ماهینی - سیدجلال حسینی - لیدر پرسپولیس

گویا چند روز قبل از بازی مقابل استقلال خوزستان، یک فایل صوتی به دست حسین ماهینی می‌رسد که در آن مدیر کانون مشوقین علیه او و جلال حسینی صحبت کرده بود.

به گزارش مشرق، ماجرای اختلاف بازیکنان پرسپولیس با مدیر کانون مشوقین باشگاه، بعد از پایان بازی مقابل استقلال خوزستان علنی شد. حسین ماهینی تاب نیاورد، مصاحبه‌ای انجام داد و مقصر همه سنگ‌پرانی‌ها در اهواز را معرفی کرد. او تقصیرها را گردن مدیر کانون مشوقین باشگاه پرسپولیس انداخت و البته توئیت‌های تندی نیز علیه او منتشر کرد. بازیکنان پرسپولیس در حمایت از کاپیتان دوم تیمشان یکی یکی به خط شدند. استوری‌های یک شکل در اینستاگرام، حمایت آنها از حسین ماهینی را به نمایش گذاشت. برخی از آنها حتی علیه مدیر کانون مشوقین مصاحبه هم کردند تا ثابت کنند تمام قد پشت دفاع راست شان ایستاده‌اند.

 


صحبت‌های جلال حسینی بی‌شک می‌توانست برگ برنده ماهینی در این دعوای بی سر و ته باشد. حسینی که محبوبیت ویژه‌ای نزد هواداران پرسپولیس دارد در حمایت از ماهینی گفت: «هواداران سر تمرین بیایند و با حضور پر‌ رنگ خود به برخی از افراد اجازه ندهند که کنار تیم باشند. تماشاگران پرسپولیس باید نشان بدهند کنار تیم هستند و فریب این افراد خاص را نمی‌خورند.»


 سنگ‌پرانی در اهواز تنها دلیل بروز این اختلاف‌ها و علنی شدن شان نیست. گویا چند روز قبل از بازی مقابل استقلال خوزستان، یک فایل صوتی به دست حسین ماهینی می‌رسد که در آن مدیر کانون مشوقین علیه او و جلال حسینی صحبت کرده بود. صحبت‌هایی که نه تنها ماهینی بلکه به مذاق جلال حسینی هم خوش نیامد و آنها را برای علنی کردن ماجرا تحریک کرد.


اتفاق‌های اهواز بهترین بهانه بود تا ماهینی، ناراحتی خود را علنی کند و علیه مدیر کانون مشوقین باشگاه جبهه بگیرد تا موضوع به قدری جدی شده که ماهینی و جلال حسینی پشت این ماجرا ایستاده و تنها با حذف این فرد از باشگاه پرسپولیس راضی می‌شوند. آنها در چند روز اخیر به باشگاه فشار آورده‌اند تا مدیر کانون مشوقین را اخراج کند. اتفاقی که نمی‌دانیم در حیطه وظایف کاپیتان‌های پرسپولیس است یا نه اما شاید اگر شما هم جای ماهینی و حسینی بودید و آن ویس را می‌شنیدید، واکنشی این چنینی نشان می‌دادید.


قرار است باشگاه پرسپولیس با مدیر کانون مشوقین جلسه بگذارد و از او در این زمینه توضیح بخواهد. جلسه‌ای که قرار بود دیروز برگزار شود اما به امروز موکول شد. به نظر نمی‌رسد ماجرای اختلاف میان بازیکنان پرسپولیس و کانون مشوقین باشگاه با کدخدامنشی گرشاسبی حل شود. وقتی ویس (فایل صوتی در تلگرام) فرستاده شده و صدایی هم وجود دارد، حل مساله از کدخدامنشی خارج می‌شود و به جاهای باریک می‌رسد. همین جایی که بازیکنان پرسپولیس و مدیر کانون مشوقین باشگاه ایستاده‌اند.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس