کد خبر 880150
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
هازارد و کورتوا

در پنجره نقل و انتقالات بازیکنان زیادی مشتری دارند و احتمال جابه‎جایی‏‎شان وجود دارد، اما ۵ بازیکن هستند که به نسبت دیگر بازیکنان مشتریان بیشتری دارند.

به گزارش مشرق، در فصل نقل و انتقالات بیشتر اخبار رسانه‎ها متوجه بازیکنان و مقاصد احتمالی‏‌شان است. به همین منظور در این گزارش نگاهی خواهیم داشت به بازیکنانی که در پنجره نقل و انتقالاتی بیشترین مشتریان را داشته و توجه باشگاه‎های زیادی را به خود جلب کرده‌اند.

گرت بیل
او در دوران حضور در رئال یک قهرمانی اسپانیا و ۳ قهرمانی لیگ قهرمانان کسب کرده است. گل‌های مهم زیادی هم برای رئال زده است، اما مصدومیت و عملکرد ضعیف اخیر باعث شده تیم‎های زیادی مشتری او شوند تا ستاره ولزی را از رئال جدا کنند. بازگشت به تاتنهام جدی‏ترین گزینه اوست.

تایبوت کورتوا
آینده تایبوت کورتا یکی از اصلی‎ترین سوژه‌های جراید در روزهای اخیر بوده است. دروازه‌‏بان چلسی بیش از هر چیزی البته به انتقال به رئال مادرید نسبت داده می‎شود. حتی خود ملی‎پوش بلژیکی هم به وضوح اعلام کرده دوست دارد نزدیک به خانواده‎اش در اسپانیا باشد. البته او یک سال دیگر با چلسی قرارداد دارد.

ادن هازارد
وضعیت چلسی در رقابت‎های هر فصل لیگ جزیره در سال‎های اخیر به طرز عجیبی با فرم و شرایط این بازیکن رابطه مستقیم داشته است. اما این بار به نظر ملی‎پوش بلژیکی قصد دارد در تابستان باشگاه لندنی را ترک کند. رئال مادرید و منچستریونایتد دو تیمی هستند که برای خرید بازیکن ۲۷ ساله پافشاری می‏‌کنند.

مائورو ایکاردی
در چند فصل اخیر او یکی از بهترین مهاجمان لیگ فوتبال ایتالیا بوده و همواره بازی‎های چشم‏‌نواز و عملکردی خیره کننده را به نمایش گذاشته است. با همین عملکرد حتی توانسته بازوبند کاپیتانی اینتر را هم به بازو ببندد. مطبوعات او را به انتقال به رئال مادرید نسبت می‏‌دهند، اما گفته می‎شود چلسی و منچستریونایتد هم دیگر تیم‎هایی هستند که به دنبال جذب این بازیکن هستند.

تیمو ورنر
​مهاجم لایپزیش آلمان در لیگ این کشور نشان داده یکی از آینده‎دارترین جوانان ژرمن است. با وجود این که سن او حتی زیر ۲۲ سال است بسیار باتجربه در بازی‎ها عمل می‎کند. یکی از دلایلی که این شرایط برایش پیش آمده این است که با وجود سن کمش توانسته در بازی‎های لیگ آلمان، لیگ قهرمانان اروپا و جام کنفدراسیون‎ها حضور داشته باشد. او حالادر رادار بایرن مونیخ است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
    0 0
    که چی؟ به ما چه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس