کد خبر 88123
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۷

تعدادي از نمایندگان مجلس در اعتراض به انتصاب خورشیدی داماد احمدی‌نژاد به ریاست مؤسسه استاندارد به رئیس‌جمهور، تذکر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران، 42 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص انتصاب مهدی خورشیدی داماد احمدی‌نژاد به ریاست مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، به رئیس‌جمهوری کشورمان درباره سپردن کارها به افراد ناشایست تذکر کتبی دادند.

متن کامل این تذکر به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور محترم

خداوند در قرآن مجید فرموده‌اند: "خدا به شما امر می‌کند که امانت‌ها را به اهلش بسپارید."

مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران از جمله تخصصی‌ترین سازمان‌های دولتی است که برای فرایند تولید، تجارت، توزیع و مصرف طیف گسترده‌ای از کالاها و خدمات مقررات‌گذاری می‌کند و خود مسئول نظارت بر اجرای آن مقررات نیز هست. هیچ کس نمی‌پذیرد که مؤسسه‌ای با بیان پیچیدگی فنی و علمی به جوان بی‌تجربه‌ای که پزشک عمومی است، سپرده شود. جوانی که تنها تجربه‌اش این است که داماد رئیس‌جمهور است.

آقای رئیس‌جمهور!

این کار شما اولین مورد از این دست نیست، ولی تعارض این مورد با شعارها و وعده‌های جنابعالی از همیشه آشکارتر و تأسف بارتر است. لغو این حکم از نظر ما نمایندگان ملت ضروری است که باید بدون فوت وقت صورت گیرد.

اسامی امضاءکنندگان این تذکر کتبی بدین شرح است:

مرتضی آقاتهرانی، علی عباسپور، هادی قوامی، احمد توکلی، حسینعلی شهریاری، حمید رسایی، جواد جهانگیرزاده، امیرحسین رحیمی، محمد دهقان، سید حسین حسینی، غلامرضا اسداللْهی، کاظم فرهمند، سید شریف حسینی، محمدتقی رهبر، جواد آرین‌منش، سید مصطفی طباطبایی‌نژاد، سید حسین ذوالانوار، سید احمد آوایی، الیاس نادران، حمیدرضا پولادگر، کاظم جلالی، حسین نجابت، سید جلال یحیی‌زاده، سید محمود حسینی دولت‌آبادی، حمید کاتوزیان، سید احمدرضا دستغیب، غلامرضا مصباحی‌مقدم، سید جواد زمانی، حسین فدایی، صمد فدایی، جعفر قادری، مصطفی رضاحسینی، علی بروغنی، حمید سعادت، قدرت‌الله علیخانی، محمدجواد نظری‌مهر و 6 امضای ناخوانای دیگر.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس