نام نماینده فیلمبردار جلسه غيرعلني ماجرای نماينده سراوان+جزئيات

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نام نماینده فیلمبردار از جلسه غیرعلنی بررسی رفتار نماینده سرواران را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، احمدامیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره نماینده فیلمبردار جلسه غیرعلنی هفته گذشته که به منظور بررسی رفتار نماینده سراوان برگزار شد،‌ اظهار داشت: مشخص شد علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان از جلسه غیررسمی فیلمبرداری کرده است.

اخبار و حواشی مربوط به توهین نماینده سراوان را از اینجا بخوانید

وی افزود: این نماینده اعلام کرده است که این فیلم را به درازهی نماینده سراوان دادم تا بخشی از آن را که مربوط به عذرخواهی خودش در این جلسه است، منتشر کند اما وی همه فیلم را پخش کرده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: یارمحمدی بیان کرد که کل فیلم را در اختیار آقای دورازهی گذاشته است و بر این اساس مسئولیت پخش این فیلم برعهده وی بوده است و یارمحمدی صرفاً از جلسه فیلمبرداری کرده است.

امیرآبادی فراهانی تأکید کرد: نکته قابل توجه در این باره آن است که آن جلسه، جلسه غیرعلنی محسوب نمی شد چرا که جلسه غیرعلنی دارای مقدماتی است و باید در هیئت رئیسه تصمیم گیری شود. اما آن روز پیش از آن که آقای لاریجانی آغاز جلسه علنی را اعلام کند، جمعی از نمایندگان سرو صدا کردند و به همین دلیل رئیس مجلس اجازه صحبت به نمایندگان را داد و از دورازهی نمایندگان خواستند توضیح دهد که چه اتفاقاتی رخ داده است.

نماینده مردم قم با اشاره به موارد مطرح شده در جلسه غیرعلنی آن روز مجلس، اظهار داشت: نمایندگان آن روز گفتند که فیلم پخش شده از نماینده سراوان در شبکه های اجتماعی تقطیع شده است اما آن جلسه با جلسه غیر علنی متفاوت است.

وی با اشاره به حضور دژپسند در آن جلسه یادآور شد: آن روز وزیر امور اقتصادی و دارایی در فراکسیون ولایی حضور داشت و به همین دلیل قرار بر این شد که آقای دژپسند در آن جلسه غیر رسمی حاضر شود و اظهارات نمایندگان درخصوص آن ماجرا را مورد توجه قرار دهد.

عضو هیئت رئیسه مجلس درباره جملاتی که در فیلم مذکور خطاب به هیئت رئیسه مجلس مطرح شده است، گفت: نماینده ای که جملات ناشایستی را درباره هیئت رئیسه مجلس به کار برده است، مشخص شده اما چون حرف مطرح شده خطاب به هیئت رئیسه بوده است، نام وی را اعلام نمی کنیم اما در صورتی که خطاب به مردم حرفی مطرح می شد، قطعاً نام این نماینده را اعلام عمومی می کردیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی درباره چگونگی  انتشار فیلم جلسه غیرعلنی مجلس در بی بی سی تأکید کرد: بنده نمی دانم این فیلم چگونه در اختیار شبکه مذکور قرار گرفته اما طبق گفته یارمحمدی در اختیار دورازهی قرار گرفته و پخش این فیلم از سوی نماینده سراوان صورت گرفته اما جزئیات وچگونگی پخش این فیلم را باید از نماینده سراوان بپرسید.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • هوش عقلی.. IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
    28 0
    درازهی همه ی فیلم راپخش کرده شما یک تست هوش از نماینده ی سراوان بگیرید ببینید هوش عقلی اش چنده ؟؟
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
      12 0
      منظورش سن عقلی هست.
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
      8 0
      خخخخخ ای نور به روحت بباره ترکیدم از خنده خخخخ
    • IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
      8 0
      قضاییه ورود کند چون این دو نماینده دارند فتنه قومیتی درست میکنند
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
    7 0
    در حد ۳-۴ سال ...
  • رحمن IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
    6 0
    برای دیگران غیرعلنی بوده نه برای خودشان.مگر محرمانه تلقی شود و اعلام عدم تهیه فیلم کنند
  • علی IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
    10 0
    لیاقت مردم منطقه محروم سروان بیشترازاینهاست وامیدوارم که بطورقانونی با نماینده ان شهربرخورد شود.
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
    7 0
    اون علیم هم بلوچ و همشهری خود دررازهی است... متاسفم که نماینده بلوچ اونجا هم دنبال همشهری بازی است و چشم و گوش بسته فقط به دنبال حمایت نماینده همشهری خودش... تاسف و تاثر
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
    6 0
    هردم ازاین باغ بری میرسد
  • حسن IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
    5 0
    این نماینده که دم از دفاع از مردم زده هم مقل بقیه همقطارانش مردم را فقط برای موج سواری میخواد. شک نکنید خودش هم در این بده بستان های نمایندگان دست داره
  • US ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
    3 0
    خدا که بخواهد رسواشون کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس