کد خبر 861607
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸
صمد مرفاوی

سرمربی مستعفی استقلال خوزستان گفت:‌با این وضعیت نمی‌شد کار کرد و اگر ما می‌خواستیم با نفرات تستی و جوان پیش برویم با مشکل روبه‌رو می‌شدیم.

به گزارش مشرق، صمد مرفاوی در مورد انصرافش از حضور در استقلال خوزستان گفت:‌ حضورم در استقلال خوزستان منتفی شد با این شرایط نمی‌شد کار کرد خیلی منتظر شدیم تا وضعیت بهبود پیدا کند اما این اتفاق نیفتاد.

وی در مورد اینکه آیا او به خاطر مشکلات مالی یا مشخص نبودن وضعیت مالکیت کناره‌گیری کرده است، تصریح کرد: از مسائل مدیریتی اطلاع ندارم زمانی که من به آنجا رفتم برنامه دادم و قرار شد کار تست‌گیری را آغاز کنیم استراتژی ما با آنها متفاوت بود مسئولان باشگاه اولویت خود را روی بازیکنان تستی گذاشتند اما من چنین نظری نداشتم بازیکن تستی نمی‌تواند در لیگ برتر کار کند. سقف قراردادی هم مشخص شده بود که بسیار ناچیز بود و با این مقدار نمی‌شد بازیکنانی را گرفت که مدنظرمان بود.

سرمربی مستعفی استقلال خوزستان عنوان کرد:‌ با این شرایط نمی‌شد کار کرد. من می‌خواستم تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه در کنار نفرات تستی را داشته باشیم و گفته بودم تعدادی از بازیکنان فصل قبل حفظ شود اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد این نکته که شما بخواهید با نفرات تستی کار کنید بسیار خوب است اما نمی‌توان به صرف استفاده از بازیکن جوان و تستی در لیگ برتر کار کرد و در ادامه راه شما با مشکل روبه‌رو خواهید شد. متأسفانه خواسته‌هایی که ما داشتیم جامه عمل به آن پوشیده نشد و در نهایت کناره‌گیری کردم.

وی در مورد اینکه آیا با بهبود شرایط به مسئولیت خود بازمی‌گردد، گفت: اگر شرایط مهیا باشد می‌توان کار کرد اما در این وضعیت نمی‌توان کاری کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس