روزنامه

اصلاح طلبان و همقطاران تاجزاده تاکنون بارها بدون توجه به سرنوشت عبرت آموز برجام، در نقش سخنگوی ترامپ مدعی شده اند که باید برجام منطقه ای را کلید بزنیم.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** تاجزاده: باید درباره مسائل منطقه مذاکرات برد- برد را کلید بزنیم!

«مصطفی تاجزاده» از محکومین فتنه ۸۸ در مصاحبه با روزنامه آفتاب یزد گفت:

«برجام ثابت کرد که ما می توانیم درباره موضوعات مختلف به توافق برسیم و البته چالش ها هم بر سر مسائل اختلافی پابرجا بماند. حتی می توانیم در مورد مسائل منطقه ای مذاکره کنیم و در منطقه بازی برد-بردی تعریف کنیم که با کاهش حساسیت ها علیه خود در دنیا اهداف ملت ایران را پیش ببریم.»

تاجزاده افزود:

«در برخی موارد مانند عراق و افغانستان مواضع ما به آمریکا نزدیک تر از اروپاست».

تاجزاده مدعی شده است که «باید با کاهش حساسیت ها علیه خود در دنیا اهداف ملت ایران را پیش ببریم». چندی پیش «محمود سریع القلم»-مشاور سابق رئیس جمهور- گفته بود:«به نظر می‌رسد کشور نیاز به فاصله گرفتن از کانون مدارهای حساسیت‌ آمریکا را دارد».

همانقدر که برجام برد-برد بود، مذاکرات منطقه ای هم می تواند برد-برد باشد. در برجام قرار بود تا به ازای محدودیت های گسترده در صنعت هسته ای، تمامی تحریم های ضد ایرانی به یکباره لغو شود، اما در عمل هیچگاه این اتفاق رخ نداد و این توافق به اقدامات یکطرفه ایران و امتیازگیری یکطرفه آمریکا ختم شد.

آمریکا با «حضور مستشاری ایران در عراق و سوریه» و «شکستن کمر تروریستهای تکفیری در منطقه توسط ایران» و «تعامل مثبت ایران با روسیه» و «پشتیبانی ایران از محور مقاومت» و «تاکید ایران بر تمامیت ارضی کشورهای همسایه» و «دشمنی ایران با رژیم کودک کش صهیونیستی» مشکل دارد.

اصلاح طلبان و همقطاران تاجزاده تاکنون بارها بدون توجه به سرنوشت عبرت آموز برجام، در نقش سخنگوی ترامپ مدعی شده اند که باید برجام منطقه ای را کلید بزنیم. این جماعت با سابقه ای که در فتنه ۸۸ دارند، ثابت کرده اند که نه منافع ملی و نه عزت مردم و نه پیشرفت اقتصادی، کوچکترین اهمیتی برایشان ندارد.

** صالحی: با نقض برجام، نظر رهبری درباره آمریکا برای چندمین بار ثابت شد

«علی اکبر صالحی» رئیس سازمان انرژی اتمی در مصاحبه با روزنامه ایران در پاسخ به این سوال که «فکر می‌کنید اگر دو کشور مذاکرات خود را درباره سایر موضوعات اختلافی ادامه می‌دادند اراده‌ای برای حل آنها وجود داشت؟ اساساً این مذاکرات در چه شرایطی می‌توانست پیگیری شود؟» گفت:

«ما وقتی مذاکره هسته‌ای با امریکا را شروع کردیم آنها خیلی علاقه‌مند بودند در سایر حوزه‌ها هم با ایران مذاکره کنند ولی رهبر معظم انقلاب گفت‌وگو درباره مسائل غیر هسته‌ای را منع کردند و گفتند مذاکره فقط درباره موضوع هسته‌ای باشد و در حوزه‌های دیگر حق ورود نداشتیم. حضرت آقا معتقد بودند نمی‌شود به امریکا اعتماد کرد و تأکید داشتند که این کشور همواره نقض عهد می‌کند. آن بار هم اتمام حجت کردند و گفتند بروید مذاکره کنید اما فقط درباره موضوع هسته ای. به هر حال جمهوری اسلامی هم منتظر ماند تا ببیند امریکا در اجرای برجام چگونه پیش می‌رود اما خب آنها عهدشکنی کردند و با نقض برجام، نظر حضرت آقا برای چندمین بار تأیید شد».

چندی پیش روزنامه اصلاح طلب قانون در مطلبی با عنوان «ظریف،امیرکبیری ناکام!» نوشته بود:«پیش بینی مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آمریکا به هیچ عهدی پایبند نیست، اینک در حالی به حقیقت می‌پیوندد که تیم مذاکره کننده ظریف می پنداشتند همه راه ها را برای تقلب و عهد شکنی بسته اند و به اصطلاح، مو لای درز برجام نمی رود».

در سال ۹۲ و با آغاز به کار دولت یازدهم، رهبر معظم انقلاب با وجود یقین به سرانجام مذاکره با آمریکا و هم‌پیمانانش، به‌واسطه ایده دولت ــ که راه‌حل مشکلات را در مذاکره با آمریکا و هم‌پیمانان این کشور می‌دید ــ و با هدف بالابردن ظرفیت فکری ملت، مجال مذاکره و توافق را برای دولت فراهم کردند، همچنان‌که بیشترین حمایت را از تیم مذاکره‌کننده ــ با وجود بی‌اعتمادی مطلق به آمریکا ــ انجام دادند.

مقام معظم رهبری-آبان ۹۲- در دیدار دانش‌آموزان فرمودند: «بنده همچنان که گفتم خوشبین نیستم؛ من فکر نمی‌کنم [از] این مذاکرات آن نتیجه‌ای را که ملت ایران انتظار دارد، به‌دست بیاید، لکن تجربه‌ای است و پشتوانه‌ی تجربی ملّت ایران را افزایش خواهد داد و تقویت خواهد کرد؛ ایرادی ندارد امّا لازم است ملت بیدار باشد...یکی از ترفندها و خلاف‌گویی‌ها این است که این‌جور القا کنند به افکار عمومی مردم که اگر ما در قضیه‌ی هسته‌ای، تسلیم طرف مقابل شدیم، همه‌ی مشکلات اقتصادی و معیشتی و غیره حل خواهد شد؛ این را دارند تبلیغ می‌کنند. البته تبلیغاتچی‌های خارجی با شیوه‌های کاملاً ماهرانه‌ی تبلیغاتی خط می‌دهند، در داخل هم بعضی از روی ساده‌لوحی و بدون اینکه نیت سوئی داشته باشند، بعضی هم واقعاً از روی غرض همین را دارند تبلیغ می‌کنند که "اگر ما در این قضیه کوتاه آمدیم و تسلیم شدیم در مقابلِ طرف مقابل، همه‌ی مشکلات اقتصادی و مانند اینها حل خواهد شد"؛ این خطا است».

رهبر معظم انقلاب در ۲۹ مهر و ۲۹ دی ۹۴ در دو نامه خطاب به رئیس جمهور، دولت را به ماهیت استکباری، شرارت‌آلود، خصمانه، فریبکارانه و عهدشکنانه رژیم آمریکا توجه دادند و بر ۹  شرط برای اجرای برجام تاکید کردند. اما متاسفانه دولت نتوانست شروط مدنظر رهبری را اجرا کند.

مقام معظم رهبری- اول فروردین ۹۵- در اجتماع پرشور زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی(ع) فرمودند:«وزیر محترم امور خارجه (آقای ظریف)به من گفت: "ما نتوانستیم برخی خطوط قرمز را حفظ کنیم».

رهبر معظم انقلاب همچنین -تیرماه ۹۴- در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام فرمودند: «هر آنچه رهبری در جلسات عمومی می‌گوید عیناً همان مسائلی است که در جلسات خصوصی به رئیس جمهور و دیگر مسئولان ذی‌ربط می‌گوید، بنابراین این خط تبلیغی غیرصحیح که از برخی خطوط قرمز رسمی در جلسات خصوصی صرف‌نظر شده است، خلاف واقع و دروغ است».

** ابتکار:موشک داریم اما پوشک نه!

روزنامه ابتکار در مطلبی با عنوان «اقتصاد در پوشک؟» نوشت:

«همه چیز هست و هیچ چیز نیست؛ این اوضاع این روزهای کشورمان است. مسئولان قصد دارند با استفاده مکرر از عبارت "مردم نگران نباشند"، وضعیت بحرانی اقتصاد کشور را کوچک جلوه دهند و در سوی دیگر بسیاری بر این باورند که نباید به کسی اعتماد کرد. مردمی رنج کشیده که سال‌ها است وعده‌ها را شنیده‌اند. این روزها عبارت «موشک داریم اما پوشک نه» حتما در شبکه‌های اجتماعی به چشم‌تان خورده است».

روزنامه اصلاح طلب ابتکار چندی پیش در گزارشی توهین آمیز به فرماندهان ارشد سپاه پاسداران حمله کرد و مدعی شد که سردار قاسم سلیمانی، یک سربازِ دلواپس سیاست است.

روزنامه های اصلاح طلب در آبان ۹۶ و در برهه‌ای که کمر داعش توسط رزمندگان محور مقاومت به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی شکسته شد، در اقدامی هماهنگ، این اتفاق بزرگ را کم اهمیت جلوه داده و مدعی شدند که باید پرونده منطقه از سپاه قدس به وزارت خارجه تحویل داده شود.

این طیف در حال حاضر همصدا با رسانه های معاند، موضوع پوشک را بهانه ای برای حمله به توان موشکی و قدرت دفاعی ایران قرار داده است.

در روزهای گذشته روزنامه آرمان در مطلبی سخیف نوشته بود:«پوشک بر وزن موشک از نوع احتیاجاتی است که امروزه مسأله جدی خانواده‌های دارای کودک شده است...آری، مردم موشک را با پوشک می‌خواهند و انتظار دارند با سلامت گل‌های لطیف خداوندی بازی نشود».

دوگانه «پوشک-موشک» تکرار ناشیانه دوگانه «معیشت-هسته ای» در سال ۹۲ است. یک جریان خاص در داخل کشور همراستا با عملیات روانی دشمن در پی آن است که مولفه های قدرت ایران را هزینه جازده و به عبارت دیگر، نقاط قوت ملی را به معیشت مردم گره بزند.

اما تبدیل شدن دلار ۳۵۰۰ تومانی در سال ۹۴ به دلار ۱۵ هزار تومانی در سال ۹۷ تنها یک مصداق از دروغ بودن این «دوگانه های دشمن شادکن» است.

 ** دروغ تکراری نماینده اصلاح طلب مجلس درباره FATF  

«محمود صادقی» نماینده فراکسیون امید در مجلس در مصاحبه با روزنامه اعتماد با ادعای اینکه «منبع ‌موثقی  ‌خبر ‌از ‌موافقت ‌رهبری ‌با ‌لایحه ‌مبارزه ‌با ‌پولشویی ‌داد» گفت:

« احتمالا لوایح چهارگانه پیش از ضرب‌الاجل FATF  تصویب می‌شود».

اصلاح طلبان در اقدامی مغایر با منافع ملی در تقلا هستند تا به هر طریق ممکن، رویکرد خسارت بار پیوستن ایران به FATF و به عبارتی «اجرای خودتحریمی در ایران» را هر چه زودتر اجرایی کنند.

محمود صادقی پیش از این نیز مدعی شده بود که «بیت رهبری موافق FATF است»!

این ادعا توسط دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی تکذیب شد. مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی-۳۱ اردیبهشت- با صدور اطلاعیه‌ای با تکذیب برخی اظهارنظرها که حضور دریابان شمخانی در جلسه غیرعلنی مجلس را با نظر مساعد دفتر رهبر معظم انقلاب نسبت به FATF مرتبط کرده‌اند، تاکید کرد:«هیچ‌گونه تصمیمی مبنی بر پیوستن جمهوری اسلامی ایران به  FATF  اتخاذ نشده و بیان مطالبی از این دست بدون توجه به ضرورت‌های امنیت ملی و صرفا با اغراض سیاسی مطرح می‌شود».

«محمود صادقی» نماینده عضو فراکسیون امید مجلس، از جمله افرادی است که بارها و بارها مطالب کذب و ‌اشتباه را در صفحه توئیتر خود منتشر کرده و اذهان عمومی را منحرف ساخته اما بعد از مدتی با تکذیب نهادها و شخصیت‌هایی که این اتهامات ناروا به آنها زده شده،‌ نسبت به این موضوع عذرخواهی کرده است اما کماکان از این موارد متنبه نشده و به رویه اعتبارزدایی خود ادامه می‌دهد.

لازم به ذکر است که رویکرد اصلاح طلبان در موضوع FATF دقیقا مشابه رویکرد این طیف در موضوع برجام است. یکی از پرتکرارترین دروغ‌های اصلاح طلبان در پسابرجام این بوده است که برجام زیر نظر رهبری امضا و اجرا شد! این دروغ پرتکرار با ۲ هدف عمده صورت گرفت. اول شانه خالی کردن از مسئولیت خسارت محض برجام و دوم بستن دهان منتقدان.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 71
  • در انتظار بررسی: 26
  • غیر قابل انتشار: 26
  • حسن حسینی IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    91 26
    جالبه تومملکت یه سری پول مفت میگیرند تا روز نامه های اونا علیه امنیت .منافع ایران شعر وور بنویسند این خیانتکاران بی عرضه نشان دادند در این پنج سال کاری جز وطن فروشی ومفت خوری بلد نیستند احمق هایی که ملت را از خدمات عاشقانه قالیباف محروم کرد دند
    • علی IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
      46 16
      به تاجزاده عقب مانده بفرمایید برد برد برجام برای هفت پشت ما کافی است لطفا بیش از این، آیندکان این مرز و بوم را خجالت زده نکنید
    • IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
      10 5
      بله آقای قالیباف مردی که کسی او را نشناخت....... مدیر جهادی مردی که ایران به او نیازمند است
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    66 26
    همين برخي اصلاح طلبان یا در حقیقت این عده را باید افساد طلب بنامیم بانی مشکلات هستند ان در فتنه 88 این در فتنه پوشک
    • IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
      36 6
      برجام ثابت کرد که ما می توانیم درباره موضوعات مختلف به توافق برسیم ......... وقتی شعور تاجزاده در این حد حقیر است که برجام=دادن همه چیز هسته ای در مقابل ""دستاورد تقریبا هیچ"" به قول سیف رو ،توافق میبیند ،نیاز به دعا برای شفای حماقت دارد.
    • IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
      13 4
      برجام ثابت کرد که ما می توانیم درباره موضوعات مختلف به توافق برسیم ......... وقتی شعور تاجزاده در این حد حقیر است که برجام=دادن همه چیز هسته ای در مقابل ""دستاورد تقریبا هیچ"" به قول سیف رو ،توافق میبیند ،نیاز به دعا برای شفای حماقت دارد.
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    63 12
    پوشکم دارین منتهی شما اصلاح طلبها اقتصاد رو کردین پوشکتون و بدجور ول دادین توش
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    51 11
    موشک رو هم میدادیم دست اونهایی که پوشک دستشونه الان موشک هم شده بود مثل پوشک
  • SE ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    46 19
    اسهال طلبها تهوع آور
    • IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
      23 7
      بهترین توصیف!
  • پويا IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    27 20
    سركار خانم ابتكار چون متولي اقتصاد شما مدعيان اصلاحات هستيد و متولي موشك نيروهاي انقلابي هستند
    • IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
      12 6
      اصلا خبرو خوندی ؟ روزنامه ابتکار گفته نه خانم ابتکار
    • امیرمسعود IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
      2 8
      فرقی بین روزنامه ابتکار و خانم ابتکار وجود ندارد. هر دو باعث نن... مردم و وطن و وطن دوستی یک ایرانی هستند
    • ج د ا IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
      8 13
      روزنامه ابتکار هم مثل خانم ابتکار است و هیچ توفیری با هم ندارند ///
  • حسین PL ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    30 6
    خانم ابتکار تولید موشک دست بچه های سپاه و نیروهای انقلابی بوده و تولید و تامین مایحتاج مردم دست شما و شما گند زدید و بعضا خیانت کردید که حتی تولید و توزیع پوشک بچه را نتونستید درست انجام بدید اونوقت میاید ایراد را به نیروهای پاک و مومن انقلابی میگیرید که کارشان را به عالی ترین نحو انجام دادند؟! خانم ابتکار شما و لیبرالهای همفکر شما خودتون عامل مشکلید.
  • علی IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    41 6
    این پدر سوخته ها مگر وکیل مردم هستند که هر حرفی بزنند که کسی هم جلودارشان نباشد بی وجدانها اگر کار دست مردم بود که پدر پدر سوخته تان را در می اوردند خفه شوید و بیشتر از این بار کثافت کاریتان را سنگین تر نکنید
    • سعید IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
      6 33
      خیلی عصبانی نشو. آب بریز خنک شی
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    34 19
    اگر موشک داریم از برکات درایت رهبری و سپاه است . و اگر پوشک نداریم از بی لیاقتی دولت فرصت سوز و ناکارامد و کابینه بی لیاقت بودجه خوار بیت المال است
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    31 12
    موشک را جوانان مومن و متعهد ساختن پوشک را لیبرال ها وارد و رانتی کردند!!!
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    27 7
    موشک رو شیربچه های باغیرت حاج حسن طهرانی مقدم مهیا کردند که نفسشون حق و دلشون قرص و محکمتر از همیشه ایشالا. شما چی بی غیرتا که عرضه ندارک پوشک مهیا کنید. اف به این همه بی غیرتی. بیشترین بهره وری از نظام رو دارید کمترین بازدهی... شرم باد به شما مسولین که روی منافقین رو دارید سفید میکنید در خیانت به این مردم. سپاه و حاج قاسم و رهبری نبودن شما این مملکت رو میریختید توی حلقوم امریکا و اذنابش
  • سهند IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    16 7
    اول بهتر است ابتکار چند زن لیبیایی و عراق را ببیند و تحقیق کند چون انها هم موشک نخواستند و پوشک خواستند! حتما انها خواهند گفت برای نیافتادن بدست برده فروشان داعش و خوشگذرانهای اطراف خلیج فارس تنها موشک جواب میده نه پوشک!!!
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    19 5
    انصافاً این روزنامه ها با آمدنیوز چه فرقی دارن...؟
  • محمد IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    5 5
    ایشان که پوشک نیاز ندارند
    • SE ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
      4 1
      چرا خودشونو خراب کردند
    • DE ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
      2 1
      چه میدونه آدم؟
  • علی IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    15 6
    به کوری چشم بدخواهان باز هم موشک خواهیم ساخت هر روز با بُرد بیشتر...
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    17 2
    بفرموده حضرت امیرالمؤمنین علی عبله السلام:...آنکه خود میداند قاتل عثمان (اشاره به طلحه)کیست،این فتنه را بپاکرده!...وضعیت اقتصادی موجود حاصل دسیسه ها و تبانیهای همان کسانی است که حالا ناجوانمردانه وپر نفاق،با فرا فکنی دیگران را متهم میکنند تا پروژه خیانت و وطن فروشی را به اتمام برسانند. ملت باید هشیار باشند و اجازه ندهند هر کسی به نام ملت و علیه ملت قد علم کنند.
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    16 7
    چون اقتصاد و پوشک دست لیبرال ها بوده و موشک دست حزب الهی ها این هم عاقبتش ... همیشه هم طلبکارند
  • ناشناس IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    12 12
    بایستی افراد کج ادیش مثل تاج زاذه و امثالهم به اشد مجازات برسند تادیگر غلط نکنند.
  • یزدی IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    16 3
    نداشتن پوشک بخاطر بی عرضگی امثال شماهاست که سرکارید .برید خوتونو پیدا کنید اگه راست می گید .ضمنا تاچ زاده غلط کرده بیش از دهان خودش حرف می زنه .
  • محمد US ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    18 3
    موشک مال انها که اهل رزمند وپوشک هم مال انها که اهل بزمند وهنگام جنگ قوه ماسکه خودراازدست میدهند
  • انحطار IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    21 3
    دولت فخیمه تدبیر مارا به جایی رسانده که پوشک نداریم البته انتخاب مسئولین با سن بالا همین میشود که پوشک کمبود میشود خوب تدبیر کنید تا پوشک هم تولید شود خانم ابتکار این گرد وغبار نیست که نتوانید جلویش را بگیرید وتغییر شغل ومسئولیت دهید..ما توانستیم در تحریم فلج کننده به قول شما موشک ساختیم شما در دوران تنفس پوشک را به کما بردید کمتر استفاده نمایید(از مسئولیت)
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    18 3
    چون موشک دست سپاهست. پوشک دست شماست
  • AE ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    8 2
    هم موشک لازمه هم پوشک
  • محمدرضا NL ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    10 3
    اینهمه اسهال طلبها کند زدند ووشو به خودشان بستند که قحطی پوشک اند
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    8 3
    اگر موشک نداشتیم در صورت حمله دشمن شما دلدادگان به کدخدا و بزدلان رو با چی پوشک میکردیم
  • امین IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    11 18
    چرا حرف مفت میزنید؟ کجا برجام یه طرفه بود؟ چرا دروغ می نویسید ؟ نمونه اش محل کار من بود یه جای صنعتی. خدا را شکر با برجام خیلی از مشکلات صنعت حل شد شما هم لطفا دست از این افراط گری بردارید بخاطر همین افراط و قضاوت های یکطرفه از چوپان دروغگو هم دروغگوتر شده اید قضاوتها و ادب مخانبانتان گویای تفکر سخیف شماهاست زنده باد ایران زنده باد رییس جمهور
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    20 15
    کسانیکه موشک را به پوشک ربط می دهند، داعش های ایرانی هستند
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    15 5
    مرگ بر منافق
  • موسوی IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    19 3
    در جواب ابتکار باید گفت سپاه در حوزه کاری خود موفق عمل کرده چون تلاش میکند پس شما عوامل دولت هم یاد بگیرید و در حوزه کاری خود تلاش کنید تا شما هم بتوانید تا در امور محوله موفق باشید و مانند ... در گل نباشید و به موفقیتهای دیگران حسادت کنید و خرده بگیرید
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    14 9
    لطفا شما کاری به مذاکره نداشته باشید با همفکران اصلاح طلب تعامل فرموده مشکلات اقتصادی مردم که محصول سو مدیریت تدبیر و امیدی است بر طرف نمایید...
  • محمد IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    16 13
    «موشک داریم اما پوشک نه»- بخش تولید موشک دست باعرضه هاست و بخش تولید پوشک دست بی عرضه ها.فقط همین.
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    20 7
    موشک لیاقت نیروهای نظامی است اما اینکه پوشک نداریم بی لیاقتی دولتی هاست
  • ایرانی IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    21 13
    بیخودی نیست که به ایران می گن سیرک.... به قول خانوم موشک داریم پوشک نه... مامان سفارت آمریکا رو اشغال می کنه پسر برای زندگی می ره آمریکا...
    • GB ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
      2 2
      روی بازوش خالکوبی میکنه I love NY
  • مسعود AE ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    8 2
    جواب دندان شکن موشکی دلیرمردان سپاه به دشمنان نامرد و پست فطرت و قلع و قمع فرماندهان مزدوران آمریکا و اسرائیل و عربستان ، ثابت کرد که مردان موشکی ما برخلاف مردان پوشکی دولت غربگدای شیخ حسن ، هرگز دربرابر زورگویی و خباثت دشمنان، لبخند نمی زنند .
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    6 2
    خاک بر سر روزنامه ابتکار و امثال ابتکار بکنند که تو سرشون گچ است بجای مغز
  • وحید 47 IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    5 2
    موشک دست یک تعداد جوان بی نام نشان بود که شد افتخار امت آزاده جهان ولی پوشک بود دست افراد تحصیل کرده غربی واداری امکانات مادی نتیجه به دل خواه برای امتحان شده خدورو به این بچه ها بدهند تا شاید ایمان بیا ورند که مانند اقوام قبلی مانند لوط هرگز....
  • علی IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    17 14
    jموشک را سپاه مدیریت میکنه پوشک راضد سپاه قضاوت با شما
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    9 7
    داشتن موشک های پیشرفته نتیجه خود باوری جوانان نخبه ایرانی میباشد اما نداشتن پوشک نتیجه باور غربگدایان و برجامیون به کدخدا و عمله کدخدا میباشد وقتی از اب خوردن تا فیها خالدون ایرانی را برای بزک کردن برجام نافرجام گره زدید حالا باید هم دچار تحریم پوشکی باشید
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    12 15
    داشتن موشک های پیشرفته نتیجه خود باوری جوانان نخبه ایرانی میباشد اما نداشتن پوشک نتیجه باور غربگدایان و برجامیون به کدخدا و عمله کدخدا میباشد وقتی از اب خوردن تا فیها خالدون ایرانی را برای بزک کردن برجام نافرجام گره زدید حالا باید هم دچار تحریم پوشکی باشید
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    7 8
    برد برد، یعنی اینکه مذاکراتی که در آن طرف مقابل هر چه را می خواهد می برد و ما فریاد می زنیم بابا،برد برد اما کسی توجه نمی کند که دشمن همه چیز را برد.
  • هانیه IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    8 7
    خدایا اینا به سنگ پا هم سور زدن چقدراین اصلاح طلب ها پرو هستند خدایا توبه
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    5 3
    موشک را با غیرتها می سازند ولی پوشک را بی غیرتهای بی وطن از بچه های معصوم دریغ می کنند و بیغیرت ترها مثل این رسانه های مزدور
  • سینا IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    8 3
    سلام به این نکته مهم توجه بشه موشک را نیروهای نظامی میسازن و پوشک رو دادن به دولت و بخش خصوصی اگه دولت نمیتونه پوشک رو تهیه کنه بده نیروهای نظامی بسازن اینکه هشتک نمیخواد "صداقت و عمل میخواد"
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    7 3
    روزنامه ابتکار نفهم ، بفهم ! موشک داریم چون تولیدش دست سپاهه ، اما پوشک نداریم چون تهیه اش با یه عده بی عرضه است .
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    9 11
    مرگ بر منافق
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    5 5
    روزنامه های اصلاح طلب، ستون پنجم دشمن در ایران هستند
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    2 1
    دولت همچنان به برجام دلخوش کرده و این خیلی تاسف برانگیزه
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    2 1
    مسئولیت خسارت برجام بر عهده روحانی و ظریف هست
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    2 1
    درود بر رزمندگان اسلام
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    1 1
    این روزنامه ها سخنگوهای ترامپ در ایران هستند
  • IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    3 1
    اصلاح طلبان انگل اجتماع ایران هستند
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    2 1
    راجع به موشک و پوشک، دلیلش اینه که مدیران پوشک ساز 1/10 عرضه موشک سازا رو ندارن.
  • سید مجتبی بهشهری IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    2 1
    آخه موشک دست سپاه بود و چون سپاه به خودباوری رسیده، با همت جوانهای مملکت به این پیشرفت رسیده ولی شما چشمتون به کدخدا بود و براش دم تکون دادین و منتظر شدین تا یه تیکه جلوتون بندازه و عاقبت کشور رو به این روز انداختین واقعا چطور روتون میشه بازم حرف بزنید؟
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    3 1
    دولتی که شما توش مسئولیت بالا داری باید جواب بده به اونا بگو
  • ناشناس IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    1 1
    16:28 احمق خودت به مردم توهین نکن...
  • محسن IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    18 12
    سلام.اونیک که کارش را خوب انجام می دهه از او ایراد می‌گیرند ولی اونیکه به وظیفه خود عمل نکرده طرفی که موفق بوده اورا باعث عدم موفقیت خو‌د میداند مثل همین جنجال برسر موشک که ایندردست ادم های بادرایت و انقلابی بوده و ان یکی به دست ادم های منفئل و ترسو سست عنصر
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    1 1
    کدام مورد نیاز نه برای بالارفتن از سفارت بلکه پایین رفتن از آرمانها
  • عمار IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    7 5
    ما موشک را با تکیه بر فرهنگ انقلاب و کار و تلاش شبانه روزی ساختیم. اما در پوشک با فکر انثال خانم ابتکار وابسته ماندیم. اگر امثال ایشان در مدیریت کشور نباشند پوشک را به راحتی درست می کنیم.
  • امیر IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    2 8
    اقای روحانی دیروز در فروشگاه دیدم زنان برای گرفتن یک بسته بیشتر خرید نوار بهداشتی یا پوشک برای بچه شان التماس میکردند شما صلاحیت کشور داری نداری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس