کد خبر 863236
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
سند 2030

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه خیلی از کشورها به سند ۲۰۳۰ عمل نمی‌کنند، گفت: ما نگفتیم آموزش و پرورش را بی‌برنامه پیش ببریم بلکه خودمان سند تحول داریم و نیازی به برنامه ۲۰۳۰ نداریم.

به گزارش مشرق، محمدباقر عبادی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره تلاش رسانه‌های بیگانه برای بازگرداندن سند ۲۰۳۰ به آموزش و پرورش، اظهار کرد: طبیعتا از رسانه‌های بیگانه انتظار بیشتر از این نیست.

بیشتر بخوانید:

آیا اجرای سند ۲۰۳۰ مانع از تعرض جنسی به دانش‌آموزان می‌شود؟

وی ادامه داد: بعضی کشورهای غربی مثل آمریکا و برخی کشورهای اروپایی سند ۲۰۳۰ را اجرا نمی‌کنند و می‌گویند خودمان سند داریم و بر اساس سند خود عمل می‌کنیم و نیازی به سند بین‌المللی نداریم.

عبادی اضافه کرد: ما نیز نمی‌گوییم این سند کار نشود بلکه می‌گوییم خودمان سند داریم و بر اساس سند تحول کار می‌کنیم و اگر کاستی هم دارد، قابل برطرف کردن است.

وی افزود: بنابراین خیلی از کشورها به سند ۲۰۳۰ عمل نمی‌کنند و نکته دوم نیز این است که همان کشورهایی که عمل می‌کنند آیا مسائلی مانند آزار و اذیت دانش‌آموزان در آن کشورها اتفاق نمی‌افتد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: ما نگفتیم آموزش و پرورش را بی برنامه پیش ببریم بلکه خودمان سند تحول داریم و نیازی به برنامه ۲۰۳۰ از سازمان‌های بین‌المللی نداریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس