کد خبر 855127
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
خرازی

دفتر رئیس شورای راهبردی روابط خارجی شایعه دیدار با جان کری، وزیر اسبق امور خارجه آمریکا در پاریس را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، در پی درج خبری در بعضی رسانه‌ها و فضای مجازی از قول مشاور سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه سید کمال خرازی روز گذشته با جان کری در پاریس ملاقات داشته، دفتر رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با تکذیب این خبر، اعلام کرد که وی یکشنبه بعد از ظهر برای شرکت در نشست بنیاد «رهبران برای صلح» و به دعوت آقای رافارین، نخست وزیر اسبق فرانسه به پاریس سفر کرده است.

بیشتر بخوانید:

طبق اعلام دفتر رئیس شورای راهبردی روابط خارجی، خرازی در این سفر، به جز ملاقات با آقای رافارین با سیاستمدار دیگری ملاقات نداشته است. سفر ادعایی جان کری، وزیر امور خارجه اسبق آمریکا در هفته گذشته به پاریس انجام شده و به هیچ وجه با سفر خرازی همزمانی نداشته است.

خرازی روز یکشنبه برای شرکت در جلسات بنیاد «رهبران برای صلح» به پاریس سفر کرد. این بنیاد به ابتکار ژان- پییر رافارن، نخست وزیر اسبق فرانسه تاسیس شده است و از روز گذشته اولین نشست خود را آغاز کرد.

 خرازی نماینده ثابت ایران در همه جلساتی خواهد بود که قرار است این بنیاد برگزار کند. ٢٧ نماینده از سایر کشورها هم عضو این بنیاد هستند که همگی از روسا یا وزرای سابق دولت‌ها محسوب می‌شوند، ولی به عنوان نمایندگان دولت‌های متبوع خود در آن حضور می‌یابند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس