کی روش مقابل کره جنوبی

جلال چراغپور، پیشکسوت و کارشناس فوتبال ایران اعتقاد دارد، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان برای به موفقیت رساندن این تیم در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

به گزارش مشرق، جلال چراغپور در مورد وضعیت تیم ملی و اینکه بازی دوستانه با فلسطین پشت درهای بسته انجام شد، گفت: اینکه کارلوس کی‌روش تصمیم گرفت بازی دوستانه با فلسطین آن هم قبل از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا پشت درهای بسته باشد یک امر طبیعی به حساب می‌آید. وی مشابه این کار را قبل از رقابت‌های جام جهانی هم انجام داد. اینکه شما می‌بینید در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل فلسطین تغییرات زیادی وجود داشت، به خاطر این است که ارنج اصلی بیرون نیاید. به هر حال کی‌روش برای موفقیت در جام ملت‌ها کار مشکلی پیش رو دارد.

وی ادامه داد: تیم‌های مطرح آسیا از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برگشته‌اند، کره جنوبی در جام جهانی آلمان را حذف کرد، ژاپن با تفاضل گل یک مرحله بالا آمد، ایران مراکش را شکست داد و عربستان هم به غیر از دیدار مقابل روسیه آبرومندانه ظاهر شد. در کنار اینها استرالیا هم تیم خوبی است. همه این تیم‌ها می‌خواهند هرچه که در جام جهانی برای‌شان اتفاق افتاده را در جام ملت‌ها با شرایط بهتری جلو ببرند. در کنار این تیم‌ها باید اعتراف کرد تیم‌های جا مانده مانند عراق هم وجود دارند که همیشه حرف‌هایی برای گفتن دارند. عراقی در دوره قبل ما را حذف کرد و طبیعتاً کی‌روش باید مراقب این تیم باشد.

بیشتر بخوانید:

رکورد دست نیافتنی کی‌روش در صورت رسیدن ایران به فینال / با ۹۹ خداحافظی می‌کند یا با ۱۰۰ می‌ماند؟ 

کارشناس فوتبال ایران در واکنش به اینکه برخی معتقدند بازی‌های دوستانه تیم ملی شرایط مناسبی نداشته است، تصریح کرد: ما هم نباید به حریفان اطلاعات بدهیم. سرمربی برای هر بازی دوستانه اهداف مختلفی دارد، به طور نمونه شاید در یک بازی بخواهد کیفیت فنی دو بازیکن در یک پست را ببیند یا دو نفر را در پست دیگر مقایسه کند. مثلاً در فلان پست سردار بهتر است یا طارمی. برای همین چون هدف مربی مشخص نیست، نمی‌توان گفت به طور دقیق بازی‌های دوستانه ملاک قرار دارد.

چراغپور همچنین تصریح کرد: جام ملت‌ها برای خود کی‌روش هم خیلی اهمیت دارد و ممکن است پایان دوران مربیگری در تیم ملی باشد. او هشت سال است که در تیم ملی کار می‌کند و اگر نتواند موفقیتی کسب کند با ناکامی می‌رود، اگر هم موفق باشد ممکن است بماند. کی روش اگر در جام ملت‌ها موفق نباشد دیگر در هیچ جای دنیا نمی‌تواند بگوید من چه دستاوردی در ایران داشتم.

وی در خاتمه اظهار داشت: این درست است که تقریباً ما را راضی نگه داشته است، ولی این بار اگر به کره‌جنوبی یا ژاپن ببازیم نمی‌توانیم بگویم خوب باختیم، چراکه کره جنوبی دیگر آرژانتین نیست و این باخت‌ها با هم فرق دارند. برای همین است که این بار کی‌روش بیشتر از ایران برای آبروی خودش کار خواهد کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
    0 0
    با 100 می ماند . منتهی با 100 میلیون دلار از بیت المال مردم گرسنه در قرارداد بعدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس