خود سوزی در مقابل ساختمان شهرداری تهران

با ممانعت مأموران یگان حفاظت شهرداری تهران، مرد میانسال از سوزاندن فرزند و همسر خود و به آتش کشیدن ساختمان شهرداری ناکام ماند.

به گزارش مشرق، مرد میانسالی که امروز در مقابل شهرداری تهران خود را به آتش کشید با همراهی برادر خود، در ابتدا قصد داشتند با ورود به ساختمان بهشت، شهرداری را به آتش بکشند که با هوشیاری و مدیریت مأموران یگان حفاظت شهرداری تهران از اجرای این نقشه باز ماندند.

بیشتر بخوانید:

از بریدن گوش کودکان تا خودکشی در بهشت +عکس

اقدام دوم مرد میانسال، تلاش برای سوزاندن فرزند خردسال و همسر خویش بود که حتی این دو عضو از خانواده خود را آغشته به بنزین کرد اما این بار نیز با هوشیاری و مدیریت مأموران و فرماندهی یگان حفاظت شهرداری مرکز و خارج ساختن فرزند و همسر وی از صحنه، موفق به عملی کردن این تصمیم نشد و بلافاصله در مرحله بعد، به سرعت اقدام به خودسوزی کرد.

گفتنی است این فرد که پیگیر تجاری کردن کاربری واحد مسکونی خود در منطقه ۲(شهرک مخابرات) بوده، به علت داشتن شاکی خصوصی، موفق به دریافت مجوز از شهرداری نشده است. همچنین، هیچگونه اقدامی از سوی شهرداری در خصوص پلمپ یا جلوگیری از فعالیت ملک این فرد صورت نپذیرفته و صرفا اخطار قانونی به فرد موردنظر ابلاغ شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عباس IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    0 0
    شما جنایت کارید شما غلط کردید دست از سر مردم بردارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس