کد خبر 912821
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
افزایش مبلغ وام سفرهای عتبات دانشجویی

مدیرعامل بانک ملت گفت: مبلغ وام هوایی به سه میلیون تومان و زمینی به دو میلیون تومان برای اعزام دانشجویان به عتبات عالیات افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، محمد بیگدلی در مراسم امضای تفاهمنامه سه‌جانبه میان سازمان حج، ستاد عمره و عتبات دانشگاهی و این بانک برگزار شد، اظهار داشت: بانک ملت در راستای اعزام زائران به عتبات و در گذشته نیز عمره مفرده، اقداماتی را انجام داده و ۱۵۰ هزار فقره وام با اعتبار ۱۱۰۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات به دانشجویان عمره پرداخت کرده است و پس از لغو سفر عمره، تسهیلاتی را برای اعزام‌های زائران به عتبات اختصاص دادیم.

بیشتر بخوانید:

توقف نام‌نویسی دور جدید سفر به عتبات +عکس

وی افزود: در سال‌های ۹۵، ۹۶ و ۹۷، ۴۲ هزار فقره وام به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال در قالب قرض‌الحسنه به دانشجویان متقاضی اعزام به عتبات عالیات پرداخت کردیم.

مدیرعامل بانک ملت گفت: همچنین هر ساله علاوه بر وام، در تهیه اقلام فرهنگی نیز اقدام کرده و در اختیار ستاد عتبات قرار می‌دهیم که تاکنون ۴۵ میلیارد ریال اقلام فرهنگی تهیه شده است.

بیگدلی از افزایش تسهیلات هوایی به سه میلیون تومان خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین وام برای اعزام زمینی به عتبات دانشجویان نیز به دو میلیون تومان افزایش یافته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس