کد خبر 874104
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
کولاکوویچ

آقای رئیس از حالا کمر همت بسته تا نام سیدعباسی را برای مسابقات قهرمانی جهان به اعضای کادر فنی اضافه کند.

به گزارش مشرق، فدراسیون والیبال چند روز پیش بیانیه‌ای صادر و بابت اشتباه رخ داده در اعلام اسامی نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی عذرخواهی کرد. شنیده می‌شود موضوع اشتباه اپراتوری هم بهانه‌ای بیش نبوده است! چون ظاهراً آقای رئیس نام مربی محبوبش یعنی جهانگیر سیدعباسی را برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا به کمیته ملی المپیک هم اعلام کرده بود، اما محدودیت در اعزام نفرات موجب شد تا لحظه آخر نام مربی ارومیه‌ای و همشهری ضیایی از لیست خارج شود. در این بین دیوار اپراتور از همه کوتاه‌تر بود و تقصیرات به گردنش افتاد!

گفته می‌شود اصرار ضیایی برای گنجاندن نام سیدعباسی در لسیت تیم ملی موجب دلخوری ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی شد و کار به جایی رسید که ایگور اعلام کرد اگر تغییری در کادر من ایجاد شود، ایران را ترک خواهم کرد. به نظر می‌رسد آقای سرمربی راه درستی را درپیش گرفته و این روزها تنها به تهدید کارهایش را انجام می‌دهد.

ضیایی، رئیس فدراسیون والیبال هم چندی پیش در یکی از برنامه‌های تلویزیونی اعلام کرد که کولاکوویچ در حقیقت به نوعی تهدید به ترک تیم ملی کرد و ما مجبور شدیم تیم اصلی را به این مسابقات اعزام کنیم. به دلیل اینکه سیدعباسی قول مدال طلا را نداد در نهایت تصمیم گرفته شد تا تیم اصلی به این مسابقات اعزام شود.

به نظر می‌رسد آقای رئیس از حالا کمر همت بسته تا نام سیدعباسی را برای مسابقات قهرمانی جهان به اعضای کادر فنی اضافه کند. باید منتظر ماند و دید که اختلاف بین سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون والیبال چه سرانجامی خواهد داشت؟ آیا ایگور کولاکوویچ با ادامه تهدیدها کارش را پیش خواهد برد یا ضیایی بخاطر حضور سیدعباسی در کادر فنی تیم ملی قید کولاکوویچ را می‌زند؟ به هر حال چیزی که در این بین واضح به نظر می‌رسد این است که دود این اختلاف به چشم والیبال ایران می‌رود و می‌طلبد که مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نظارت بیشتری بر حال ناخوش این روزهای والیبال داشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس