اعظم بروجردی

مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری هربار مرا می‌دیدند می‌گفتند که این چه قیافه‌ای است برای خودت درست می‌کنی؟! و منظورشان را نمی‌فهمیدم بعدا فهمیدم با حجاب من مشکل دارند.

به گزارش مشرق، آقای ع از مدیران جالب‌توجه حوزه فرهنگ است. او که برای مدتی طولانی در یکی از سمت‌های مهم هنری سازمان فرهنگی ــ هنری شهرداری فعال است، چندی پیش در پردیس تئاتر تهران از بازیگران شاخص سینما و تلویزیون دعوت کرده بود تا شاید در آن پردیس تحولاتی ایجاد کند، اکنون در برابر اتهامی قرار گرفته است که می‌تواند تصویر او را دگرگون کند.

اعظم بروجردی، نویسنده و کارگردان تئاتر، در مقام معاون هنری پردیس تئاتر تهران، آقای الف را متهم کرده است که او  را بابت حجابش از کار برکنار کرده است و او نزدیک به سه ماه است که خانه‌نشین است. بروجردی معتقد است که آقای ع به وی گفته است برای مدتی فاقد فعالیت باشد؛ اما اکنون این هنرمند متهم به ترک کار شده است و آقای ع از او حمایتی نکرده است.

خانم بروجردی می‌گوید که وی  بارها به او گفته است "عدم حضور هنرمندان در پردیس تئاتر تهران به‌دلیل حجاب تو بوده است". در ویدئویی که در این خبر منتشر شده است، خانم بروجردی از رفتارهای این مدیر فرهنگی پرده برمی‌دارد و می‌گوید چگونه این مدیر باعث خانه‌نشینی او شده است. بروجردی در این گفتگو اشاره می‌کند که مسئولان سازمان فرهنگی هنری شهرداری نسبت به حجاب موضع دارند و تصور می‌کنند استفاده از زنان بی حجاب و آرایش کرده در صحنه نمایش  بگذارند گیراتر است. مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری هربار مرا می‌دیدند می‌گفتند که این چه قیافه‌ای است برای خودت درست می‌کنی؟! و منظورشان را نمی‌فهمیدم بعدا فهمیدم با حجاب من مشکل دارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    143 5
    این واقعیت وجود دارد که افراد خودباخته و مخالف حجاب و ارزش ها به شدت در نهاد های فرهنگی رسوخ کرده اند ...
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    77 6
    متاسفانه خانم هایی که حجاب احسن دارند در تمام سازمانها به مشکل بر می خورند - منشاء این رفتار در کجا است؟
    • IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
      57 14
      آخه جالب اینه درزمان پهلوی دختران مومن مد نظر برای ازدواج بوده ولی الان اکثر دختران برهنه و بی حجاب همسر کارمندان دولتن !!و مومنین مجردن !!
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    67 7
    بخدا اخر زمان دین دار هارا دارن نابود میکنن
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    23 7
    این خیلی ساده انگاری که تصور شود سینما و تئاتر که قبله اش پاریس و رم و لندن و Broadway نیویورک , هالیوود لس آنجلسه با فحشاء ملازم نشه. شما هم که پسرت در "شهرزاد" بازی می کنه و "شهاب" ازش تعریف کرده، وضعیت حجاب در شهرزاد چه طوره؟ بنده تا حالا هیچ قسمتی از این سریال و کلا محصولات ایرانی را تماشا نکردم و معتقدم آدم اگه می خواد تریاک هم بکشه جنس خوب و اصیل باید استفاده کنه. اونوری ها حداقل در کنار فحشا یک اصالتی هم بعضا دارند چون زادگاه سینام و تئاتر فرهنگ هلنیستیه. بنده فکر می کنم نسبت "هنر" های نمایشی ما با غربی ها مثل نسبت عرق سگی با شامپاین فرانسه است.
  • محمد IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    73 4
    لعنت بر این جماعت بی تدبیر باجگیر
  • محمد IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    64 1
    آخر رقص دختران جلوی آقایان شهرداری تهش همین میشه. احسنت به مردمی که به اصلاحات چیها رای دادند. بابت اصلاح طلب امام حسین(ع) است نه این سازشگرهای دور از قرآن . مگه کتاب آسمانی ما نگفته یهود و نصاری را اولیاء خود قرار ندهید.
  • SE ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    60 0
    این خانم محجبه را خانه نشین کرده اند تا خواهران و دختران گوگوری مگوری تیتیش مامانی شان را بیاورند و عرضه کنند
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    40 0
    همه جای کشور همینه تازه فهمیدین؟!!!!!
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    35 1
    جونورای اسلاحتلب
  • زیبا احمدپور از تبریز US ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
    3 15
    مرگ بر بدحجاب احمق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس