کد خبر 883263
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
ماهینی سیدجلال

سرپرست باشگاه پرسپولیس از کاپیتان های این تیم خواست تا مشکلات را رسانه ای نکنند.

به گزارش مشرق، اتفاقات پر سر وصدای هفته گذشته بین مدافع سرخپوشان و رئیس کانون هواداران پرسپولیس سبب شد تا سرپرست باشگاه وارد این ماجرا شود و قائله را ختم به خیر کند.

حمیدرضا گرشاسبی بعدازظهر یکشنبه با حضور در محل تمرین پرسپولیس با سید جلال حسینی و حسین ماهینی جلسه ای را برگزار کرد و از آنها به خاطر ایجاد تنش گله کرد. وی زمانی به تمرین پرسپولیس رسید که درگیری بین چند بوقچی و هواداران حاضر در تمرین به اتمام رسیده بود.

حسین ماهینی در جلسه کوتاهی که با گرشاسبی داشت دلایل مصاحبه خود علیه رئیس کانون هواداران پرسپولیس را اعلام کرد و صحبت هایش را قصد داشت با دلیل و مدرک های مختلفی هم به اثبات برساند. اما گرشاسبی از او خواست با توجه به شرایط فعلی باشگاه دلیلی نداشت موضع گیری خود را رسانه ای کند.

ماهینی که بر سر مواضع پیشین خود در خصوص برخی رفتار بوقچی های پرسپولیس اصرار داشت هنوز حاضر نشده است با آنها جلسه ای را برگزار کند و به گرشاسبی هم اعلام کرده است باید تکلیف این موضوع بطور کامل مشخص شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در این نشست به کاپیتان های تیم قول داده است هرچه سریعتر پیگیر موضوعات مطرح شده باشد تا خیال حسینی و ماهینی هم راحت باشد. حسینی هم با دعوت ماهینی به آرامش از گرشاسبی خواست تا در شرایط موجود مشکلات پرسپولیس را از قبیل مسائل مالی و حاشیه هایی که اطرافیان باشگاه می سازند حل کند.

قرار است جلسه گرشاسبی با کاپیتان های سرخپوشان در هفته آینده نیز برگزار شود تا مشکل آنها با بوقچی های پرسپولیس را پیگیر شوند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس