کی روشکارلوس

با در نظر گرفتن گزارش تازه "فاکس اسپورت" درباره احتمال تمدید قرارداد کی روش با ایران سوال اینجاست او با ۱۰۰ بازی تمدید می‌کند یا با ۹۹ مسابقه خداحافظی؟

سرویس ورزش مشرق – سایت خبری فاکس اسپورت به تازگی در گزارشی از احتمال تمدید قرارداد کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با فدراسیون فوتبال خبر داد. این در حالی است که دیگر رسانه‌های معتبر از قطع همکاری او در پایان مسابقات جام ملت‌ها و شروع همکاری اش با فدراسیون فوتبال کلمبیا خبر می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

تنها راه تمدید قرارداد کی‌روش
 

قرار کی‌روش با کلمبیایی‌ها لو رفت؛ نتیجه بگیرم در ایران می‌مانم!

کارلوس کی روش از ۱۵ فروردین سال ۱۳۹۰ تا امروز مجموعاً ۹۲ بار در دیدارهای رسمی و دوستانه روی نیمکت تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورمان نشسته است.

** رسیدن به رکورد ۷ سال و ۱۰ ماه حضور!

سرمربی پرتغالی تیم ملی در روز ۱۵ دیماه سال جاری همزمان با برگزاری دیدار افتتاحیه جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات، ۷ سال و ۹ ماه است که در ایران حضور داشته و سکان هدایت تیم ملی مان را در دست گرفته است و در صورت تداوم حضور تیم ملی در این تورنمنت او در پایان جام ملت‌ها به رکورد ۷ سال و ۱۰ ماه همراهی مداوم با تیم ملی دست می‌یابد. او پیش از آن در هر تیمی اعم از ملی یا باشگاهی حداکثر دو سال حضور داشته و سپس قطع همکاری کرده است.

** افزایش رکورد مربیگری در یک تیم!

کی روش پیش از سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران بیشترین تعداد حضور روی نیمکت یک تیم را با اسپورتینگ لیسبون داشت. او با این تیم باشگاهی پرتغالی ۶۸ مسابقه روی نیمکت نشست اما در طی سالهای اخیر توانست این رکورد را تا امروز ۲۴ بازی بیشتر کند و در حال حاضر ۹۲ بار همراه تیم ملی در میادین رسمی و دوستانه به میدان رفته است.

** کی روش با فینال سه رقمی می‌شود!

نکته جالب توجه درباره کی روش و تیم ملی فوتبال کشورمان این است که در صورت حضور تیم ملی مان در فینال جام ملت‌ها، کی روش به تعداد ۱۰۰ بازی با تیم ایران دست می‌یابد. او هم اکنون در ۹۲ بازی سرمربی ایران بوده که با حساب بازی دوستانه فردا (دوشنبه) مقابل قطر این عدد به ۹۳ می‌رسد. این تعداد به اضافه ۳ دیدار در مرحله گروهی، یک بازی در دور یک هشتم نهایی، یک بازی در دور یک چهارم و یک مسابقه در نیمه نهایی به عدد ۹۹ خواهد رسید. با توجه به این موضوع که مسابقات این دوره جام ملت‌ها رده بندی ندارد سوال مهم این است که آیا کی روش در صورت ناکامی در رسیدن به فینال با همین ۹۹ بازی از تیم ملی ایران خداحافظی می‌کند یا با رسیدن به فینال پس از حضور در یکصدمین بازی با ایران تمدید خواهد کرد!

** آمار ۵۸.۷ درصدی در پیروزی با ایران!

تیم ملی فوتبال کشورمان با هدایت کی روش در ۹۲ بازی قبلی ۵۴ برد، ۲۶ تساوی و ۱۲ باخت به دست آورده است. ۱۶۶ گل زده و ۵۶ خورده با تفاضل گل ۱۱۰+ هم آمار گل‌های زده و خورده تیم ملی با کی روش بوده است. در واقع تیم ملی با کی روش در ۵۸.۷% مسابقات برنده میدان را ترک کرده، در ۲۹.۳ بازی به تساوی دست یافته و تنها در ۱۳% رقابت‌هایش تن به شکست داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    24 6
    ای کاش به ایشان تابعیت ایران اعطا و به سمت رئیس فدراسیون فوتبال منصوب گردند .
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
      4 11
      چرا رئیس فدراسیون ؟ مالک بیت المال بهتر نیست ؟
    • عماد IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
      2 9
      دعای توسل یادتون نره
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    14 5
    به هر بزی باج نداد دمشگرم. دیگه بحرین و قطر و کویت نتوانستند برای ما خط و نشان بکشند و کره تا می توانست در این دوره به ما باخت تا کیسه بکس شود.
  • محمد IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    3 22
    پرچمی که یه اجنبی بخواد ببره بالا، همون بهتره که نره
    • IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
      3 0
      خدا شفات بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس