کد خبر 854556
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
شکرگزاری صهیونیست‌ها برای تصمیم ترامپ

صدها صهیونیست به همراه خاخام‌های این رژیم در کنار دیوار ندبه حاضر شدند و به دلیل خروج آمریکا از برجام، تصمیم واشنگتن برای انتقال سفارتش به قدس و نیزتجاوزهای تل‌آویو به سوریه مراسم شکرگزاری برپا کردند.

 به گزارش مشرق، صدها صهیونیست جمعه (21 اردیبهشت) با خاخام‌های این رژیم در کنار دیوار ندبه مراسم شکرگزاری و ضد ایرانی برگزار کردند.

وبگاه خبری «صدی البلد» مصر به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داد: آنها در این مراسم، نماز به جا آوردند و خدا را برای معجزات اخیر در اسرائیل شکر کردند.

بیشتر بخوانید:

جزئیات جدید از خسارت‌های وارد شده به سِری‌ترین پایگاه اطلاعاتی صهیونیست‌ها در جولان اشغالی

بنا به گزارش مذکور، این شکرگزاری به سه دلیل خروج آمریکا از برجام، تصمیم واشنگتن برای انتقال سفارتش به قدس و نیز تجاوزهای تل‌آویو به سوریه انجام شد.

میزان هراس صهیونیست‌ها از واکنش انتقامی ایران

یکی از خاخام‌ها بعد از پایان نماز (ویژه یهودیان) گفت: به اینجا آمدیم برای تشکر از خدا نماز بخوانیم زیرا او ما را از حملات ایران حفظ کرد و یاریمان کرد؛ همچنین خداوند ما را از فاجعه‌ای که ایرانی‌ها می‌خواستند بر سر ما بیاورند، حفظ کرد.

دیوار ندبه یا براق قسمتی از دیوار غربی مسجدالاقصی است. مسلمانان معتقدند پیامبر اسلام مرکب خود را در شب معراج به آن بست. این دیوار اما مقدس‌ترین مکان مذهبی یهودیان است و به باور آنها دیوار ندبه از آخرین باقی‌مانده‌های هیکل (مجسمه) مزعوم سلیمان است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا هفته گذشته از توافق هسته‌ای با ایران  خارج شد و وعده کرد که بزودی تحریم‌های بیشتری علیه ایران اعمال می‌کند؛ کاری که رژیم صهیونیستی از مدت‌ها پیش به آن دعوت کرده بود.

از دیگر تحولات هفته گذشته پاسخ راکتی سوریه به حملات رژیم صهیونیستی بود و دمشق برخی مواضع نظامی این رژیم در جولان را هدف قرار داد.

طبق وعده قبلی رئیس جمهور آمریکا، واشنگتن هفته جاری سفارت خود را از تل‌آویو به قدس اشغالی منتقل می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
    1 4
    "آنها در این مراسم، نماز به جا آوردند و خدا را برای معجزات اخیر در اسرائیل شکر کردند." شکر خدا اینکارو هم بلد نیستیم
  • گریگوری IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
    6 1
    داداچ باید اشهدتو بخونی وقته رفتنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس