رامین عسگرد، مدیر بخش فارسی صدای آمریکا، طی مصاحبه‌ای تصریح کرد که امکان صحبت و اظهار نظر در مورد اخراج سازگارا، چالنگی، بختیاری، و دیگر کارکنان اخراجی این شبکه را ندارد.

به گزارش خبرنگار جنگ نرم مشرق، بخش فارسی صدای آمریکا اخیراً دچار بحران و تغییرات گسترده‌ای در بدنه سازمانی و کارکنان خود شده است. به عنوان مثال جمشید چالنگی دیگر در صدای آمریکا کار نمی‌کند، رودی بختیاری از این سازمان اخراج شده است، و احمد باطبی، کوروش صحتی و محسن سازگارا نیز از این شبکه برکنار شده‌اند.

عسگرد در مصاحبه خود با سایت خبری ایرانیان و در پاسخ به این سوالات که «آیا می‌توانید توضیحی در مورد تغییرات و برکناری‌های اخیر بدهید؟ آیا این امر نشان‌دهنده تغییرات کلی در راستای نیازهای سازمان بوده است یا اینکه این افراد از صلاحیت‌های لازم سازمانی برخوردار نبودند؟»، این گونه پاسخ می‌دهد:

«از توجه بینندگان شما و تماشاگران خارجی به اقدامات VOA-PNN سپاسگزاریم. اطلاعات بیشتری که در خصوص این مسائل مهم می‌توانم بدهم این است که این اقدامات جزو مسائل داخلی دولت فدرال است، و به موجب مفاد قانون حریم خصوصی و دیگر قوانین دولتی آمریکا، متأسفانه نمی‌توانم اینجا در مورد این مسائل صحبتی بکنم.»

خودداری عسگرد در اظهار نظر در خصوص وضعیت بحرانی و تغییرات داخلی بخش فارسی صدای آمریکا خود حاکی از آن است که این سازمان دچار بحران داخلی می‌باشد. پیش از این نیز، مایکا رابین در مجله کامنتری باانتقاد شدید از عملکرد رامین عسگرد، خواستار وارد عمل شدن کنگره آمریکا و به زیر سوال بردن فعالیت‌های وی شده بود.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
    0 0
    ‫محسن سازگارا و احمد باطبی دوباره برگشته اند و برنامه اجراء‌ میکنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس