صالحی امیری

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: باید به تدریج مدیریت ورزش به نسل جدید سپرده شود و این یک منطق مدیریتی به خصوص در ورزش است.

به گزارش مشرق، سیدرضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه مراسم تقدیر از اوشین ساهاکیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با همکاران مشورت داشتیم و احساس کردیم قهرمانان بعد از ترک بازی باید دیده شوند. جامعه و ملت به آنها افتخار می‌کنند و این به معنای تقدیر و تجلیل و استفاده از این ظرفیت در فضای جدید است. باید به تدریج مدیریت ورزش به نسل جدید سپرده شود و این یک منطق مدیریتی به خصوص در ورزش است.

وی تاکید کرد: قائده رویش باید در یک نظام مدیریت پویا و فعال وجود داشته باشد. اوشین یک نمونه از صدها قهرمان ماست که باید دیده شود.

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: در کشور وقتی از سرمایه صحبت می‌شود سرمایه انسانی مهم تر از سرمایه اقتصادی است. امثال اوشین سرمایه ملی هستند و ما این پیام را به نسل جوان ورزشکار می‌دهیم که شما هم دیده خواهید شد و این یک پیام برای ورزشکاران در 52 فدراسیون است. باید همه فدراسیون‌ها همزمان دیده شوند و همه قهرمانان از کشتی و تیراندازی، وزنه‌برداری تا سایر رشته‌ها باید دیده شوند، اگر ذائقه مردم به سمت یک ورزش برود ظلم بزرگی است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
    1 0
    چرا رئیس فدراسیونها، مدیران ورزشی و صاحب منصبان ورزش یه مشت پیرمرد هستند ؟! راستی رئیس سابق فدراسیون بوکس ( ناطق) از صندلی ریاست دل کند یا نه ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس