12.jpg

نیروهای بسیج مردمی مستقر در محور شرقی استان صلاح الدین در یک عملیات دقیق توانستند پایگاه نظامی«سعد بن ابی وقاص» وابسته به عناصر مخفی داعش را در منطقه شناسایی و منهدم کنند.

به گزارش مشرق، آخرین خبرها از تحولات میدانی شمال شرق استان دیاله عراق حاکیست، عملیات گسترده نیروهای تیپ ۱۱ بسیج مردمی برای شناسایی هسته های خاموش گروه تروریستی داعش همچنان ادامه دارد.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای عراقی درصدد هستند پایگاه های هسته های خاموش داعش را در شمال شرق استان دیاله شناسایی کنند تا از حملات آنان به مناطق مهمی از جمله «السعدیه» جلوگیری کنند.

هسته های خاموش داعش در روزهای گذشته حملات علیه نیروهای عراقی را در شمال شرق استان دیاله افزایش دادند و تلاش کردند از محور جنوبی دریاچه حمرین به منطقه «السعدیه» نفوذ کنند که با واکنش قاطع نیروهای بسیج مردمی ناکام ماندند

.

از محور غربی استان دیاله خبر می رسد، گروهی از نیروهای تیپ ۸۸ بسیج مردمی عملیات گسترده ای را برای شناسایی هسته های خاموش داعش در رشته کوه های حمرین (مناطق هم مرز استان صلاح الدین) انجام دادند.

نیروهای بسیج مردمی در یک عملیات دقیق توانستند پایگاه نظامی «سعد بن ابی وقاص» وابسته به عناصر مخفی داعش را در رشته کوه ها کشف و منهدم کنند؛ تروریست های داعش برای آموزش عناصر و ذخیره تجهیزات نظامی، از این پایگاه استفاده می کردند.

به گفته منابع میدانی عملیات نیروهای بسیج مردمی عراق از غرب استان دیاله تا شرق استان صلاج الدین ادامه می یابد؛ عملیات در شرق استان صلاح الدین در حدفاصل منطقه الفتحه تا میدان های نفتی عجیل و علاس انجام می گیرد.

به گزارش مشرق، نیروهای بسیج مردمی در این عملیات تلاش می کنند، امنیت بخش غربی استان دیاله را به طور کامل تامین و از نفوذ عناصر مخفی داعش به مناطق شمالی و مرکزی استان جلوگیری کنند.

نیروهای عراقی در شرق استان صلاح الدین درصدد هستند، امنیت حومه منطقه الفتحه از جمله جاده بغداد - شمال را به طور کامل تامین کنند؛ تامین امنیت میدان های نفتی «عجیل و علاس» هدف دیگر در این محور است

.

عناصر مخفی گروه تروریستی داعش در شرق استان صلاح الدین (جنوب غرب رشته کوه های حمرین) در بازه های زمانی مختلف  حملاتی را برای اشغال میدان های نفتی «عجیل و علاس»   و نفوذ به شهر تکریت انجام داده اند که با واکنش قاطع روبه رو شده اند.

در حال حاضر، علاوه بر شرق استان صلاح الدین، بخش هایی از مناطق غربی، جنوب غرب و مرکز از جمله حومه غربی شهر «سامراء» به هسته های خاموش گروه تروریستی داعش آلوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    20 9
    پس عراق هم ترکید
  • US ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    20 1
    داعش تو عراق چرا تموم نمیشه
  • احمد IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    12 14
    مشکل عراق اینه که همش بیابانیه و داعش به راحتی میتونه با کمک غرب تو این کشور رشد کنه
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    7 10
    عراق تا ظهور امام زمان عج آروم نمیشه
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    15 8
    سر افعی تو اربیله اول اونو قطع کنید بقیه مشکلا حل میشه
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    10 8
    پس پارسال این همه اعلام کردن عراق کامل آزاد شده چی بود همش کشک بود؟!؟
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    12 8
    همه ی این نقشه باید سبز بشه .
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    11 8
    همه ی این نقشه باید سبز بشه .
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    9 7
    همه ی این نقشه باید سبز بشه .
  • سعید IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
    8 22
    داعش لونه اش تو اربیله اینا یه بار باید تصمیم بگیرن سر مارو قطع کنن تا بارزانی جماعت هست عراق وکردستانات روی ارامش نمیبینن چون قوم بارزانی کارش معامله اس از زمان ملا مصطفی که با شاه واسراییل پیمان بستن الانم عامل اسراییلن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس