رفتار نماینده سراوان با حضور لاریجانی و وزیر اقتصاد روز دوشنبه بررسی می‌شود

نشست ویژه بررسی رفتار نماینده مردم سراوان با کارمند گمرک دوشنبه هفته جاری با حضور رئیس مجلس، وزیر اقتصاد و اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، به دنبال پخش کلیپی از رفتار محمدباسط درازهی  نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی و درخواست مردم ، مبنی بر برخورد با این نماینده مجلس نشست ویژه بررسی رفتار این نماینده مجلس با کارمند گمرک دوشنبه هفته جاری (3 دی ماه 97) با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی و همچنین اعضای هیات رئیسه برگزار خواهد شد. 

در همین رابطه محمدعلی وکیلی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن تایید این خبر اظهار داشت: هیات رئیسه در این رابطه دوشنبه هفته جاری جلسه‌ای برگزار خواهد شد. 

بیشتر بخوانید:

سکوت مدعیان اصلاحات درقبال نماینده سراوان

تجمع دانشجویان در اعتراض به نماینده سراوان +عکس

وی افزود: قرار بود این جلسه فردا باشد که بنا به دلایلی به روز دوشنبه موکول شده است. 

عضو هیات رئیسه مجلس همچنین تصریح کرد: قرار است در این جلسه گزارش آقای پزشکیان که مامور به بررسی موضوع شده است ارائه شود. 

وی همچنین خاطرنشان کرد: رئیس مجلس در آن جلسه غیرعلنی که به منظور بررسی رفتار نماینده سراوان برگزار شده بود بررسی موضوع را به آقای پزشکیان ارجاع داد هم به حیث نایب رئیسی وی و هم به دلیل ریاست او در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان. 

*پزشکیان به همراه وزیر فیاقتصاد لم کامل رفتار نماینده سراوان را بررسی می‌کنند

وکیلی عنوان کرد: منتظریم تا گزارش پزشکیان درباره رفتار نماینده سراوان را در جلسه هیات رئیسه مجلس بشنویم. 

عضو هیات رئیسه مجلس در پاسخ به این سوال که گفته شده قرار است با کارمند گمرک و ارباب رجوعی که در کلیپ مشاهده شده برخورد شود گفت: به هر حال از آنجایی  قرار شده است آقای پزشکیان همه فیلم را ببیند آن هم در حضور وزیر بنابراین ما منتظریم گزارش او را بشنویم تا بتوانیم تصمیم‌گیری کنیم چرا که گفته شده است که فیلم پخش شده تقطیع شده است و گزینه اتفاقات رخ داده است. 

وی ادامه داد: لذا مقرر شد آقای پزشکیان به همراه وزیر اقتصاد فیلم را به طور کامل مشاهده کند و نتیجه بررسی را آقای پزشکیان به جلسه هیات رئیسه ارائه کند. 

چندی پیش کلیپی از محمدباسط درازهی نماینده مردم ساروان سراوان در مجلس شورای اسلامی و برخورد وی با کارمند گمرک در فضای مجازی منتشر شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • امیر کلانتری IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
    2 0
    نماینده مورد نظر باید اخراج شود
  • علی IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
    0 0
    بی جا چرا مگر قتل کرده از خودش دفاع کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس