کد خبر 936125
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
آیت‌الله جنتی نمایه

دبیر شورای نگهبان گفت: آمریکا از شوروی و روسیه نمی‌ترسد بلکه از اسلام و انقلاب می‌ترسد. ما هم به آمریکا می‌گوییم تو کوچک‌تر از اینی که بتوانی قدرت اسلام و مردم را بشکنی.

به گزارش مشرق، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان با حضور در راهپیمایی شکوهمند چهلمین بهار انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران طی سخنانی اظهار داشت: سلام بر امام، سلام بر امت امام‌و سلام بر این ملت.

وی افزود: هدف انقلاب اسلامی این بود که حاکمیت شاه و قدرت‌های زورمند و زرمند را بشکند و حکومت الله و مردم بر مردم را برقرار کند.

بیشتر بخوانید:

آیت‌الله جنتی ادامه داد: هدف انقلاب همان هدف ابراهیم بت شکن، موسی فرعون شکن و محمد طاغوت‌شکن و خمینی بت‌شکن بود.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه این مملکت در دنیا آبرو پیدا کرده است،‌گفت: مملکت ما به برکت انقلاب اسلامی عزت و قدرت در دنیا پیدا کرد و قدرت شکن شد. در حال حاضر قدرت‌ها از قدرت اسلام می‌ترسند و وحشت دارند.

آیت‌الله جنتی همچنین خاطرنشان کرد: آمریکا از شوروی و روسیه نمی‌ترسد بلکه از اسلام و انقلاب می‌ترسد. ما هم به آمریکا می‌گوییم تو کوچک‌تر از اینی که بتوانی قدرت اسلام و مردم را بشکنی. تو خواهی رفت و ما خواهیم ماند. شاه رفت و ما ماندیم. صدام رفت و ما ماندیم. شما هم می‌روید و ما می‌مانیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: امیدواریم که به زودی جشن پیروزی انقلاب را در فلسطین برپا کنیم.

دبیر شورای نگهبان همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه اسرائیل و هم دستانشان می‌گفتند که ملت ایران جشن 40 سالگی را نمی‌بینند ، تصریح کرد: بله اما خطاب به اسرائیل و هم پیمانانش می‌گویم که این آرزوها را به گور می‌برید و کور باشید. بیایید ببینید مردم جشن 40 سالگی انقلاب را با شکوه برگزار می‌کنند. چشم‌تان را باز کنید. کور باشید.

آیت‌الله جنتی بر همین اساس اضافه کرد: مردم ما ایستاده‌اند،‌ مردم همه مشکلات را تحمل می‌کنند، گرسنگی و تشنگی،‌ مواردی از این قبیل را تحمل می‌کنند اما شکست انقلاب و اسلام را تحمل نمی‌کنند. این را امام هم فرمودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس