9.jpg

راه اندازی یک فروشگاه همانند مغازه باید خصوصیات و ویژگی هایی داشته باشد تا مشتریان با اعتماد بیشتری از شما خرید کنند.

در طراحی فروشگاه اینترنتی علاوه بر جزئیات و پیچیدگی در طراحی اولیه و پیاده سازی، باید به خوبی  خدمات پس از فروش و تعمیرات و نگهداری نیز ارائه شود، عواملی چون طراحی گرافیکی فروشگاه، ورود اطلاعاتی صحیح کالاها ، بروز بودن سایت ، در ادامه دار بودن فعالیت بسیار موثر است ،ما اینجا هستیم تا بستر فروشگاه اینترنتی شما را آماده کنیم.

راه اندازی یک فروشگاه همانند مغازه باید خصوصیات و ویژگی هایی داشته باشد تا مشتریان با اعتماد بیشتری از شما خرید کنند. ما بستر را برای شما آماده می‌کنیم و شما باید کسب و کارتان را حرفه‌ای شروع کنید . طراحی سایت های تجاری باید بر اساس اصول و قوانینی باشند تا بتوانید فروش اینترنتی فوق العاده ای داشته و رضایت مشتری را جلب کنید .علاوه بر اینکه شما باید یک فروشگاه اینترنتی خوب با کاربری جالب داشته باشید ، برای وب سایت خود بازاریابی انجام دهید . حال ما بازاریابی را از طریق موتورهای جستجو با قراداد لینک شما در صدر جستجو ها تضمین می کنیم .

معرفی سه  وب سایت جدید که توسط کارناوب ساخته شده است :

1-شهر یراق

 گالری یراق حسینی فعالیت خود را درسال 1379  به طور تخصصی در زمینه جدیدترین دستگیرهای  کابینت ، یراق آلات کابینت شامل انواع فیتینگ و اتصالات ؛پایه،لولا و روشنایی وجک  وتجهیزات اتاق خواب شامل:انواع درب های ریلی،جاکفشی جاکمربندی،جاشلواری، جالباسی و تخت کمجا با برندهای معروف دنیاوایران (بلوم اتریش،صامت ترکیه،بهینه،مسان ترکیه ،مپا) آغاز نمود است و در طول این مدت سعی برآن داشته  تا حد امکان رضایت مشتریان گرامی را جلب نماید و به لطف خداوند متعال وانتخاب شما عزیزان به فعالیت خودادامه دهد.

2-پخش تهران

فروش اینترنتی روشویی کابینت دار پخش تهران ، فعالیت خود را درسال 1395  به طور تخصصی در زمینه فروش و تولید کابینت روشویی و PVC  T کمد روشویی در کرج شروع خود را آغاز نمود و در طول این مدت سعی برآن داشته  تا حد امکان رضایت مشتریان گرامی را جلب نماید و به لطف خداوند متعال وانتخاب شما عزیزان به فعالیت خودادامه دهد

3-صنعت یار.

طراح ، ناضر ، مجری بزرگترین پروژه های برق کشوری . با سابقه 15 ساله ، نمونه پروژه های دولتی و خصوصی – مشاوره برق صنعتی ، ساخت و نصب تابلو برق

وب سایت های فراوانی در این زمینه طراحی شده است برای مثال فروشگاه شهر یراق که در کلمه های کلیدی بسیاری همانند دستگیره کابینت یا کلمه "یراق" در رتبه های اول قرار گرفته اند نام برد ، در حال حاضر حضور شهر یراق در کلمه "تخت کمجا" در حال سئو شدن می باشد

وب سایت دیگری که هم اکنون در حال بهینه سازی است، وب سایت پخش تهران که

این را بدانید اگر طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به متخصص نسپارید مشکلاتی از قبیل محدودیت‌های طراحی، برنامه نویسی ، میزبانی غیرقابل اعتماد و محدودیت‌های بخش مدیریت ممکن است شما را تهدید کنند پس طراحی آن را از آغاز تا پایان و نیز توسعه فروشگاه آنلاین خود را به متخصص ویژه این کار بسپارید .

گروه طراحی سایت کارناوب ، وب سایت های فروش آنلاین خود را  در حالت  قالب عمومی با هزینه پایین تری نسبت به قالب های اختصاصی در اختیار شما دوستان قرار خواهد داد تا با سرمایه کمتری کسب و کار خود را آغاز کنید. در نظر داشته باشید وب سایت فروشگاهی ذکر شده فقط قالب عمومی دارد و مدیریت محتوای آن کاملا به صورت اختصاصی توسط گروه کارناوب تولید  و از cmsهای آماده و رایگان استفاده نشده است .

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس