والیبال

رئیس فدراسیون والیبال گفت: با میزبانی مطلوب ایران از مسابقات ملی بسیاری از تیم‌های خارجی که تحت تأثیر تبلیغات نادرست رسانه‌ای قرار گرفته بودند، نگرش خود را نسبت به فرهنگ والای ایرانیان عوض کردند.

به گزارش مشرق، احمد ضیایی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیأت والیبال استان اردبیل اظهار کرد: در جریان برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال در تلاش بودیم تا تمامی افرادی که صلاحیت آنان بنا به دلایلی رد شده، مورد تأیید قرار گیرد تا انتخابات به بهترین شکل ممکن در یک رقابت برابر با حضور تمامی نقادان برگزار شود، چرا که معتقدیم مجموعه‌ای که در آن تک‌صدایی حاکم باشد با شکست فاصله چندانی نخواهد داشت.

وی افزود: برای اعتلای والیبال در تمامی استان‌های کشور باید رویکرد تک‌محوری و بهره‌گیری از افراد مورد تأیید مجموعه که صرفا همسو و هم‌صدا با اهداف هستند را کنار گذاشته و از تمامی افراد زحمت‌کش و دلسوز و متعهدی که دارای نقد و راهکارهای عملیاتی هستند استفاده شود و در هر منطقه‌ای که منتقدان در کنار مدیران فعالیت‌های خود را پیش‌ببرند موفقیت نیز در انتظار خواهد بود.

رئیس فدراسیون والیبال یادآور شد: برای حضور بخش خصوصی در امر تیمداری باید به برندسازی و فراهم آوردن ساختارهای لازم برای بهتر دیده شدن و اقبال عمومی ورزش‌دوستان از مجموعه مورد حمایت فراهم شود و موانعی که منجر به عدم رغبت سرمایه‌گذاران در امر ورزش می‌شود با همت جمعی و حمایت تمامی دستگاه‌های مرتبط برطرف شود.

ضیایی با اشاره به اینکه عصر کنونی، دنیای ارتباطات بوده و باید از این فضا به بهترین شکل ممکن بهره برد، توضیح داد: با میزبانی از مسابقات مختلف ملی و بین‌المللی بسیاری از تیم‌های خارجی که تحت تأثیر تبلیغات نادرست رسانه‌ای قرار گرفته بودند، نگرش خود را نسبت به ایرانیان و فرهنگ غنی و والای انسانی و اخلاقی حاکم بر آن عوض کردند و این اعجاز ارتباطات و ورزش را در عرصه‌های بین‌المللی نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: نماینده فدراسیون جهانی والیبال در زمان میزبانی تهران از هفته پنجم جام جملت‌های والیبال بر این موضوع تأکید کرد که «باور نمی‌کنم کشوری باشد که بهتر از ایران شرایط میزبانی مطلوب از تیم های بین‌المللی حاضر در مسابقات را فراهم کند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس