کد خبر 890400
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
عکس/ضیافت افطار شورای شهر و شهرداری تهران

پس از ضعف، ناکارآمدی، سیاسی‌کاری و... اخیرا بریدن گوش و خودسوزی هم به کارنامه شهردار تهران اضافه شد.

 سرویس سیاست مشرق - گویی اصلاح‌طلبانی که در قریب به یک سال اخیر سکان مدیریت کلانشهر تهران را در دست دارند تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا تئاتر ناکارآمدی را برای مردم اجرا کنند.

اگر از ماجرای استعفا چندین باره شهردار قبلی بگذریم و ضعف‌های عدیده اجرایی و مدیریتی در دوران تصدی 2 شهرداری که طی این یکسال در ساختمان بهشت حضور یافتند را هم نادیده بگیریم، آنچه باقی می‌ماند از بین رفتن امنیت و آرامش روانی مردم است.

طی چند روز اخیر و همزمان با بحران‌هایی که در سطح مدیریت عالی شهرداری تهران جریان دارد و زمزمه‌هایی که از خداحافظی با شهردار بازنشسته تهران شنیده می‌شود، سبب شده تا نظارت بر کارکنان و پاسخگویی به مردم به وضعیت تاسف باری نزدیک شود.

بیشتر بخوانید:

سوال از افشانی درباره بریده شدن گوش پسر زباله‌گرد

تنها طی 2 روز اخیر و براساس اخباری که انتشار یافته در یک فقره، مامور شهرداری به یک پسربچه کم‌سن و سال حمله و با بی‌رحمی گوش او را بریده است. اتفاقی که حتی فکر به آن نیز روح انسان را زجر می‌دهد.

و در دیگر ماجرایی که امروز خبر و تصاویرش منتشر شد نیز یکی از شهروندان تهرانی به دلیل عدم پاسخگویی و  شکایت در خصوص جریمه 500 میلیون تومانی که برای مغازه وی توسط شهرداری تهران صادر شده بود، پس از اعتراض‌های فراوان دست به اقدامی زد که گرچه غیرمنطقی و شرعی است اما زنگ خطر را هم برای مسئولان به صدا درمی آورد.

بیشتر بخوانید

خودسوزی مرد میانسال مقابل شهرداری تهران +عکس

این شخص که به همراه فرزندان خود به مقابل ساختمان شهرداری رفته بود پس از اعتراض به عدم پاسخگویی، خود را آتش زد که البته با امداد فوری حاضران جان سالم به در برد.

حال سوالی که پیش می‌آید این است که آیا شهرداری با این حجم عظیم منابع انسانی نمی‌توانست پاسخ و استدلال قانع کننده‌ای برای این شخص بیاورد تا از چنین اتفاقی جلوگیری شود؟ یا رهاشدگی شرکت‌های پیمانکار به جایی رسیده است که دیگر کسی جلودار اقدامات آن در برخورد با شهروندان (دستفروشان و کودکان کار و ...) نیست؟

حالا که افشانی هم با قانون منع بکارگیری بازنشستگان رفتنی است، باید دید چه کسی پاسخگویی این بلاتکلیفی ۳ ساله در مدیریت شهری پایتخت خواهد بود؛ لیست سفارشی و پولی امید یا کسانی که این نسخه را در جیب مردم تهران کردند؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سودابه رشمعی ه IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    0 0
    دروغ چطور ناحقی تا این اندازه باشه خدا رو داریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس