کد خبر 841089
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
دختر انقلاب

داستان چرا گفتی هم این است که دو روز گذشتی مریم شریعتمداری یکی از دختران کشف‌حجاب‌کرده خیابان انقلاب که ماجرای پایین کشیدن او هنگام کشف حجاب از روی سکوی برق جنجالی شده بود.

به گزارش مشرق، بازهم ماجرای دختران خیابان انقلاب بر سر زبان‌ها افتاد و بسیاری از کاربران توئیتر با هشتگ #دختران_پنجاه_هزار_تومانی به این خبر واکنش نشان دادند. اما با این تفاوت که حامیان مجازی دیروز این افراد که در قهرمان‌سازی از آنان کم نگذاشته بودند، حال به منتقدین و بلکه دشمنانشان تبدیل شدند که چرا گفتی؟

داستان چرا گفتی هم این است که دو روز گذشتی مریم شریعتمداری یکی از دختران کشف‌حجاب‌کرده خیابان انقلاب که ماجرای پایین کشیدن او هنگام کشف حجاب از روی سکوی برق جنجالی شده بود، در حساب توئیتر خود از بسته عجیبی که بعد از برگزاری دادگاه رسیدگی به جرایم او، در کیفش قرار داده بودند نوشت.

بسته‌ای که آنقدر او را ناراحت کرد که با هشتگ #وقیحانه به سراغش رفت و به باج‌دهندگان تاخت. همین هم باعث شد لشگر مجازی زنجیره‌ای او را هدف قرار دهند.

مریم شریعتمداری باز دیگر درتوئیتر خود دراعتراض به  مصطفی تاج زاده که حتی در باره پاکت پول هیچ چیزی نگفته است، نوشت:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 7
  • P IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
    78 87
    سوالاتتون را روی همان سکوی برق بپرسید مردم هم شاهدهستن !
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
    67 19
    تاج زاده و هم مسلک های ایشان که جزء روشنفکران خودخوانده در کشور میباشند هیچ اعتنایی به ارزش های ایرانی و اسلامی نداشته و نخواهند داشت این خودخوانده روشنفکران یا روشنفکر نماها دل وفکرشان غرب زدگی و راضی نمودن اربابان غربیشان و مطرح شدن توهم توخالی وپوچ غرب میباشند در طول تاریخ چند صد سال اخیر ایران لطماتی که تفکر این روشنفکر نما ها به سرزمین پارسی و ایران زمین زده اند بسیار دهشتناک و غیر قابل جبران میباشد
  • فرامرز IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
    67 43
    بریده باد زبان بی موقع شماها فقط دنبال ماجراجویی بگردید
    • محمد IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
      70 19
      مشرق عزیز من مصاحبه آن خانم را دیدم تیتر شما ربطی به آن نداشت وگفت که هدیه ای از کسی قبول نکرده .اصلا گرفته مگه چیه باز از کیک و سانیس که بیشتر بوده
  • وطن IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
    13 28
    من ازتمام مقامات کشور میخوااهم که هیچ از تهدی دات اوروپاای ها نترسند چون اگر یک قدم عقب برویت اوروپاایها خواهند گفت اگر میخواهید تهریم نشوید تمام کارخانه جات اسله سازی خود را باید تعطیل کنید چون اسراایل را تهدید میکند
    • cyrus IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
      13 15
      اون که رفته روی تیر برق ،یه مشکلی داره! بعدشم. با این نظر شما و تعداد 1000 غلط املایی در 3 خط آمریکا همین الان شکست رو قبول میکنه.این که از این. دوم کشف حجاب فقط به خود شخص آسیب نمیزنه،هم به خوانواده هم به اجتماع. باز یک عده هستن میگن ،مردا اگه چشم پاک باشن و جامعه درست باشه اینجوری نمیشه و چنین میشه،اینا چرته بردار و خواهر من. خودت میدونی درباره چی میگم،به خصوص ....... حالا هی چرندیات بگید،خدا رو خوش نمیاد این دم عیدی!
    • م US ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
      44 0
      خودت می فهمی چی میگی؟
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
    39 3
    فکر نکنید با یادآوری تکرار اینجور مسایل مسخره فرهنگی ذهن مردم از فساد های مالی دولتیا منحرف میشه ما منتظریم حروم خورهای اقتصادی و دزد های بیت المال معرفی و محاکمه بشن
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
    15 24
    این این اتفاقات از طرف عوامل فتنه سبز برای سرپوش گذاشتن روی مشکلات اقتصادی بیکاری وتورم وبی نتیجه بودن برجام انجام میگیرد.
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
    5 16
    سلام بیاییددراین سال جدیدومبارک غیبتها کنار بگذاریم،وبه فکر ملتمان وایران عزیزباشیم.
  • شادمان IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
    8 20
    عجب کشوریه که به بخاط 50 تومن حاظرن زندان برن اگه هم این موضوع صحت داشته باشه باز جای افسوسش باقیس درضمن از سایت مشرق تشکر میکنم که نظرات با دیدگاه های مختلف رو پخش میکنه و قسمت مثبت و منفیش درست کار میکنه مثل بعضی از سایت ها نیست ( ***یم)
  • DE ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
    2 10
    مغرب بیشتر برازنده سایت شماست تا مشرق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس