کد خبر 890415
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
افشانی نمایه

برخی از کاربران شایعه کردند که شهردار تهران در زمان خودسوزی یکی از شهروندان در محل حادثه حضور داشته و نسبت به این موضوع بی‌توجهی کرده است.

به گزارش مشرق،صبح امروز  یک مرد میانسال در مقابل شهرداری تهران خودسوزی کرد. براساس اطلاعات موجود این فرد ابتدا با صدا بلند فریاد می‌زد و سپس با ریختن بنزین و روشن کردن شعله خودش را به آتش کشید.

پس از این اتفاق برخی شایعه کردند که این اتفاق همزمان با خروج شهردار تهران اتفاق افتاده است. برخی کاربران همچنین ادعا کردند که افشانی در هنگام خروج از درب ساختمان شهرداری وقتی متوجه خودسوزی این فرد شده  گفته منتظر می‌مانم و زمانی که ماموران آتش را خاموش کردند بیرون می‌آیم.

بیشتر بخوانید:

در شهرداری تهران چه خبر است؟

اما این ادعا درحالی مطرح می‌شود که طبق اطلاعات خبرنگار ما و همچنین بر اساس خبر سایت اطلاع رسانی وزارت کشور، افشانی، شهردار تهران ساعت ۸ صبح امروز سه شنبه در همایش یکروزه شهرداران کلانشهرها و مراکز استانها  که در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور در میدان فاطمی برگزار شده بود، حضور داشت.

این دروغ درحالی دست به دست می‌شود که شهردار تهران ضمن ابراز تاسف از خودسوزی یک شهروند در مقابل ساختمان شهرداری تهران، دستور رسیدگی سریع به این حادثه را صادر کرد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس