اسحاق جهانگیری

معاون اولِ روحانی مدعیست برخی با نفوذی که در ریاست جمهوری، سازمان برنامه و بودجه یا مجلس داشتند امروز تبدیل به عضوی از بودجه کشور شده‌اند!

سرویس سیاست مشرق -  «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷:۳۰ با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

جلیقه‌زردهایی که به روحانی رأی داده‌اند...

من حامی روحانی نبودم و منتقد قیمت سیب‌زمینی هستم؛ کات!

«بهمن فرمان‌آرا»، از چهره‌های سینمایی کشورمان، به تازگی طی اظهاراتی پس از نمایش یک فیلم در خانه هنرمندان گفته است:

من ناامید نیستم، اما حساسیت‌هایی شخصی نسبت به فضا دارم. ما چیزی جز آزادی بیان نمی‌خواهیم. هیچ زمانی دنبال پست و مقام نبوده‌ام و شغل دولتی هم قبول نمی‌کنم چون مسئولیت‌ها و الزامات خاص خود را به همراه دارد که من تمایلی به انجام آنها ندارم. اما من از جهان بیرون ایزوله نیستم. اگر شما کارگر هفت تپه هستید و پنج ماه حقوق نگرفته‌اید، چطور زندگی می‌کنید؟ آنهم در شرایطی که اگر دستمزد هم بگیرید تا پایان ماه دوام نمی‌آورد. ما در عمرمان سیب زمینی کیلویی ۸ هزار تومان نخریده بودیم.

به گزارش ایلنا، او همچنین می‌افزاید:

کار من فیلمساز این است که تا جایی که اجازه دارم به این مسائل اشاره کنم .هر برچسبی هم بخواهند به من بزنند. من به مردم بدهکارم که با آنها صادق باشم. در نهایت هم تشخیص با خود مردم است. من در پی سیاه‌نمایی نیستم، آن چیزی را که می‌بینم تصویر می‌کنم، اگر چیز شادی به من نشان دهید آن‌را هم می‌سازم. من هم مثل تمام مردم ایران از پیروزی تیم فوتبال شادمان می‌شوم. به هر حال کار سختی داریم، آنهم در این شرایط اقتصادی.[۱]

در همین حال، خبرگزاری ایلنا در مصاحبه با یک روانپزشک به نقل از وی نوشته است: آمارهایی که سیستم‌های دولتی و انتظامی می‌دهند گاهی مبنی بر این است که خشونت‌های عریان در جامعه کمتر شده. یعنی خشونت‌هایی که مستقیما منجر به جرح فیزیکی می‌شود شاید در عدد کمتر به نظر برسد و این را به‌عنوان پیشرفتی در کم کردن خشونت آشکار عنوان می‌کنند. اما متاسفانه ما احساس می‌کنیم خشونت‌ها در لایه‌های زیرین‌تر اجتماعی نمود برجسته‌ای دارد؛ همان مواردی که تحت عنوان خشونت کلامی می‌شناسیم مانند تحقیرهایی که در خانواده‌ها، مکان‌های کاری، مشاغل و اجتماعاتی که افراد کنارهم قرار دارند و سیستم بالادست-پایین‌دستی وجود دارد! [۲]

*در اشاره به اظهارات فرمان‌آرا لازم به توضیح است که حکما آقای فرمان‌آرا انتظار ندارند سیب‌زمینی به قیمت دوران ساخت فیلم "شازده احتجاب" و یا دایی‌جان ناپلئون فروخته شود و مثلا سیری یک شاهی عرضه شود!؟

از طرفی چطور است که آقای فرمان‌آرا به اذعان خودشان فیلم یک و نیم میلیاردی هم ساخته‌اند و در جریان افزایش ۴۰ درصدی مخاطبان سینمای ایران و رکوردشکنی فروش سینما در سال چهلم انقلاب اسلامی نیز هستند اما از انتقال قیمت‌ها از سیری یک شاهی و کیلویی ۵ قران، به چند هزار تومان (و البته نه ۸ هزار تومان برای سیب زمینی!) ابراز تعجب می‌کنند؟

همچنین است که اگر هم اخلالی در سیستم اقتصادی کشور پیش آمده و در چند ماه اخیر بروز یافته؛ این مقوله نیست مگر رأیی که دوستان و همکاران آقای فرمان‌آرا و از جمله شخص خودشان برای دولت اصلاح‌طلبان ساختند و با شعار «تا ۱۴۰۰ با روحانی» کاری کردند که امروز هرگز نمی‌توانند از عمل خود دفاع کنند. [۳]

این حقیقت ایجاب می‌کرد که آقای فرمان‌آرا اگر هم نقدی به وضع موجود دارد در وهله اول، خود و سلبریتی‌های همکار خود که برای رئیس جمهور روحانی تبلیغ کردند را مخاطب قرار دهد.

چه اینکه شاید همین ادای وظیفه می‌توانست دورنمای بزرگی از «امید» را در مقابل چشمان فرمان‌آرا بگشاید.

ما همچنین برای اطلاع آقای فرمان‌آرا و مخاطبان محترم عرض می‌کنیم که در اعتراضات جلیقه‌زردهای فرانسه؛ رسانه‌های این کشور اصرار خاص و البته ممدوحی دارند بر اینکه در هنگام مصاحبه با جلیقه‌زردها مشخص شود که معترض مصاحبه‌شونده آیا جزو رأی دهندگان به امانوئل ماکرون بوده است یا خیر؟

آنچه در خبرگزاری ایلنا پیرامون مسئله «خشونت» منتشر شده نیز می‌تواند به خوبی با اظهارات فرمان‌آرا چفت شود و تصویری از یک ایران فوق‌العاده گِران، خشونت‌زده و دچار بحران را به افکار عمومی القا کند...

خاصّه اینکه مثلاً روان‌شناس فوق‌الذکر نیز توضیح نداده است که چگونه توانسته میزان خشونت لفظی را در ایران اندازه بگیرد، در مقابل آمار رسمی و امید بخش کشور که حتی نهادهای بین‌المللی هم به آن اذعان رسمی دارند، به احساس شخصی خود رسمیت بدهد و جالب آنکه در آخر هم نتیجه بگیرد خشونتی وسیع اما غیر عریان در لایه‌های زیرین جامعه ایرانی رواج دارد!

خوانش این صحبت‌های عمدی یا سهوی در کنار هم و نگاه به واقعیت‌های پیرامونی که به هر دلیلی در هنگام انتشار این صحبت‌ها گفته نمی‌شود به روشنی نشان می‌دهد که چگونه یک عزم جدی از سوی یک «جریان سیاسی خاص» برای پمپاژ ناامیدی و فضای تاریک در ایران اسلامی وجود دارد که به هر بهانه‌ای از کاه، کوه می‌سازد و هدفی ندارد غیر از ناراضی‌سازی افکار عمومی و در نهایت، به خیابان کشاندن مردم علیه نظام اسلامی.

آنهم در کشوری که اگرچه بواسطه رأی به دولت اصلاح‌طلبان و اعتدالیون با مشکلاتی مواجه شده اما همچنان جزو امن‌ترین و ارزان‌ترین کشورهای جهان است.

بدیهیست که افرادی مثل «سعید حجاریان» با مدیریت و رصد همین گفته‌های فوق‌الذکر است که از عام‌البلوی شدن شرایط در جامعه ایرانی سخن می‌گویند و حتی آدرس خیابان را نیز صراحتا به مردم می‌دهند...[۴]

وبلاگ مشرق، طی ۲ سال گذشته کراراً درباره پروژه «سیاه‌نمایی» که می‌رود تا به «فتنه اقتصادی» منجر شود؛ مطالب مبسوطی را منتشر کرده است.

***

بی‌اختیاری جهانگیری از برکناری منشی به «بودجه» رسید

«اسحاق جهانگیری»، چهره اصلاح‌طلب و معاون اول رئیس‌جمهور روحانی، روز سه‌شنبه گذشته طی اظهاراتی در مراسم رونمایی از طرح‌های فناورانه جهاد دانشگاهی گفته است:‌ برخی با نفوذی که در ریاست جمهوری، سازمان برنامه و بودجه یا مجلس داشتند امروز تبدیل به عضوی از بودجه کشور شده‌اند.

به گزارش جماران، وی می‌افزاید: بودجه آنها اگر در ابتدا یک میلیارد بود، بعد به ۵ میلیارد و در حال حاضر تا ۲۰ میلیارد رسیده است.

جهانگیری با بیان این که آنها قرار نبود از دولت بودجه بگیرند، اظهار داشت: اشکالی وجود ندارد ولی اقدام آنان اراده دولت و نظام نبوده است.

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: این همه دانشگاه در کشور وجود دارد و قرار نبود فردی دانشگاهی راه اندازی کند و بودجه کمکی بگیرد.

جهانگیری ادامه داد: بسیاری از این شوراها که در کشور وجود دارد از ابتدا محدود بود ولی بعضی از آنها امروز دبیرخانه‌هایی دارند که بودجه های چند ۱۰ میلیاردی است.

وی همچنین گفت: اصلاح ساختار یعنی این که این موارد حذف شود، مسائلی که در شرایط عادی نمی‌توان انجام داد ولی در شرایط سخت امکانپذیر است و اگر دولت یکی از آنها را حذف کرد سروصداها بلند خواهد شد و به دولت خواهند گفت که کوتاه بیاید.

معاون اول رییس جمهوری افزود: دهها دستگاه موازی در کشور درست شده و همه بودجه بگیر دولت شده‌اند و کشور و بودجه تحمل این همه دستگاه موازی را ندارند.[۵]

*اظهارت جهانگیری فی‌نفسه دارای تضاد است. مثل اینکه او در جایی از این حرف‌ها می‌گوید «اشکالی ندارد» اما در جای دیگری تصریح دارد که بودجه تحمل این همه بودجه‌بگیر را ندارد.

جدای از این تضادها که در دولت آقای روحانی مسبوق به سابقه است (مثل علاقه به مذاکره با آمریکا و سپس دیوانگی خواندن مذاکره با آمریکا!) اما بیان این نکته ضروریست که نه آقای جهانگیری صغیر و از کار افتاده هستند و نه دولت از اختیارات اجرایی و قانونی کمی برخوردار است.

به سخن دیگر اینکه اگر بودجه دادن به نهادی نظر دولت نیست؛ آقای جهانگیری که یک رجل سیاسی و اجرایی هستند باید زبان به نطق گشوده و این تصمیم را به اطلاع نهادهای ذیصلاح کشور و در جایی به اطلاع مردم نیز برسانند تا همه چیز بررسی شود.

و اگر ایشان در ساختار عقلانی و دینی نظام جمهوری اسلامی این کار را نمی‌کنند؛ یک دلیل بیشتر ندارد و آن کم‌عملی ایشان و یا شاید سیاست‌بازی ایشان است.

جهانگیری در صحبت‌های خود می‌گوید: «اگر دولت یکی از آنها را حذف کرد سرو صداها بلند خواهد شد و به دولت خواهند گفت که کوتاه بیاید»!

این حرف نیز اصطلاحاً از آن حرف‌هاست... چه اینکه اولاً از مقامات دولتی که بخاطر علاقه خود به مذاکره حتی در مقابل چشم رهبر انقلاب از خطوط قرمز کشور نیز گذشتند؛ شنیدن حرفی مبنی بر کوتاه آمدن دولت در مقابل خواسته‌های خود تعجب انگیز است.

و ثانیا دولت در نظام ایران هیچ آقا بالا سری غیر از «ولی فقیه» ندارد که ولی فقیه نیز در دوران امام راحل و نه در دوران زعامت رهبر معظم انقلاب نشان داده است هرگز تکلیف ما لا یطاق بر دوش دولت نمی‌گذارد.

در واقع ما نمی‌خواهیم فرض کنیم که آقای جهانگیری با این صحبت‌ها کنایه‌ای به دفتر رهبر انقلاب زده‌اند اما مع‌الوصف از این جمله آقای جهانگیری نیز استنباطی جز بهانه‌جویی به ذهن خطور نمی‌کند چون دولت سرآمد تمام قوای اجرایی کشور است و رئیس جمهور نیز تا آن اندازه مبسوط‌الید هست که صلاحدیدهای قانونی خود را در ذیل نظر ولی فقیه؛ تماماً به پیش ببرد.

گفتنیست، جریان چپ در دوران دولت اصلاحات صراحتاً عنوان می‌کرد که رئیس‌جمهور در ایران یک «تدارکات‌چی» است و حرف جهانگیری نیز نوستالژی همین حرف است.

جهانگیری پیش از این در اظهاراتی گفته بود که حتی اختیار برکناری منشی خود را هم در دولت ندارد! [۶]

او نامزد پوششی رئیس‌جمهور روحانی در انتخابات ۹۶ نیز بود...

***

جلودارزاده با دفاع از نماینده سراوان: بزرگواری می‌کنیم و با پلیس برخورد نمی‌کنیم!

«سهیلا جلودارزاده»، فعال اصلاح‌طلب و از نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با اعتمادآنلاین پیرامون ویدئوی منتشر شده از رفتار توهین آمیز نماینده سراوان گفته است:

برخی از نهادها که اگر لازم باشد بعدا نام آنها را خواهم گفت، احساس خصومت با نماینده را در میان کارکنانشان ایجاد کرده‌اند.

او می‌افزاید:

این رفتار درست نیست چون نمایندگان مجلس از هر شهر و هر جایی که باشند منتخب مردم هستند و بی‌احترامی به یک نماینده، بی‌احترامی به مردم است. علیرغم وقت قبلی نماینده سراوان ۴۰ دقیقه پشت در قرار گرفته بود و زمانیکه اعتراض می‌کند برخورد این‌چنینی با او می‌شود.

این نماینده مجلس گفت:

حتی گاهی اوقات در کوچه و خیابان پلیس راهنمایی و رانندگی به نمایندگان اهانت می‌کند اما نمایندگان بزرگواری می‌کنند و برخوردی انجام نمی‌دهند. نماینده طبق قانون به هر جایی می‌تواند وارد شود و منع قانونی برای ورود نمایندگان وجود ندارد اما پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام می‌کند که به من دستور داده‌اند تا مانع شوم.

جلودارزاده تاکید کرد: در یک مورد از برخوردهای اهانت‌آمیز پلیس راهنمایی و رانندگی خطاب به آن پلیس گفتم مگر رژیم عوض شده که با من اینگونه رفتار می‌کنی؟ !

او ادامه داد:

این برخوردها درست نیست و مردم همه چیز را به عنوان حکومت می‌بینند و به تفکیک قوا فکر نمی‌کنند. به نماینده‌ای که از صبح تا شب در روستاها کار می‌کند و نماینده مناطق محروم است، هتک حرمت شود در حالیکه او کار شخصی نداشته که به گمرک مراجعه کرده بلکه این مراجعه به منظور پیگیری کار مردم حوزه انتخابیه‌اش بوده است.

جلودارزاده همچنین تاکید کرد:

اگر قرار است نماینده‌ای کار کند باید بر قوانین و کارکنان دولت نظارت داشته باشد .نمی‌توان نماینده‌ای را که به دلیل اجرای وظایف نظارتی مراجعه کرده است به گمرک راه ندهند و یا به او توهین و بیرونش کنند. نماینده طبق قانون می‌تواند به هر سازمانی که بخواهد وارد شود. آقای درازهی با رییس گمرک جلسه داشتند اما ۴۰ دقیقه معطل می‌شوند و رفتارهای توهین آمیزی با ایشان می‌شود در حالیکه یک مسئول دولتی حق ندارد بد قول باشد.[۷]

*ما قضاوت درباره اظهارات مدافعانه جلودارزاده و البته رفتار دون شأن و ناسزاگویی نماینده سراوان را بر عهده مخاطبان محترم وامی‌گذاریم.

گفتنیست، منظور احتمالی خانم جلودارزاده از بزرگواری نمایندگان محترم در مقابل پلیس! احتمالاً سیلی منجر به جرحی بوده است که مدتی قبل یکی از نمایندگان مجلس به صورت پلیس فرودگاه نواخت و این مسئله هرگز آنطور که باید پیگیری قانونی نشد.

برخی معتقدند رفتار دون شأن نماینده سراوان، رسوبات همان سیلی بزرگوارانه‌ای است که یک نماینده دیگر به صورت پلیس کشور نواخت.

***

۱_ http://tnews.ir/site/۵ab۲۱۲۳۹۷۳۸۸۱.html?h=۱

۲_ https://daynets.com/FA/AL/۱۳۳۱۲۶۴

۳_ http://cinemacinema.ir/print-۲/?id=۵۵۰۸۷

۴_ mshrgh.ir/۹۱۶۸۳۲

۵_ https://www.jamaran.ir/fa/tiny/news-۱۰۷۶۱۱۶

۶_ https://tn.ai/۱۸۵۸۲۲۵

۷_ https://etemaadonline.ir/content/۲۵۲۳۳۰

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 110
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 49
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    آفرین خانم جلودار زاده . درود بر شما . همیشه مردم و کارمندها بیشتر به نماینده ها و مسوولین توهین می کنند . در همین فیلم هم وقتی نماینده حرف بدی زد ، هیچ کدام از مردم هیچ عکس العملی نشان ندادند ولی به محض اینکه کارمند گستاخ گفت این آقا نماینده است ، ریختند دورش و با فحش و هل دادن ، بیرونش کردند ! این نشان می دهد برخورد هتاکانه مردم به خاطر ناسزای نماینده نبوده بلکه از سر خصومت با مقام آن شخص بوده .
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
      120 2
      خانم نماینده ! این مردم شاه را بیرون کردند چه برسد به رییس جمهور ونماینده !
    • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
      57 2
      کجایی عمو؟؟؟؟؟چی میگی؟؟؟؟
    • IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
      60 4
      خیلی هم کار خوب کرد گفت این نماینده مجلسه! هر چی باشه مگه نماینده مجلس باید فحش بده! لیست امید تکرارین دیگه!
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
      15 1
      باز فصل بودجه شد و جنجال بودجه فرهنگی(که عاقبت هم تخصیص نمیدهند!) و فرافکنی افتضاحات موجود
    • ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
      35 1
      آره راس میگی دیدیم نماینده مظلومی را که پلیس را کتک میزد
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
      16 5
      یک نوکر بی اختیار چرا باید قبول مسئولیت کرده و یک کشور را به خاک سیاه بنشاند در حالیکه نه سواد کاری دارد و نه قدرت هر اقدام مثبتی . پس چرا خود را برای قدرت می کشند نکند مثل خاتمی فقط احساس مسئولیت برای نابودی ایران دارند ؟؟؟
    • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
      9 7
      زرت و پرت نکن الدنگ خودتم نکنه نماینده ..ای
    • BE ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
      17 0
      تو هم با اون نماینده بی شعورت / حقش پس گردنی بود این بی ادب بی شخصیت
    • reza IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
      15 0
      به خانم جلودار زاده بفرمایید نماینده هم تیپ شما در فرودگاه تو گوش پلیس هم زد و پرونده هنوز مفتوح است
    • BE ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
      2 0
      انگار تازه اولشه ، اینجوری که بوش میاد ، پوشک لازم وار
    • دربدر CA ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
      0 0
      آقای درازهی جدیدا کامنت میذاری!!! خاک بر سر دانشگاهی که تو توش تدریس می کنی و میخوایی برگردی توش!
  • ناشناس IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    84 1
    خانم جلودار زاده شما فکر میکنی که پلیس ازمردم نیست پلیس هم نماینده قانون است وقتی که نماینده مجلس توگوش پلیس میزنددیگه چه انتظاری ازمردم دارید.قانون قانون است نماینده وغیره ندارد.
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
      39 0
      دوباره سال دیگه همین حضرات خود برتربین با شعار خدمت به مردم پوستر می زنن و رای گدایی می کنن تا رای آوردن طلبکار مردم میشن دیروز برای دفاع از نماینده بی ادب جلسه غیرعلنی گذاشتن ولی یک نفر درمورد دانش آموزان مدرسه صفات حسنه زاهدان که در آتش سوختند و داغشان بر دل ملت نشست حرفی نزد
  • سید IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    23 37
    هرچند اهانت نماینده سراوان قابل توجیه نبوده و کلاً با شأنیت جایگاه نماینده ضدیت دارد، اما در باره کل ماجرا که این ناسزا بخش کوچکی از آن است قضاوت یک طرفه و فقط با تکیه به این بخش از آن برخورد، ناصحیح و دور از انصاف است! و آن عواملی که سبب شده است نماینده اختیار از کف بدهد را هم نباید از نظر دور داشت!
    • AE ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
      45 9
      مگر نماینده حیوان است که اختیار از کف بدهد؟
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
      26 3
      آن عده کارمندان با شرفی بودند که سعی شان دفاع از حقوق ملت بود نه دفاع از حقوق نماینده لیست فلان
  • سید IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    28 10
    فرمان آرا!! این نام خانوادگی من را به یاد کسانی می اندازد که یا از حکومت قاجار و یا پهلوی مَناسب درباری گرفته اند و با نان ایشان بزرگ زاده شده و لقمه حرام درباری به بچه ها و نوادگان شان داده اند! خدا کند این جناب فرمان آرا از آن نسل ها نباشد! والّا منشأ نگرانی هایش کمی تا قسمتی شبهه ناک است!
    • ali IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
      1 8
      خاک بر سرت با این استدلالت. آقای فرمان ارا را همه میشناسند که چه ادم مردمی هست
  • محسن IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    52 0
    نماینده محترم،شما قبل از اینکه یک نماینده باشید یک شهروند ایرانی و تابع قوانین و مقرراتی که شامل همه هموطنان است میباشید مردم نماینده ای که خود را تافته جدا بافته بداند نمی خواهند پس در جایگاه نماینده حرمت نگه دار تا حرمت مجلس نگه داشته شود نماینده بودن مجوزی برای تخلف و نادیده گرفتن قانون نمیشود شما با آرا همان پلیس که از مردم است به مجلس راه یافتید ،
  • دون دیگو IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    62 1
    اینکه جلو دار زاده اینحرفها را میزند جای تعجب ندارد ، چون هرجا که خواسته رفته و هرکاری که خواسته کرده ، حالا دیگه اینا خان شده اند و ما رعیت . انشاءاله در انتخابات جدید شما را از عقب دار زاده میکنیم
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    48 1
    کار نماینده مجلس زشت بوده، چرا الکی ازش دفاع می کنن
  • علی IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    25 2
    با این ترفند ها جهانگیری نمی تواند شانه اصلاح طلبان را از زیر مسئولیت دولت خالی کند مردم میدانند که دولت فعلی 90 درصد اصلاح طلبه
    • هادی IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
      17 3
      بیا بالاتر 99 درصد
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    44 0
    اون نماینده با لکسوس رفته بود گمرک واسه کی کارچاقکنی کنه؟
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
      5 0
      آقای ح
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    42 0
    مثل اینکه دیواری کوتاه تر از دیوار پلیس پیدا نمیشه پلیسی که شب و روزش محافظت از مردم وتامین امنیت است اونم با یک حقوق مختصر ،واقعا قدر ناشناسی است این جور حرف زدن وازبالا نگاه کردن به پلیس و مردم ،مردم شما را سر کار آوردن پلیس هم همه جوره خودشو کرده سپربلا براتون ،اونوقت اینجوری قدردانی میکنید ،با نگاه ارباب ورعیتی به پلیس و مردم
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    30 0
    ببخشیدخانم محترم اگه نماینده ائی ورودممنوع رفت نبایدپلیس راهنمائی چیزی بگه نماینده محترم تذکرات زمانی داده میشه که قانون گزارتخلف میکنه مثل زیرگرفتن مامورراهنمائی یاسیلی زدن تو گوش مامورراهنمائی کمی به عقلتان مراجعه کنید وای به روزی که بگندنمک
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    19 6
    تو خودت سیب زمینی هستی یک روز سیب زمینی ارزان رای می گیرد بداست حالا ضد رای شده است گران اخ است مخ شماها تاب برداشته
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    36 0
    مردم وقتی که میبینن نمایندگان برای جیب خودشان دامادشان و ### زاده شان کار میکنن باید مثل کشورهای اروپایی تو سطل زباله بندازنشون.
  • بی طرف IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    55 0
    به نظر من اگر قرار است اینها نماینده مجلس باشند بهتر است که مجلسی نداشته باشیم!!!
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
      35 0
      آی قربون دهنت! جز گند زدن به این مملکت کاری نکردن.
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    40 0
    چرا بیشتر نمایندگان و مسئولان به جاهایی مثل شرکت نفت و گمرک علاقه وافر دارن؟ بیچاره آموزش و پرورش همیشه مظلوم.
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    21 0
    کلا ایشالا بی اختیاری بگیرن
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    30 2
    خانم جلودارزاده لطفا" هیس....
  • ايراني IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    31 1
    خانم جلودارزاده ما طي اين سالها تنها چيزي كه نمايندگان مجلس ديديم تنها كار براي خودشان بوده نميگم همه اما اكثر شما نمايندگان وقتي مجلس رفتيد به ما ملت نگاه از بالا به پايين داشتيد و جايگاه خود را فراموش كرديد براي همين هم اكثر شما تنها يك دوره راي مي آوريد البته عده اي از شما هم با قدرت و ثروتي كه به جيب زده است مدام در مجلس جا خوش كرده و معلوم نيست مردم كي اورا هم اخراجش كنن. ضمنا زياد اميدوار نباش معلوم نيست چند سال زنده باشي عمر دست خداست شايد همين فردا پس فردا سرطاني ، سكته اي ، تصادقي سقوطي نصيب شما هم بشود كه مرگ حق است و بدون هيچ قدرت و ثروتي در كنار ما ملت و بدون هيچ ارزش و مقامي خواهي ايستاد و كسي به تو و امثال تو اهميت نخواهد داد و عاقبتت و عاقبتتان معلوم نيست. حداقل ما ملت بخاطر ظلم و ستم شما مسئولان بي فكر و وطن فروش در پيشگاه خدا مظلوم خواهيم بود
  • محسن IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    37 2
    نمایندگان هم واسه ما گردن کلفت شدن کاری نکنید خون مردم ب جوش بیاد و نمایندگان فاسد رو بیاندازن سطل اشغال
  • حسين IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    30 0
    وظيفه نماينده مجلس فقط وضع قانون و نظارت بر حسن اجراي قانون است و اگر نماينده اي بخواهد بر كارمندان يك اداره نيز نظارت كند خلاف قانون بوده و دخالت در امور اجرايي است درست است كه نماينده برگزيده مردم است ولي هيچگاه بالاتر از خود قانون نيست و بايد حدود خود را بشناسدو به قوانين احترام بگذارد
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    37 0
    کاش این جدیت را در مورد گرانی و وضع اسفناک مردم در این گرانی داشتید این قدر از خودتان بت نسازید
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    28 0
    خانم جلودار زاده ظاهراً از ورود ماشین نماینده سراوان جلوگیری شده نه خود ایشان واینکه نماینده تافته جدا بافته نیست ومثل بقیه مردم باید تابع قوانین باشد حتی بیشتر از بقیه مردم ،این نقل قول معروف که میگویند در زمان جنگ جهانی دوم پلیس جلوی ماشین چرچیل که میخواست به جلسه مهمی برود را میگیردواز ورود به خیابان یکطرفه ممانعت میکند پوریا بجای سیلی زدن به پلیس خوشحال میشود واعلام میکند که چون قانون درکشوری حاکم است قطعا برنده جنگ خواهند شد ،کمی فروتن باشیم قانونگذار نباید خود قانون را نقض کند
  • سیدوحید IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    21 0
    توهین ها و سیلی ها حاصل رای دادن لیستی و گتره ای دیروز ماست اگر درد آن سیلی و زخم این توهین باعث شود فردا در انتخابمان بیشتر دقت کنیم ارزشش را دارد اما در غیر اینصورت بازهم باید درد بکشیم و زخم بخوریم
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    24 0
    تا بحال مردم بیچاره پشت درها منتظر می شدن هیچ نماینده ای صدایش در نیامد.الان که مردم درد گرانی را تحمل می کنند هیچ نماینده ای قد علم نمی کند اما یک نماینده پشت در مانده صدای نمایندگا ن دیگر بلند می شود.
  • حسینی IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    23 0
    40سال از انقلاب میگذره یک قانون به نفع زیر دست و کارمند و کارگر تصویب نکرده اند این نماینده ها چه انتظاری از مردم دارند مگه شما به مردم احترام میگذارید که توقع احترام دارید
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    23 1
    مملکت هر کی به هر کی شده نمونه اش همین جلودارزاده که نمیتونه جلوی زبونش رو‌بگیره . نماینده سراوان . آخوندی . زنگنه و توتال و کرسنت . وزیر صنعت استیضاحی یه شبه میشه وزیر رفاه در حالیکه بجز آقا زاده و نماینده ها و مسئولین کسی در این مملکت دارای رفاه نیست و اصلا وزیر رفاه نیاز نیست . جهانگیری بی اختیار همدم اون بختیار و خلاصه آخرش هم که دسته کلید حسن که بیشتر برای ملت حکم دسته بیل رو دارد
  • شیما AT ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    25 0
    امروز یک روز از وقت مجلس رو اختصاص دادن به این بی ادب و همه نماینده ها هم از وزیر خواستن رئیس گمرک و اون کارمند رو اخراج کنه چرا؟ چون ضعیفه. واقعا این مجلس شرم آور ترین مجلس تاریخه. دیکتاتوریه. یکی نیست بگه بی ادب تو اگه بر حقی برو از طرف شکایت کن مثل بقیه مردم. از امکاناتت چرا سو استفاده میکنی.
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    18 0
    نماینده با مردم چه فرقی دارد چرا خودتان را برتر وخاص می دانید ادب که باید داشته باشید باید هر بی ادبی وتافته جدا بافته وهر ژن برتر را ادب کرد
  • جواد IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    8 1
    نماینده مجلس چرا باید با تاسی از بی بی سی بگه رژیم؟؟؟ یعنی نمیدونه فرق حکومت و رژیم چیه؟؟ تفاوت بار معناییشونو نمیدونه؟؟
  • علی IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    18 1
    نما یندگان کنونی نماینده واقعی ملت نیستند کسی که با حداقل رای به مجلس را ه یافته چه نما ینده ای همین است که مجلس در اداره امور مملکت کاری نمی تواند بکند یک مشت ادمهای تازه بدوران رسیده و دنبال اهداف و منافع شخصی خود که انتظار هم دارند هر کاری بکنند صدای کسی هم در نیاید مرد ان زمان که هرمقامی غلطی می خواست می کرد و کسی معترض نمی شد
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    3 12
    میبینیم که دلواپسان ریختند اینجا و پایکوبی میکنند خیلی خوشحال نباشین دوبار۶ زمان انتخابات تودهنی میخورین و دوباره چهار سال دیگه باید در راه حرکت ملت دولت و کشور سنگ اندتزی کنید که توجیه کنید فقط خوداان کاربلد هستین !!@
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    10 0
    راست میگن ..‌‌ .. شاید شب ادراری دارن و دست خودشون نیست
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    18 1
    جلودار زاده مگر شما سوگند یاد نکرده ای که حافظ منافع ملی باشی چطور ازاین نماینده قانون شکن حمایت می کنی پس خودت هم از ان بی مسولیت تری
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    11 8
    نماینده مجلس یعنی شهیدمدرس یعنی شهیدآیت یعنی شهیددیالمه........
    • BE ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
      1 0
      گل گفتی ، اونا شهید شدن ، امثال اینها هم که انقدر میخورن آخرش میترکن میمیرن
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    15 0
    جلودار زاده: برخی از نهادها که اگر لازم باشد بعدا نام آنها را خواهم گفت، احساس خصومت با نماینده را در میان کارکنانشان ایجاد کرده‌اند."خخخخخخخخخخخخخ خانم نماینده خوشبختانه شکر خدا مردم مثل شما نیستن که به خاطر چند مشت دلار به نفع دولت رای بدن و حرف بزنن و وابدن مردم مستقل هستن و دلیل تنفرشان از شماهای نماینده عملکرد قبیح و کریه خودتان است بی تربیت های زمانه
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    14 0
    هیچ نماینده ای فرا قانون نیست شما که خودتان قانون می نویسید باید بیشتر رعایت کنید نه همه قوانین را زیر پا بگذارید از چراغ فرمز و عبور ممنوع بگذرید و هیچکس هیچی نگیره ملت اقا بالا سر که انتخاب نکردند انوقت اینهمه هیاهو چرا می کنید اگه وقت گرفته که حتما نگرفته باید مشخص شود هر روز یه نماینده ای به هر کس دلش خواست نوهین کنه انوقت طلبکار هم باشند ملت خیلی ساده اند
  • امیرهوشنگ نورا IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    12 0
    سلام، اگر نماینده مجلس سراوان، آقای درازهی، در آن شرایط به مأمور انتظامات گمرک فحش نمی داد، می شد استدادلاهای او و پشتیبان های او را مورد بررسی قرار داد، اما وقتی آن حرکات و حرف ها بروز داده می شود، این حرف ها توجیه کننده نیست و افکار عمومی هم نمی پذیرد. نماینده مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم قانون مدار یک کشور اسلامی است، نه نماینده افراد لاابالی که هر حرکت و حرفی از او سر بزند! و من ا... التوفیق
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    11 1
    خانم جلودارزاده مهمترین خصایص مجلس ودولت بدقولی وخلف وعدهاست .چه انتظاری ازدیگران داری
  • مسلم IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    17 0
    خانم جلودار زاده شما با عینک سیاسی اظهار نظر میکنید جای تاسف است که جسارت و فحاشی نماینده همفکرتان را تقبیح نمیکنی ، راستی اگر این نماینده از حزب شما نبود باز هم اینجوری گپ میزدید.
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    11 0
    فقط میتونم بگم متاسفم نگران شان نداشته خوشان هستند ولی نگران شان بک بازنشسته و سرافکندگی اش جلوی خانواده نیستن . ففط این نمایندگان را به خاطر داشته باشید و دیگر حتی یک رای حرام اینها نکنید .
  • حسین IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    14 0
    کار بد. بد است چرا از نماینده بی ادب طرفداری میکنی خانم جلو دار زاده
  • ز IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    17 1
    هر کس از این نماینده دفاع کند مجرم است
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    14 0
    این خانم جلودارزاده رو کدوم *** فرستاده مجلس؟؟
    • BE ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
      9 0
      اسهال منشان
  • ابراهیمی IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    7 0
    اصلاح طلبان حتی دهیار را در روستا ها با زور و فشار و لابی انتخاب می کنند اما در حرکتی هماهنگ و روبه جلو برای فرار از مسئولیت های خود همه ی مشکلات بوجود آمده را به گردن روحانی انداخته اند. نه اینکه روحانی مقصر نباشد اما کیه که نداند تمام مسئولین از بالا تا پایین در دولت دست اصلاح طلبان بی خاصیت است.
  • احمد IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    9 2
    شما بیجا می کنید با نیروهای انتظامی برخورد کنید برو خودت جمع کن .دفاع از شما ها جرم است . پیامبر به نا حق سرش را شکستند و غیره چیزی نگفت چون بزرگ مردم بود و به کسی توهین نکرد می خواست اخلاق را بیاموزد نفهم تو که عددی نیستی .
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
      10 0
      به به ، جوانان این مردم برن لب مرز برای ما مرزبانی بکنن و جونشون و خانوادشون رو فدای امنیت و آسایش و ریاست شماها بکنن بلی شما نماینده هم بجای تقدیر و تشکر بزن توی گوش بچه های جان برکف و شجاع نیروی انتظامی ، دورود بر همه برو بچه های نیروهای مسلح درود
  • رضا IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    6 0
    واقعا اگر این نماینده از خط و خطوط رو به رویی ها بود باز هم همین طور گستاخی می کردید . شما نان به نرخ روز خوردید خانوم ... همین . شما چند تا روستا را سر زدید و سر بر بالین چند تا از روستائیان گذاشتید ... بس کنید . خسته مان کردید از این همه ریاکاری
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    12 0
    انتخابات مجلس نزدیک هست نماینده ای که درگوش پلیس زدی نماینده ای که گفتی خاک برسر این مملکتی .... ، مردم آگاها و میدانند چیکار میکنند. یه نظری به رفتارهایتان بکنید ، اون شهروندی که فهمید شما نماینده سراوانی و بیرونتان کرد نتیجه گفتار و کردارتان هست. این یک نمونه بارز برای سنجش رضایت مردم از عمکردتان هست. بیش از این انتظار نداشته باشید این وضعیت اقتصادی و .... شماها باعث و بانی آن هستید.
  • ولی IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    3 0
    اقای جهانگیری واقعا" درست گفته که یکسری از بودجه دولت پول می گیرند .
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    8 0
    همیشه کارمند و شهروند و زیردست مجرم هست و کاسه و کوزه ها سر زیردستان میشکند. این هست نتیجه ......
  • رضا IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    7 0
    متاسفم واسه این نماینده بی ادب ما به این مجلس دولت هیکس اعتمادی نداریم واگذارشون بخدا که کمر مردم شکستن از این همه گرونی بدبختی فقط فکر منافع خودشونن جیب خودشون
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    9 0
    به به ، جوانان این مردم برن لب مرز برای ما مرزبانی بکنن و جونشون و خانوادشون رو فدای امنیت و آسایش و ریاست شماها بکنن بلی شما نماینده هم بجای تقدیر و تشکر بزن توی گوش بچه های جان برکف و شجاع نیروی انتظامی ، دورود بر همه برو بچه های نیروهای مسلح درود
  • باشرف IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    8 0
    این خانم مثل اینکه جوگیرشده وتوعالم دیگه ای سیرمیکنه.شمارو ماها اونجابردیم وحالادارین برای ماشاخ وشونه میکشین.به پلیس مملکت توهین میکنین؟ ازکی صاحب مملکت شدین که حق هرکاری روبه خودتون میدین؟اگه مسلمانیدازپیامبرتواضع وفروتنی یادبگیر.نماینده بیخودمیکنه به یه کارمند باشرف .....میخورونه.عاقل باش خانوم عاقل.
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    15 0
    بی اختیاری بیماری بدیه جهانگیری
    • IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
      4 0
      خوب میتونه ایزی لایف استفاده کنه . مشکلی نیس
    • IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
      3 0
      پوشک شورتی مناسبه
  • حسینی IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    8 0
    شما جوون ترا یادتون نمی یاد، همین خانم جلودار زاده چندین سال پیش که می خواست رأی بگیره عکس های چند سال جوونترش رو که رنگ و لعابی داشت ... توی کوچه و خیابون می چسبوند... بعداً که دیدیمش ...؟! اون اوایل هم با مردم صادق نبود!
  • ناشناس IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    8 0
    خانم و آقایان نماینده شما هم بزرگواری کنید و کلا مجلس رو ترک کنید و برید،اونوقت دیگه کسی به شما فحش نمیده
  • SE ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    10 0
    نتیجه رای فله ای به اسهالات همینه
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    2 0
    شما هم از همان قماشی نکنه فامیلت هان یا .....خجالت بکشید
  • احمد IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    6 0
    خانم عقب دار زاده ننگ به نیرنگ شما یعنی واقعا خاک بر سر جامعه ای که شما نمایندشونید به نظرم مجلس باید تعطیل بشه هیچ تاریخی از ادوار ایران به این افتضاحی نبوده
  • ز IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    6 0
    خانم جلو دار زاده که همیشه تو فکری چگونه بخوری ؟ نمایندگان برای ملت توهین می کند باید بپذیریم اما مردم توهین کنند جرم می شود ؟ حقوق شهروندی گجاست ؟
  • محمد IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    5 0
    ازنظرحقوقی این نماینده مرتکب جرم مستوجب مجازات کیفری توهین وشروع به جرم سواستفاده ازعنوان ومنصب حاکمیتی وازطرفی تهدید شده است وصلاحیت اخلاقی خود را برای ادامه تصدی منصب نمایندگی از دست داده چون هم مرتکب جرم نسبت به مردم شده هم به نظام توهین کرده تذکر به مسئول سیره علی ع وحق مردم درقانون اساسی ودفاع از مظلوم ٫دفاع مشروع است
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    1 0
    بی اختیاری جهانگیری ب یه وقت.
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    4 0
    ای کاش این مسولین اجرایی که کم کاری میکننجلوگرانفروشهارانی گیرندقدرمردم وکشوررابدانندوکفران نعمت نکنند.خلاصه صبرملت تاحدی است.هرچه.بگنددنمکش میزنند,وای به روزی که بگنددنمک.
  • مهماندار هواپیما IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    5 0
    خانم جلودار مطمئن باشین باز هم مردم شابد بدتر با شما ها برخورد می کنند منتظر باشین
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    8 0
    طبق قانون ، هرگونه اهانت به کارمند دولت در حال خدمت از 6 ماه تا یکسال حبس دارد، نماینده مجلس به کارمند گمرک در حال خدمت توهین کرده آیا قانون اجرا میشود؟؟؟
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    6 0
    سِلام این همه دانش آموز سوختندومردن یک مسئول بی کفایت توبیخ نشد به اسب شاه گفتند یابو جلسه تشکیل دادند بگیر ببند راه انداختند
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    5 0
    خانم نماینده جان من اینقدر نرویددر روستاها کار کنید اون کشاورز بنده ی خدا از این یک لقمه نون هم می افتد
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    6 0
    اصلاح طلبان و امیدی ها بدست خودشان ذات شان را به مردم نشان میدهند
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    6 0
    خام نماینده ایا نماینده اجازه میدهدکسی بدون اجازه وارداتاقش شوددرکشورهرکس وطیفه ای داردو بایدضوابط قانونی را اجرا کندفرق نمی کندچه کسی باشد
  • رحمان IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    1 0
    شما که درآمد میلیونی داری قیمت
  • جماعت DE ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    5 0
    باید با نماینده بی ادب برخوردشود ،شده حکایت به اسب شاه گفتن یابو !!!
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    3 0
    افرین مشرقنیوز
  • سلام IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    3 0
    یکی به این خانم نماینده بفهمونه مشکل اعتراض نیست و مشکل بدحرف زدنه....شما که نماینده مردی بد حرف میزنی دیگه وای به حال دیگران...
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    1 0
    خواهشاً یه کارگردان طنز حرفهای این بنده خدا رو به یه فیلم سینمایی طنز تبدیل کنه و فیلمی با نام برخورد گمرکی با پلیس، سراسر خنده بسازه و مطمئن باشه در طول سال همه گیشه رو در اختیار خواهد داشت.
  • یکنفر IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    4 0
    اهای مردمی که نماینده ها رو میفرستید مجلس چرا انتظار بیش ازین دارید.اگر نام خر و گاو هم در لیست بود شما بهشان رای میدادید
  • یزدان IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    2 0
    نیروی انتظامی بطورمیانگین روزانه یک نفر شهید می دهد وتوی بی خاصیت اینگونه از آنها تقدیر می کنید .و از حقوق کم آنها دفاع میکنی
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    2 0
    واقعا خ ا ک بر سر مسئولین پلیس این خانم و هم قطارانش با خرابکاری کشور را ذله کردهاند ودر قبال اعتراض مردم پشت پلیس پنهان می شوند دولت ومجلس خود جوابگو مردم باشند نه مامور با 2میلیون حقوق.
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    1 0
    نماینده مجلس اشتباه کرده و باید از مردم عذرخواهی می کرد نه اینکه دوباره با دروغ و حقه بازی مسائل قومیتی را وسط می کشید باید به شدت با این نماینده برخورد شود
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    1 0
    عزیزان اون کارمند مظلوم چرا داره فیلم برداری می کنه حتما چیزی به اش گفته ومنتظر عکس العمل هست اگه نماینده بدون اجازه نره چه کسی باید بره وبر عملکرد اشخاص وارگانها نظارت کنه چرا به نماینده وقت دادند وبعد اجازه ورود به اش نمی دند مگه اون تو چه خبر بوده یا مسئول گمرک فراموش کرده که به نماینده مردم‌وقت ملاقات داده اگه فراموش کرده چرا منشی یاد اوری نکرد حقیقت یک چیز دیگه است ماخبر نداریم قضاوت نکنیم
  • ناشناس IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    2 0
    شما تصورش را بکنید مثلاوزیرخارجه یک کشورکه نماینده یک ملت است در سازمان ملل دراثرفشارروحی وروانی که نمایندگان کشورهای متخاصم به اوواردمیکنند ازکلمات رکیک استفاده کندنتیجه چه خواهدشدخانم جلودارزاده؟! پس فلسفه شیون مولا دردل شب توی چاه چی بود؟ خانم نماینده محترمه لطفا تفسیر آیه ولعصررامطالعه وتحقیق کن!البته اگه برای شما منزلت مردم مهمه!!1
  • ارغنون IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    2 0
    نمیدانم که چراهرکدوم ازمسولان کشور تابه مشکل برمیخورن فوری خودشونومیچسبونن به مردم که آهای ما مردومی هستیم
  • مصطفی IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    2 0
    واقعا چنین آدمای بی تربیت و فحاشی نماینده ها ی ما هستن؟ وقتی نماینده اینه پس ما چی هستیم؟ خاک بر سر منه نوعی که چنین نماینده ای انتخاب کردم
  • BE ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
    2 0
    خانم محترم ، شما لطفا بزرگواری کنید احترام پلیس مملکت خودتون رو حفظ کنید
  • BE ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
    1 0
    ای کاش داعشیا همه این اسهال طالبان رو خورده بودن
  • فریدون IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
    1 1
    خانوم جلودارزاده ماانقلاب کردیم افرادی مثل شماوامثال شماراکه حس برتری نسبت به دیگران داریدجلوشان بایستیم شمادرمراجعه به هرکاری بادیگرمردم هیچ فرقی نداری
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
    2 0
    خانم جلوزاده شما بهتر نیست که سرگرم مسائل داخلی زندگی خودت باشی؟
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
    1 0
    اگر لیاخوف زنده بود هر کدام از این نماینده ها را با (یک گلوله توپ) می زد .
    • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
      1 0
      لیاخوف نماینده گان آزاده رو می زد نه نمایندگان ... !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس