الانبار (2).jpg

نیروهای بسیج مردمی مستقر در الانبار از نفوذ تروریست های داعش به مناطق غربی استان جلوگیری کردند.

به گزارش مشرق، گروهی از نیروهای تیپ ۱۹ بسیج مردمی عراق مستقر در مرزهای مشترک با سوریه (غرب استان الانبار) موفق شدند گروهی از عناصر تروریستی داعش را در حومه منطقه مرزی «عکاشات» شناسایی کنند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: نیروهای بسیج مردمی پس از بررسی کامل منطقه، کمینی را برای عناصر تروریستی داعش طراحی کردند و اجازه دادند آنان به محور از پیش تعیین شده وارد شوند.

این منبع میدانی افزود: عملیات نیروهای بسیج مردمی با نزدیک شدن عناصر داعش به نقطه مورد نظر آغاز شد و پس از درگیری سنگین ۲ ساعته تلاش تروریست ها برای نفوذ به منطقه ناکام ماند.

وی با بیان این که تروریست ها درصدد بودند با استفاده از تاریکی شب و بیابانی بودن منطقه پیشروی کنند، گفت: با واکنش به موقع نیروهای بسیج مردمی حملات دفع و از حضور آنان در مناطق تحت کنترل دولت جلوگیری شد.

به گزارش مشرق، شماری از عناصر تروریستی در جریان درگیری ها در این محور کشته و زخمی شدند و خسارت های سنگینی به آنان وارد آمد؛ مقادیر از تجهیزات نظامی تروریست ها در این محور منهدم شد.

به گفته منابع میدانی، تروریست های داعش درصدد بودند با اشغال منطقه مرزی عکاشات، گذرگاه مرزی «الولید» را نا امن و جاده مرزی غرب استان الانبار و مرز سوریه را با مناطق مرکزی استان مسدود کنند.

در حال حاضر، بخش های وسیعی از مناطق شمالی استان الانبار در حد فاصل «فلوجه - الحدیثه»، حومه گذرگاه القائم و مناطق مرزی مشترک استان الانبار با نوار مرزی کشورهای سوریه و عربستان به عناصر مخفی داعش آلوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
    9 3
    مگه چندماه پیش نابودی کامل داعش اعلام نشد؟
    • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
      1 0
      نه نشد. چند بار همین رو تکرار می کنی؟
    • IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
      0 0
      تا زمانی که عربستان هست داعش هم هست
    • IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
      0 0
      تا زمانی که عربستان هست داعش هم هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس