کولاکوویچ

رئیس فدراسیون والیبال با رد اختلافش با محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی وزارت ورزش بر سر تیم ملی والیبال، گفت: کولاکوویچ تهدید به ترک تیم ملی والیبال کرد.

به گزارش مشرق، احمدضیایی رئیس فدراسیون والیبال درباره تصمیم فدراسیون مبنی بر اعزام تیم ملی به بازی های آسیایی جاکارتا گفت: در جلسه ای که با حضور داورزنی، سیدعباسی، کولاکوویچ و بنده برگزار شد، سید عباسی عنوان کرد که حداقل چهار نفر از بازیکنان اصلی را در اختیارش قرار بدهیم در غیر این صورت در بازی های آسیایی، زنگ تفریح خواهیم شد. کولاکوویچ با صراحت اعلام کرد اگر قرار باشد ۴ بازیکن تیم ملی را برای بازی های آسیایی به تیم «ب» بدهیم باید دنبال سرمربی دیگر برای تیم ملی باشیم.

ضیایی در ادامه گفت: کولاکوویچ در حقیقت به نوعی تهدید به ترک تیم ملی کرد و ما مجبورشدیم تیم اصلی را به این مسابقات اعزام کنیم. به دلیل اینکه سیدعباسی قول مدال طلا را نداد در نهایت تصمیم گرفته شد تا تیم اصلی به این مسابقات اعزام شود.

او در ادامه اظهار داشت: داورزنی قول مدال طلا را از کولاکوویچ گرفت. سرمربی تیم ملی هم پاسخ داد This is sport. این ورزش است و در ورزش کسی قول صد درصد نمی دهد اما برای اعتلای والیبال و شأن ورزش کشور تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.

رئیس فدراسیون والیبال همچنین درباره حواشی به وجود آمده در مورد اختلافات او با وزارت ورزش نیز خاطرنشان کرد: تعدادی به دنبال نمد برای کلاه خویش هستند. کسی که دلسوز باشد چنین استدلالی نخواهد داشت. داورزنی علاوه بر اینکه معاون ورزش قهرمانی است حدود ۱۲ سال در والیبال ایران سرمایه گذاشته است. او نه فشاری وارد کرده و نه تهدیدی. در حقیقت همه یک تصمیم واقع بینانه را گرفته ایم.

وی درباره حواشی پیش آمده درباره تغییر اسامی تیم ملی برای بازی های آسیایی گفت: مطمئن هستم صالحی امیری به همراه سجادی با ارتباطاتی که دارند این مسئله را حل می کنند و مشکل خاصی وجود ندارد.

ضیایی در خصوص قول دادن به سید عباسی برای حضور در کادر فنی تیم ملی نیز اظهار داشت: اکبری نیز دیروز این سوال را از من پرسید و به او گفتم کسی که از ادبیات ابتدایی ورزش حرفه ای اطلاع داشته باشد می داند که سرمربی، کادر فنی خود را انتخاب می کند. این گفته صحت ندارد حتی سید عباسی پیشنهاد  خوش خبر را مبنی بر برعهده گرفتن پست سرپرستی تیم را نیز رد کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس