ادعای گوایدو درباره مذاکره با مقام‌های ارتش ونزوئلا برای سرنگونی دولت مادورو

رهبر مخالفان ونزوئلا مدعی شده است که در حال گفتگو با فرماندهان ارتش و مقام‌های غیرنظامی برای سرنگونی دولت مادورو است.

به گزارش مشرق، خوان گوایدو رهبر مخالفان و رئیس جمهور خودخوانده ونزوئلا در مصاحبه با روزنامه واشنگتن پست گفت: در حال مذاکره با مقام های ارتش و مقام های غیرنظامی هستم تا نیکولاس مادورو را برکنار و سرنگون کنند.

گوایدو که هفته گذشته با حمایت آمریکا خود را رئیس جمهور موقت ونزوئلا معرفی کرده است، افزود: مخالفان ونزوئلا در حال مذاکره و رایزنی با اعضای ارتش و مقام های غیرنظامی برای سرنگون کردن مادورو هستند.

بیشتر بخوانید:

گوایدو اظهار داشت: این یک موضوع بسیار دقیق و مهم است که شامل امنیت شخصی است. ما در حال دیدار با آنها هستیم ولی با احتیاط. من به دنبال تشکیل یک دولت موقت و انتقالی هستم. این بخشی از تلاش های ما برای سرنگون کردن مادورو است.

رهبر مخالفان ونزوئلا ادعا کرد: ما به دنبال ارسال کمک های انسان دوستانه برای مردم ونزوئلا هستیم. حدود ۲۰ میلیون دلار کمک انسان دوستانه از سوی آمریکا و چند کشور آمریکای جنوبی و اتحادیه اروپا تامین شده است. مسائل انسانی مرکز اصلی سیاست ما است. نیروهای مسلح ما باید تصمیم بگیرند که آیا در طرف مردم هستند و می خواهند کشور را نجات دهند یا می خواهند مردم کشورشان را نادیده بگیرند.

وی گفت: به نظر من پیش از برگزاری هر انتخابات جدیدی باید مشکلات و مسائل زیادی حل و فصل شود.

آمریکا، کانادا، سازمان کشورهای آمریکایی، برزیل، آرژانتین شیلی کلمبیا همگی از گوایدو حمایت کرده‌اند و برخی کشورها نیز خواستار برگزاری انتخابات شفاف و آزاد شده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
    7 0
    انتظار داشت ارتش و نیروهای پلیس به نفع او وارد عمل شوند که دید هیچ اتفاقی نیفتاد. حالا داره از پول های بلوکه شده ملت ونزوئلا هزینه می کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس