کد خبر 933269
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
خوان گوایدو نمایه

رسانه‌های صهیونیستی از قصد رهبر مخالفان ونزوئلا برای تعیین سفیر در فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند «خوان گوایدو» رهبر مخالفان ونزوئلا که خود را رئیس‌جمهور خوانده (+) قصد دارد طی چند رو آینده سفیری برای فلسطین اشغالی معرفی کند.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی «کان» اعلام کرد این اقدام پس از آن صورت می‌گیرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گوایدو را به عنوان رئیس‌جمهور ونزوئلا به رسمیت شناخت و حمایت خود را از اقدامات آمریکا در این کشور اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

ویژگی دوست داشتنی و منحصر به فرد آمریکا!

در ادامه این گزارش به نقل از نزدیکان گوایدو آمده تماس‌ها میان وی و رژیم صهیونیستی مستقیم نیست بلکه از طریق آمریکا انجام می‌شود.

گوایدو از این اقدام نتانیاهو قدردانی و ابراز امیدواری کرد روابط سیاسی و دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی را در نزدیکترین زمان ممکن از سر بگیرد.

«هوگو چاوز» رئیس‌جمهور فقید ونزوئلا روابط ین کشور با رژیم صهیونیستی را در سال ۲۰۰۹ به صورت کامل قطع کرد؛ این اقدام در اعتراض به حمله تل‌آویو به نوار غزه انجام شد که صدها شهید به جا گذاشت.

رژیم صهیونیستی جنگ ۲۰۰۸-۲۰۰۹ را با عملیاتی موسوم به «سرب گداخته» علیه غزه به راه انداخت که طی آن بیش از ۱۴۰۰ فلسطینی شهید شدند و آمار مجروحان از ۵۵۰۰ نفر گذشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
    3 0
    دم خروس زد بیرون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس