کد خبر 844091
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
شهادت جوان فلسطینی

رسانه‌های فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، یک جوان فلسطینی در پی حمله یک جنگنده جاسوسی رژیم صهیونیستی در شرق نوار غزه به شهادت رسید. 

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که یک جنگنده نیروهایی هوایی این رژیم شب گذشته یک جوان فلسطینی را در نزدیکی دیوار مرزی در شمال نوار غزه هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید:

تصاویر «شهدای بازگشت» در تل‌آویو

ما خود را موظف به حمایت از شما از هر نوع آن می‌دانیم/ حرکت به سمت مذاکره با رژیم غاصب خطای نابخشودنی و مایه خسارت برای ملت فلسطین است

از زمان اعلام تصمیم ترامپ در به‌رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل تاکنون شهرهای فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه و اراضی اشغالی 1948 صحنه درگیری فلسطینیان با نظامیان صهیونیست است و تاکنون بیش از 36 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست و یا بر اثر حملات هوایی این رژیم به شهادت رسیده‌اند و این در حالی است که در جریان حمله نظامیان صهیونیست به تظاهرات کنندگان فلسطینی در جریان راهپیمایی "حق بازگشت بزرگ" نیز دست‌کم 20 فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و صدها تن زخمی شده‌اند.

رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه 15 آذر ماه در یک سخنرانی در کاخ سفید قدس را پایتخت فلسطین اشغالی اعلام کرد و به دولتش دستور داد مقدمات کار برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس را فراهم کنند. این تصمیم ترامپ با خشم فلسطینیان و محکومیت‌های جهانی مواجه شده است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس