کد خبر 854163
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
فرماندهی ارتش سوریه

فرماندهی ارتش و نیروهای مسلح سوریه از عملکرد واحد پدافند هوایی سوریه در مقابله با حملات تجاوزگرانه موشکی رژیم صهیونیستی به خاک این کشور تمجید کرد.

به گزارش مشرق، فرماندهی ارتش و نیروهای مسلح سوریه تاکید کرد: نیروهای دلاور ارتش سوریه با تجاوزگری جدید اسرائیل مقابله کرده و بار دیگر آمادگی و هوشیاری خود در دفاع از عزیت میهن و حاکمیت آن در برابر هرگونه تجاوزگری را نشان دادند.

بیشتر بخوانید:

مسکو: سوریه 30 موشک اسرائیل را رهگیری کرد

این بیانیه افزود: سامانه‌های پدافند هوایی ما با آمادگی عالی و راندمان ویژه با مقابله برخاسته و بخش بزرگی از موج موشک‌های پیاپی اسرائیل را بامداد امروز منهدم کردند. این موشک‌ها چند موضع نظامی ما را از چند سمت هدف قرار داده بودند.

این بیانیه تصریح کرد: رسیدن برخی موشک‌های متجاوزان اسرائیلی (به هدف) سبب شهادت سه نفر و زخمی شدن دو نفر دیگر به همراه انهدام یک ایستگاه راداری و یک انبار مهمات و وارد شدن خسارت به تعدادی از گردان‌های پدافند هوایی شد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: فرماندهی ارتش بار دیگر بر آمادگی خود برای مقابله با هرگونه تجاوزگری با قاطعیت تاکید می‌کند.

این بیانیه افزود: این تجاوزگری آشکار به چیزی جز تحقق دستاوردهای بیشتر در مبارزه با تروریسم در سراسر خاک سوریه و پافشاری بیشتر نیروهای مسلح دلاور ما برای ایفای وظیفه مقدس خود در دفاع کاملتر از میهن و امنیت شهروندان آن و از بین بردن تروریسم تحت هر عنوان و اشکالی در خاک سوریه منجر نخواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس