت و عزتمندی راه خود را تا نابودی دشمنان ادامه خواهیم داد.

وی در پاسخ به این سوالی پیرامون ادعاهای غربی ها درباره برنامه موشکی و توان دفاعی کشور، تاکید کرد: توان دفاعی ما به هیچ وجه قابل مذاکره نیست و با تمام قدرت آن ر حفظ خواهیم کرد.

حضور محسنی اژه ای در جمع راهپیمایان

حضور فرزند و نوه رهبرانقلاب در راهپیمایی امروز

فرزندان رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران حضور یافتند.

روحانی: ملت ایران راه خود را مانند چهل سال گذشته ادامه می‌دهد / دشمن هرگز به اهداف شوم خود نخواهد رسید / برای ساخت موشک از کسی اجازه نگرفته و نمی‌گیریم

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در حوالی خیابان آزادی به خیل عظیم راهپیمایان ۲۲ بهمن تهران پیوست.

رئیس جمهور گفت: امروز حضور مردم در خیابان‌های سراسر ایران اسلامی و در پایتخت به این معنا است که نقشه‌های یکساله دشمن نقش برآب شده است.

روحانی خاطرنشان کرد: این حضور به آن معناست که دشمن هرگز به اهداف شوم خود نخواهد رسید. ما مسیرمان را به همان صورت که چهل سال پیش انتخاب کرده بودیم ادامه خواهیم داد. انقلاب اسلامی ما برای حراست و حفاظت از ایران اسلامی عزیز بود.

برای خواندن متن کامل سخنرانی رئیس جمهور اینجا کلیک کنید.

ناطق نوری: نسل فعلی می‌تواند وارث انقلاب ۵۷ باشد

حجت‌الاسلام احمد ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران گفت: افرادی که در ۴۰ سال پیش در این انقلاب نبودند و انقلاب را ندیدند، در حقیقت همان وارثین این انقلاب بوده و به خوبی می‌توانند انقلاب ۵۷ را اداره کنند.

وی افزود: نسل فعلی به خوبی می‌توانند قدرت تفکیک مسائل را داشته باشند و این امر بسیار مهم است.

آملی لاریجانی: مردم با تحریم‌های ظالمانه عقب نشینی نخواهند کرد

رئیس قوه قضاییه گفت: دشمنان نظام به خصوص و آمریکا و اذنابش بدانند مردم با فشارها و تحریم‌های ظالمانه از مسیر و اهداف انقلابی خود عقب نشینی نخواهند کرد.

آملی لاریجانی گفت: نظام جمهوری اسلامی هر روز نسبت به روز قبل بالنده تر و با شکوهتر و مقتدرتر به راه خود ادامه می‌دهد و در منطقه اثر گذار تر از همیشه است.

حضور رئیس سازمان اطلاعات سپاه در جمع راهپیمایان

حجت‌الاسلام حسین طائب در راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران حضور یافت.

فرمانده سپاه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن حاضر شد

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلابی اسلامی در میدان آزادی به جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن پیوست.

اجرای راپل توسط نیروهای بسیجی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

جمعی از نیروهای بسیج با حضور در خیابان انقلاب و در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن، از ساختمان بزرگ بانک تجارت حرکات نمایشی راپل را اجرا کردند.

همزمان با اجرای این حرکات نمایشی مردم با تشویق آنها یکصدا شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر دادند.

حضور شهردار تهران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

هموطنان کلیمی نیز به جمع راهپیمایان تهرانی پیوستند
هموطنان کلیمی دقایقی قبل در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به جمع راهپیمایان تهرانی پیوستند.

هموطنان کلیمی ما با حضور در مقابل کنیسه ابریشمی واقع در خیابان فلسطین به جمع راهپیمایان پیوستند و همچون سال‌های گذشته در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن حاضر شدند.

سرلشکر صالحی جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مونسان: هر چه به این مردم خدمت کنیم، کم است

علی اصغر مونسان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در جمع خبرنگاران ضمن عرض تبریک چهل سالگی انقلاب گفت: واقعاً خوشحال کننده است که بعد از ۴۰ سال مردم به پر شورترین حالت ممکن حضور پیدا کردند. به این مردم باید دستمریزاد گفت.

مونسان افزود: این ملت قدرشناس هستند لذا باید به آنها خدمت کرد. خوشحالیم که یک تصویر از وحدت ملی را به نمایش گذاشتند. این روزها دشمنان ما و آمریکایی ها فکرهایی داشتند، حضور گسترده مردم نشان می دهد پایبندی مردم به انقلاب و نظام هیچ فرقی نکرده است.

وی در پاسخ به این پرسش که مسئولیت مسئولان در قبال این مردم چیست؟ گفت: وقتی مردم در این شرایط سخت اقتصادی اینگونه حضور می‌یابند. به این مردم هر چه خدمت کنیم، کم است.

وی تاکید کرد: مولفه‌های اولیه انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری تداوم بخش این شور و گفتمان است.


دریادار خانزادی: زیردریایی فاتح تا پایان سال عملیاتی می‌شود

امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران، با حضور در جمع خبرنگاران با شااره به حضور عظیم مردم در راهپیمایی ارمروز اظهار داشت: چهل سالگی انقلاب اسلامی به راحتی به دست نیامده است. رسیدن ملت ایران به این نقطه پرمعناست و حاکی از پختگی و آمادگی ملت شریف ایران است.

خانزادی افزود: طی سال‌های آینده بر اساس تجاربی که در گذشته کسب کردیم و زیرساخت‌هایی که ایجاد شده، قطعاً کشور رشد تصاعدی خواهد داشت و رو به جلو حرکت خواهد کرد؛ این برای دشمن نگران کننده است.

وی ادامه داد: نیروی دریایی ارتش در دهه پنجم انقلاب شاهد رشد و شکوفایی بیشتری خواهد بود و ملت عزیز ایران شاهد خواهد بود در اقیانوس‌ها و دریاهای آزاد حضور معنادارتری خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: تا پایان سال زیردریایی فاتح به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق خواهد شد.

راهپیمایی سعید جلیلی در جمع مردم رشت

آیت‌الله جنتی در جمع خبرنگاران: مردم ما ایستاده‌اند / آمریکا از اسلام و انقلاب می‌ترسد

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان با حضور در راهپیمایی شکوهمند چهلمین بهار انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران طی سخنانی اظهار داشت: سلام بر امام، سلام بر امت امام‌و سلام بر این ملت.

وی افزود: هدف انقلاب اسلامی این بود که حاکمیت شاه و قدرت‌های زورمند و زرمند را بشکند و حکومت الله و مردم بر مردم را برقرار کند.

آیت‌الله جنتی ادامه داد: هدف انقلاب همان هدف ابراهیم بت شکن، موسی فرعون شکن و محمد طاغوت‌شکن و خمینی بت‌شکن بود.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه این مملکت در دنیا آبرو پیدا کرده است، گفت: مملکت ما به برکت انقلاب اسلامی عزت و قدرت در دنیا پیدا کرد و قدرت شکن شد. در حال حاضر قدرت‌ها از قدرت اسلام می‌ترسند و وحشت دارند.

آیت‌الله جنتی همچنین خاطرنشان کرد: آمریکا از شوروی و روسیه نمی‌ترسد بلکه از اسلام و انقلاب می‌ترسد. ما هم به آمریکا می‌گوییم تو کوچک‌تر از اینی که بتوانی قدرت اسلام و مردم را بشکنی. تو خواهی رفت و ما خواهیم ماند. شاه رفت و ما ماندیم. صدام رفت و ما ماندیم. شما هم می‌روید و ما می‌مانیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: امیدواریم که به زودی جشن پیروزی انقلاب را در فلسطین برپا کنیم.

دبیر شورای نگهبان همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه اسرائیل و هم دستانشان می‌گفتند که ملت ایران جشن ۴۰ سالگی را نمی‌بینند، تصریح کرد: بله اما خطاب به اسرائیل و هم پیمانانش می‌گویم که این آرزوها را به گور می‌برید و کور باشید. بیایید ببینید مردم جشن ۴۰ سالگی انقلاب را با شکوه برگزار می‌کنند. چشم‌تان را باز کنید. کور باشید.

آیت‌الله جنتی بر همین اساس اضافه کرد: مردم ما ایستاده‌اند، مردم همه مشکلات را تحمل می‌کنند، گرسنگی و تشنگی، مواردی از این قبیل را تحمل می‌کنند اما شکست انقلاب و اسلام را تحمل نمی‌کنند. این را امام هم فرمودند.

صفارهرندی: چله بزرگ انقلاب پر از فتوحات خواهد بود

محمدحسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه چهل سال حرکت با افت و خیز داشتیم یک عناصری جلو برنده و عناصری متوقف کننده بوده اند که در این بازنگری چهل ساله باید عناصر پیشبرنده را تقویت و از عناصر کند کننده عبور و بعضی از آنها را تصیح کنیم.

وی با بیان اینکه کارنامه انقلاب موفق است و این چله، چله کوچک انقلاب است که پر از دستاورد است اظهار داشت: قطعاً چله بزرگ پر از فتوحات است که فتوحاتی که بعداً آن را خواهیم دید.
 

هشدار راهپیمایان درباره تصویب لوایح FATF

راهپیمایان تهرانی امروز در سالروز یوم الله ۲۲ بهمن با در دست داشتن پلاکاردهایی نسبت به تصویب لوایح مربوط به گروه ویژه اقدام مالی (FATF) تحت فشار دشمنان هشدار دادند.

مردم تهران با حمل بنرهای "از ترس مرگ نباید خودکشی کرد" و "نه به FATF" مخالفت خود را با پذیرش برنامه های این گروه اعلام کردند.

فرمانده کل ارتش: نیروهای مسلح تا آخرین قطره خونشان از حدود و ثغور ایران دفاع می‌کنند

امیر سرلشکر موسوی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن تبریز با اشاره به حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن اظهار داشت: دلداگی مردم به رهبر، اسلام، انقلاب و کشورشان در این روز واقعاً دیدنی است و از این بابت خداوند را شاکریم.

وی با اشاره به پیام حضور دیدنی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد: نیروهای مسلح به عنوان سربازان این مردم متعهد می‌شوند که قدردان بزرگی این ملت باشیم و از حدود و ثغور این کشور، آرمان‌های انقلاب تا آخرین قطره خون خودمان دفاع کنیم.

قالیباف: ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان دادند

محمد باقر قالیباف که در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن بوشهر حضور داشت و با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: ملت ایران همیشه در صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور داشتند که حضور با شکوه در ۲۲ بهمن امروز نشان از اقتدار و صلابت ایران دارد.

وی با بیان اینکه ملت ایران هر گاه نیاز داشت در صحنه حضور داشته است افزود: در هر مقطعی که انقلاب اسلامی و کشور به حضور ملت ایران نیاز داشته و هر کجا مسئولان به کمک مردم احتیاج داشتند مردم برای دفاع از انقلاب سنگ تمام گذاشته‌اند.

عضو مجمع تشخیص نظام با بیان اینکه ملت ایران همیشه سنگ تمام برای انقلاب و کشور گذاشته‌اند افزود: امروز در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی مردم با افتخار و سرافرازی گرم‌تر از هر وقت دیگر در صحنه حضور دارند و این مهم‌ترین پاسخ دندان‌شکنی به آنهایی است که دشمن انقلاب در داخل و خارج هستند.

حجت‌الاسلام رئیسی: ۲۲ بهمن به راستی نماد یوم الله است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی ظهر امروز در بین راهپیمایی‌کنندگان ۲۲ بهمن مشهد در جوار بارگاه منور رضوی با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: یاد و نام امام راحل را گرامی می‌داریم، ایام الله دهه فجر مبارک باد؛ یوم‌الله روز تجلی قدرت الهی است و همه ایام یوم‌الله است و همه آنات متعلق به اوست اما یک روز در تاریخ یوم‌الله می‌شود.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: این روز، روز خدا می‌شود یعنی روز جلوه قدرت لایزال حضرت حق؛ حقیقتاً روز ۲۲ بهمن ۵۷، نابودی قدرت‌های باطل و حاکمیت حق، یوم‌الله است؛ روز بعثت نبی مکرم اسلام (ص)، روز پیروزی عیسی مسیح بر ملحدان و روز پیروزی موسی کلیم بر فرعونیان و روز پیروزی ابراهیم خلیل بر نمرودیان جلوه‌های قدرت لایزال الهی است. حق باید بماند و باطل نماند. بنای عالم بر بقای حق است.

برای خواندن متن کامل سخنرانی حجت الاسلام رئیسی اینجا کلیک کنید.

وزیر دفاع: مردم پاسخ دندان‌شکنی به ترامپ دروغگو دادند / شاهد سرشکستگی آمریکا هستیم

امیر سرتیپ امیر حاتمی صبح امروز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در کنار مردم شهر قم در گفت‌وگو با خبرنگاران، به عظمت جشن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی در شرایط ویژه کشور اشاره کرد و اظهار داشت: این روز بزرگ را به مردم ایران و رهبر کبیر انقلاب اسلامی تبریک می‌گویم زیرا امروز دنیا شاهد قدرت حقیقی نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا و ایران خواهد بود.

وی حضور پرشور مردم را جوابی دندان‌شکن به ترامپ دروغگو دانست و افزود: امروز آمریکا و اسرائیل و تمام کارگزارانشان در دنیا می‌توانند جواب توطئه‌های خود را از تک‌تک مردم ایران گرفته و شاهد شکست و سرشکستگی خود در ایران و منطقه باشند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تأکید کرد: آرزوی دشمنان ایران و آمریکا برای برگزار نشدن جشن چهل سالی ایران توهمی بیش نبوده و امروز مردم و مسئولان در کنار هم و باقدرت در حالی جشن چهل‌سالگی انقلاب را برگزار کردند که باشکوه‌تر از سال‌های گذشته است.

وی شکوه و عظمت حقیقی انقلاب اسلامی را همراهی مردم و مسئولان معرفی کرد و گفت: خداوند را برای این‌همه عزت و شکوه نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و دنیا شاکر بوده و قدردان این نعمت عظیم الهی هستیم.

جهانگیری: انقلاب اسلامی، انقلابی برای همه نسل‌هاست

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه ملت ایران امروز در ۴۰ سالگی انقلاب آمده‌اند تا با امام و رهبری و آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت کنند، افزود: انقلاب اسلامی پدیده بزرگ قرن بود. انقلابی که با متفکران، نخبگان و صاحبنظران شروع شد و با کمک توده مردم به پیروزی رسید.

جهانگیری با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلابی تاریخی بود اما در تاریخ نماند، بیان کرد: انقلاب اسلامی متعلق به همه نسل‌ها است و جوانان ما هنوز به انقلاب دلبسته هستند همانند مردان و زنانی که انقلاب کردند.

سردار سلامی در شهرکرد: امروز روز آزادی از دنیای استکبار است

سردار حسین سلامی امروز در مراسم ۲۲ بهمن در جمع راهپیمایان اظهار داشت: امروز سالروز طلوع استقلال و آزادی در این سرزمین است و امروز روز آزادی از دنیای استکبار و روز تجلی ایمان‌ و آگاهی ملت برای در هم شکستن‌ استبداد در این سرزمین‌ است‌.

سلامی خاطرنشان کرد: امروز پایان شب تاریک و روز محشر است که در آن یک ملت از گورستان جهل‌ و اسارت‌ بیدار می‌شوند و امروز روز میلاد نوین‌ ملت‌ ایران‌ برای بازیابی‌ شخصیت‌ و هویت‌ و روز درخشش‌ ملت ایران است.

وی گفت: دشمنان احساس کردند اگر به ملت ایران فرصت‌ دهند انقلابش‌ را به یک‌ نظام‌ موفق‌ تبدیل کند مرزها را طی خواهد کرد و مسلمانان را با هویت‌ خویش‌ آشنا و روح‌ جهاد را زنده‌ خواهد کرد و مسلمان با علم‌ همیشگی به نبرد بی‌ پایان‌ با استکبار می‌پردازد.

حضور حاج قاسم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

سلامی ادامه داد. دشمن تمام قدرت خود را به میدان آورده تا انقلاب را شکست دهد اما دشمن بداند شکوه‌ بزرگ‌ و عظمت‌ جاودان‌ استقلال ملت ایران‌ این‌ بود که می‌توان‌ در پرتو الهی‌ در مقابل‌ تمام‌ قدرت‌های‌ جهان‌ ایستاد و اراده‌ این‌ ملت‌ را بر قله‌های‌ جهان‌ برافراشته‌ داشت‌ و می‌توان‌ ثابت‌ کرد که‌ ایران‌ مستفصفان‌ را نجات می‌دهد و بر دنیا حکومت‌ می‌کند. ما بر گرده آمریکا شلاق‌ زدیم‌ و با شکست‌های‌ پی‌درپی‌ آمریکا را منزوی‌ کردیم‌.

وی گفت: آمریکا هیچ غلطی نتوانست انجام‌ دهد و وقتی‌ نیروهای‌ خود را آموزش داد و به‌ ایران‌ اعزام کرد در حالی‌ که‌ ما قدرت‌ کافی نداشتیم‌ خدا شن‌ها را مامور کرد تا آمریکاییان در آتش‌ شن‌ بسوزند و این‌ سیلی‌ بزرگی‌ بر آمریکا بود که به همه‌ توان نشان‌ داد می‌توان آمریکا را برای چندمین‌ بار تحقیر کرد.

حداد عادل: قدرت ایران به حضور گسترده مردم است / حضور مردم در راهپیمایی با وجود باران تماشایی است

غلامعلی حداد عادل نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: شدت دشمنی‌ها و عصبانیت دشمنان حکایت از قوت و عظمت انقلاب ما دارد و اگر غیر از این باشد، تا این حد دشمنان از انقلاب اسلامی ایران هراس ندارند.

نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران حضور مردم همیشه در صحنه است و می‌بینید که بعد از ۴۰ سال مردم حتی با وجود باران، در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن همچون ۴۰ سال گذشته حضور دارند و این خود نشان می‌دهد که انقلاب دهه‌های پیش رو را نیز با قدرت و اقتدار طی می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 38
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 33
  • حامد TR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
    واقعا شرمنده هستم که خارج از کشور هستم نمیتونم در راه پیمایی ها شرکت کنم از همینجا پیروزی انقلاب را تبریک میگویم و از همینجا شعار(استقلال آزادی جمهوری اسلامی) سرمیدهم وبا اتکا به گذشته وامید به آینده در راستای هدف جمهوری اسلامی باقی خواهیم ماند ودر آخر شعار به طاغوت زمان را سرخواهیم‌داد،مرگ بر امریکا مرگ براسراییل مرگ برالسعود خایین به اسلام مرگ بر مزدوران امریکا واسراییل.
    • سید IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
      امروز همه آمده بودن به غیر از سلبریتی های که از بودجه نظام استفاده میکنن و هیچ تعصبی هم نصبت به مملکت ندارن میگن نه یه عکس ازشون بزارین البته من برای همشون احترام قائلم
    • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
      29 9
      در ترکیه هم تجمعاتی توسط شیعیان در آنکار و استانبول و در سفارت ایران نیز برگزار می شود.
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
      26 37
      رفتی تو امریکا ساکنی بعد میگی مرگ بر امریکا؟!!واقعا طرفدارای حکومت رو نگاه کن
    • IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
      21 16
      متاسفم برات مشرق حیف وقتی که میذارم و کامنت می نویسم و تو منتشرش نمی کنی. اونهایی که حرف های زشت میزنن رو بعضا منتشر میکنی اما مطلب من که مربوط به تفاله های سبز مزدور بود رو درج نکردی. شما خیلی خوبید
    • IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
      0 0
      به چه کاری مشغولی تو خارج از کشور؟
  • باغبان پیر FR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
    چهلمین سالگرد و آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی سال ۱۳۵۷ گرامی باد
  • ضد انقلاب LU ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
    بازم یه ساندیسی چیزی پخش کردن حتما .
    • DE ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
      ضد انقلاب ۱۰:۱۳ - بازم یه ساندیسی چیزی پخش کردن حتما .// اگه ضد انقلاب به اندازه تو معرفت داشت داداش که همشون میومدند داخل مردم و فرار نمیکردن دمت گرم .کاش ضد انقلاب یه جو شعور و معرفت تو را داشت.
    • محمد IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
      پماد بزن بد سوختی خخخخ
    • لیلا IQ ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
      99 12
      بحث ساندیس نیست بحث اینه که اگر جمهوری کنونی بره جایگزینش ایرانستان هست اگه تحمل کنیم اولین قدرت دنیا میشیم کمی صبر سحر نزدیک است
    • IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
      8 1
      مزدور بیچاره چقدر داری می سوزی
  • US ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
    هیشکی نیومده که...همه رفتن مسافرت مشی جون:)
    • RO ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
      ارواح خاک جان بولتون
    • RO ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
      من تازه برگشتم اتفاقا همه بودن
    • محمد IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
      66 8
      مثل اینکه بد میسوزه قالب یخ فایده نکرده خخخخخ
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
    67 75
    چرا اینقدر پرچم دست ملت کمه؟ وطن پرستی فقط ترکیه
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
    فقط دور نشین های سفره ی انقلاب اومدن
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
    چهل سالگی استقلال کشور ؟ تیترت از اساس چرته. ایران هیچ وقت مستعمره نبوده که چهل سال قبل مستقل شده باشه. واقعا که نفهمی مشرق.
    • IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
      1 2
      ایران قبل از انقلاب تحت سلطه امریکا بود و 40 ساله که آزاد شده است.
  • BE ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
    مردم کنجکاو و تماشاچی بیش از شرکت کننده ها هست , اگر تصویر را بزرگتر کنید , دم خروس درعکس های احمد ناطق نوری و دریادار حبیب‌الله سیاری بیرون می زنه.
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
    خيلي ها هم نيامدن جمعيت كشور 80 ميليون
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
      53 16
      کسی با شما کاری ندارد. برو بخواب. اینها که هستند برای حفظ انقلاب کافی هستند.
    • IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
      8 1
      مزدورهای بیچاره از این کامنت ها اوضاع جسمی و روحیشون مشخصه
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
    23 10
    تا کور شود هر انکه نتواند دید...
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
    خدایا نو شاهدی که این مردم فداکار با تما م مشکلات و بی تدبیریها بعد از۴۰ بهار پای انقلاب و رهبرعزیزشان ایستاده اند
  • حسام IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
    22 76
    جانم فدای روحانی و جهانگیری
    • IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
      8 2
      مدال خریت برازنده این جیره خوار است
    • IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
      10 1
      انشاالله
    • IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
      7 0
      آفرین؛ شعور فقط تو؛ بقیه نداره دیگه دنبالشون نباش!
    • IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
      7 0
      عجب احمقی هستی
    • IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
      1 0
      همان که امام رحمت الله گفت، برای خدا کار کنید و درگیر اشخاص و افراد نباشید که اگر چنین کنید خدا شما را به همان افراد واگذار میکند
  • سورنا US ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
    74 5
    خبر گذاری AFP با تیتر حضور جمعیت عظیم خبر جشن چهل سالگی انقلاب رو گزارش کرد.
  • مسعود IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
    6 3
    امروز آبادان عالی بود.
  • علی IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
    2 4
    متاسفانه در عکس اصلی خبر مشاهده می کنم که حجم عظیمی از آلاینده های محیط زیستی به بهانه ی جشن و شادی همین طوری در هوا پخش شده و هیچ کس هم خودش رو مسئول نمی دونه تا این حجم از زباله رو بی دلیل به خیابان ها نریزیم امیداورم به جایی برسیم که به فرهنگمان بنازیم .... شرم آوره واقعا
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
    3 0
    این مردم حقشون بالاتر از این حرفهاست ...
  • DE ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
    5 0
    لطفا يك سري به سايت انتخاب بزنيد و ببينيد در مورد راهپيمائئ مردم هيچ خبر يا عكسي منتشر نكرده !!! اينها از كي پول ميگيرند ، انگليس، اسرائيل ، الاغستان سعودي يك مشت خائن و مزدور بيشتر نيستند ، حيرت اور است
  • DE ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
    5 0
    همينطور سايت عصر ايران هيچ خبري از راهپيمائئ نداده ، هر دو مثل هم هستند هر دو مزدور هستند چرا در اين دو سايت خائن را كسي نمي بندد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس