کد خبر 911644
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
تاج

رئیس فدراسیون فوتبال که پس از نشست با وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک در سمتش ماندگار شد، در تلاش است تا با پیدا کردن روشی به یاران بازنشسته‌اش برای ماندن در فدراسیون کمک کند.

به گزارش مشرق، ماجرای پیچیده بازنشستگی مدیران فدراسیون فوتبال یکی از اصلی ترین سوژه های خبری کشور در هفته های اخیر بوده که به نظر می رسد ظاهرا فعلا با ابقای مهدی تاج بر کرسی ریاست به پایان می رسد اما سرنوشت نواب رئیس و اعضای هیات رئیسه فدراسیون چه می شود؟

فوتبال یکی از بازنشسته ترین فدراسیون های ورزشی است از این نظر که در ساختار مدیرانش و خصوصا در جمع اعضای هیات رئیسه با حضور اسلامیان، کفاشیان ، اصفهانیان، شیعی و بهاروند همچنین دبیرکلی ساکت شاهد حضور بیشترین تعداد بازنشستگان هستیم. بر این اساس اجرای قانون برای سایر مدیران بازنشسته این فدراسیون هم انقلابی در ساختار مدیریتی فدراسیون ایجاد خواهد کرد.

در این رابطه بیشتر بخوانید:

قرار است جلسه سرنوشت سازی امروز در فدراسیون برگزار شود تا با حضور رئیس ، دبیرکل و اعضای هیات رئیسه در این خصوص تصمیم گیری شود.

ظاهرا قرار است در این جلسه پیرامون نحوه کناره گیری، استعفا و یا جا به جایی اعضای هیات رئیسه بر اساس توافقات صورت گرفته بین رئیس فدراسیون و وزارت ورزش تصمیم گیری شود اما یک نکته جالب توجه را نباید فراموش کرد. نسخه شفابخش رئیس شاید برای برخی از اعضای هیات رئیسه و حتی دبیرکل نیز موثر واقع شود!

حالا که بر اساس ماده 60 و امکان استفاده از فرصت بازگشت به خدمت که نه تنها برای ایثارگران بلکه برای بازنشستگان بخش خصوصی هم قابل استناد است ، مهدی تاج در صندلی ریاست ماندگار شده گام بعدی که در جلسه مطرح می شود استفاده از این امکان برای سایر بازنشستگان فدراسیون است.

بر این اساس شاید دبیرکل و البته 5 عضو دیگر بازنشسته هیات رئیسه هم در این لحظات آخر خدمت ، بهانه ای ، دلیلی ، توجیهی و یا مدرکی پیدا کنند تا مانند رئیس مستثنی شوند و همچنین مشغول به خدمت رسانی باشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس