کد خبر 925711
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
مجموعه محکومین

تهیه کننده فصل دوم محکومین پیش بینی می‌کند در صورت پیش رفتن بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته این مجموعه سال ۹۸ در کنداکتورشبکه یک سیما قرار گیرد.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - خانواده محترم آقای رنجبر" عنوان هفدهمین اپیزود از فصل دوم مجموعه تلویزیونی «محکومین» به تهیه کنندگی بهروز مفید و کارگردانی سید جمال حاتمی است که با حضور بازیگرانی چون مهران رجبی، سینا رازانی، مهسا هاشمی و لاله صبوری در حال فیلمبرداریست.تصویربرداری ۲۳ اپیزود دیگر از این مجموعه ۴۰ اپیزودی باقی مانده که پیش بینی می‌شد در بهار ۹۸ به پایان برسد. در هر اپیزود از فصل دوم محکومین داستانی مستقل روایت می‌شود اما محور اصلی آن مجازات جایگزین حبس، خانواده و بحران طلاق است. مجید اسماعیلی پارسا و امیرمحمد عبدی کار نگارش فیلمنامه این مجموعه را بر عهده دارند. گفته می‌شود مراحل فنی این مجموعه به صورت همزمان در حال انجام است و تا کنون حدود ۳۰ درصد از آن انجام شده است.
«محکومین ۲» مرداد ماه امسال در منطقه اطراف اسلامشهر کلید خورد و با حضور نزدیک به ۵۰۰ بازیگر در بیش از دویست لوکیشن مختلف در تهران فیلمبرداری می‌شود. افزون بر این هر قسمت از «محکومین ۲» موسیقی جداگانه ای دارد که همزمان با فیلمبرداری و تدوین در حال ساخته شدن است.

بیشتر بخوانید:


تهیه کننده فصل دوم محکومین پیش بینی می‌کند در صورت پیش رفتن بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته این مجموعه سال ۹۸ در کنداکتورشبکه یک سیما قرار گیرد. نازنین فراهانی، کوروش تهامی، بیتا سحرخیز، نگار عابدی، شهره لرستانی، بیژن بنفشه خواه، حسین محب اهری، بهراد خرازی، مهری آل آقا، مهدی صباغی، علیرضا استادی، محمود جعفری، مریم بوبانی، رابعه مدنی، افسانه ناصری، مهرداد ضیایی، شیرین اسماعیلی، کاوه آهنگر، الهام طهموری و آتیه جاوید، مزدک رستمی، حشمت آرمیده، سامان ارسطو، مهران رجبی، سینا رازانی، لاله صبوری، مهسا هاشمی و … از جمله بازیگرانی هستند که در برخی از اپیزودهای این مجموعه مقابل دوربین سید جمال حاتمی قرار گرفته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس