کد خبر 874090
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
ضیایی

این روزها هر خبری از فدراسیون والیبال در سانه‌ها منتشر می‌شود تنها واکنش آقای رئیس تکذیب کردن است.

به گزارش مشرق، این روزهای منبع خبرهای والیبال برخلاف دوران مدیریت داورزنی سایت فدراسیون نیست و همین موضوع منجر شده که آقایان مسئول در فدراسیون هرکدام به شیوه خودشان اخبار را به رسانه‌ها برسانند. همین چنددستگی در فدراسیون موجب شد تا شاهد صدور بیانیه‌ای از سوی روابط عمومی هم باشیم.

در آخرین اتفاقات می‌توان به موضوعی بسیار واضح و آشکار اشاره کرد. جایی که خبر برگزاری جلسه سعید معروف و ضیایی در رسانه‌ها منتشر شد و اهالی والیبال گلایه کردند که چرا این جلسه و خروجی آن علنی نشده است. ظاهراً در فدراسیون والیبال هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد و همه چیز بر وفق مراد آقایان است، چون کوچکترین خبری که رسانه‌ای می‌شود، بلافاصله از سوی آقای رئیس تکذیب می‌شود.

حتی شاهد بودیم که سیامک افروزی، پزشک تیم ملی اعلام کرد که از سمت خود استعفا کرده، اما بازهم شاهد بودیم که ضیایی در کمال تعجب این موضوع را هم تکذیب کرد. به نظر می‌رسد آقای رئیس از سیستم «تکذیب کن و مدیر باش» استفاده می‌کند، اما سوال اینجاست که چه کسی در فدراسیون والیبال دروغ می‌گوید؟

سعید درخشنده در مصاحبه‌ خود اعلام کرد که رئیس فدراسیون با معروف جلسه‌ای محرمانه داشته و دلیل ندارد همه مسائل به بیرون درز کند. همچنین امیرحسین منظمی هم در خصوص برگزاری این جلسه گفت: با توجه به مشکلی که برای فرزندم پیش آمده بود دیروز در فدراسیون حضور نداشتم و اطلاعی ندارم که در آن جلسه چه گذشته است.

او درباره شایعات مطرح شده مبنی بر پادرمیانی سعید معروف برای فیصله دادن به اتفاقات اخیر راجع به جهانگیر سیدعباسی که دایی کاپیتان تیم ملی هم است، بیان کرد:  بعید می‌دانم که این جلسه برای پیگیری این موضوع برگزار شده باشد.

صحبت‌های دو تن از افراد نزدیک به ضیایی نشان می‌دهد که این جلسه برگزار شده، اما احتمالاً آنها از خروجی آن اطلاعی ندارند، اما آقای رئیس در کمال ناباوری اظهار داشت: جلسه‌ای با معروف نداشتم. چه ربطی دارد که بخواهم با معروف جلسه‌ای برگزار کنم.

حال سوالی که مطرح می‌شود این است که چه کسی دروغ می‌گوید و دلیل این حجم از پنهان‌کاری از سوی فدراسیون والیبال و آقای دکتر چیست؟ به نظر می‌رسد شاید بهتر باشد ضیایی برای اینکه کمتر کسی از کارهایش باخبر شود، خودش سخنگو شود تا رسانه‌ها مجبور نباشد برای کسب اطلاعات مدنظر با درخشنده تماس بگیرند و پس از مدت کوتاهی شاهد تکذیب شدن اخبار خود باشند!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس