کد خبر 842665
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲
علی دایی

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت:نیمه دوم خیلی تحت فشار بودیم و در برخی دقایق خوش شانس بودیم که گل مساوی را نخوردیم.

به گزارش مشرق، علی دایی بعد از پیروزی ۲ بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: یکی از سخت‌ترین روزهای ما بود. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که سعی زیادی کردند.نیمه دوم خیلی تحت فشار بودیم و در برخی دقایق خوش شانس بودیم که گل مساوی را نخوردیم اما نیمه اول عالی بودیم. تمام تمریناتی که انجام داده بودیم را در زمین انجام دادیم و باهوش بودیم می‌توانستیم اختلاف گل هایمان را ۳-۴ گل بکنیم. بازیکنان ما خوب بازی کردند و سه امتیاز ارزشمند را گرفتیم و انشالله سهمیه آسیایی را کسب می کنیم.

* وقت تلف نکردیم
دایی در مورد اینکه بازیکنانش وقت تلف می‌کردند گفت: این نظر شماست ما وقتی تلف نکردیم که این حرف را می‌زنید من در چند صحنه به بازیکنانم فریاد می زدم که زودتر بلند شوند نه بخاطر داور بلکه ممکن بود موقعیت گل ایجاد شود. دنبال این مسایل نیستیم و براساس داشته هایمان بازی می‌کنیم. مجبور بودیم از ملی پوشانی که دیشب ساعت ۱۰ شب رسیدند استفاده کنیم.

* تعویض ترابی اجباری بود

وی افزود: تعویض ترابی هم اجباری بود. تیم سایپا با پرسپولیس قابل قیاس نیست بخصوص اینکه در استادیوم ازادی بازی می‌کنیم. پرسپولیس خیلی وقت است قهرمان شده و نیازی به بردن ما ندارد. شاید اتفاقات دیگری باید بیفتد که تیم دیگری قهرمان شود. افتادن بازیکنان ما مسایل معمولی در فوتبال است. یک بار توپ به سر بازیکن ما خورد و او به زمین افتاد و غیر از این دیگر کاری انجام ندادیم وخوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم.

*هدف ما کسب سهمیه آسیا است
وی در مورد کسب سهمیه آسیایی تیم سایپا گفت: هدف ما گرفتن سهمیه آسیایی است تیم جوانی داریم تیم قدرتمندی ساخته ایم و می‌خواهیم با این تیم سهمیه آسیایی بگیریم که در آنصورت مدیران کارخانه سایپا خیلی کمک می‌کنند که تیم بهتری ببندیم امسال هدف ما کسب سهمیه آسیایی بوده است و با زحمت و تلاش بازیکنان می‌توانیم سهمیه آسیایی بگیریم.

* امیدوارم پرسپولیس در آسیا نتیجه خوبی بگیرد

سرمربی سایپا در مورد اینکه شما پرسپولیسی هستید اما امروز این تیم را شکست دادید گفت: همه ما پرسپولیسی هستیم اما بخاطر شرایط زمانی و حرفه ای باید برای تیم دیگر کار کنیم. چاره‌ای نداریم دعا می‌کنم دست تک تک هواداران را می‌بوسم و امیدوارم پرسپولیس در آسیا نتیجه خوبی بگیرد. یادم رفت که بگویم این برد را به کارگران کارخانه سایپا تقدیم می‌کنم و با زحمات آنها توانسته ایم تیمی خوب داشته باشیم.

* آرمان رمضانی تلاشش را انجام دهد آینده خیلی بهتری دارد

سرمربی سایپا درباره عملکرد آرمان رمضانی در دیدار مقابل پرسپولیس گفت: امروز تمام بازیکنانم خوب بازی کردند. آرمان تازه 50-60 درصد از فوتبالش را بازی می‌کند و می‌تواند خیلی بهتر باشد. با شناختی که داشتیم او را انتخاب کردیم و آوردیم و اگر این تلاش را ادامه دهد در آینده خیلی بهتر خواهد شد.

* روی نقاط ضعف و قدرت پرسپولیس کار کردیم

دایی تصریح کرد: بر اساس توانایی‌هایی که پرسپولیس دارد و نقاط ضعف و قوت حریف در این مدت تمرین کردیم. پرس را از یک سوم میانی زمین انجام می‌دادیم و سعی می‌کردیم در حداقل زمان ممکن به دروازه پرسپولیس برسیم. در نیمه اول به خصوص این کار را به خوبی انجام دادیم  هر دو گل ما از این راه به ثمر رسید. شناخت خوبی از سیستم پرسپولیس داشتیم؛ من تمام بازی‌های پرسپولیس را به خصوص بازی‌های آسیایی را نگاه می‌کردم. به همین دلیل با شناخت خوبی به میدان آمدیم. نیمه اول بسیار خوبی از نظر اجرای تاکتیک داشتیم اما در نیمه دوم طبیعی بود شرایط سختی را پشت سر گذاشته‌ایم اما موفق شدیم بالای جدول بمانیم و ادامه دهیم.

* ترابی از قبل در تیم ملی مچ پایش آسیب دیده بود

وی درباره مصدومیت مهدی ترابی گفت: او در تیم ملی از قبل مچ پایش آسیب دیده بود و امروز متاسفانه دوباره آسیب دید. تمام تلاش کادرپزشکی ما و تیم ملی این است که ترابی هر چه سریع‌تر برگردد.

* بعد از پایان لیگ بازیکنان سرحال و قبراق در اختیار تیم ملی هستند

سرمربی سایپا درباره درخواست کی‌روش برای تعطیلی 40 روزه لیگ گفت: احترام خاصی برای کی‌روش قائل هستم  و دوست دارم هر طور شده به تیم ملی کمک کنم. شاید فوتبال کارهای بزرگتری انجام دهد که هزاران سیاستمدار با خرج هزاران میلیارد دلار نتوانند انجام دهند. کاری که فوتبال می‌کند به خصوصی فوتبال ملی؛ دوست دارم عقاید مردم دنیا نسبت به ایران تغییر کند. دوست دارم کمک کنم اما یک سال زحمت کشیده‌ایم و تمام زحمات ما بستگی به این چند بازی باقیمانده دارد. نمی‌دانم چند روز تا جام جهانی مانده است.

به گزارش فارس، در این حین فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ توضیح داد که برنامه اعلام شده برای بعد از اتمام جام حذفی و لیگ است و ربطی به تعطیلی لیگ پیش از پایان مسابقات ندارد.

دایی بعد از شنیدن توضیحات فتاحی خاطرنشان کرد: انشاالله بعد از اتمام جام حذفی و لیگ تمام بازیکنان سرحال و قبراق در اختیار تیم ملی خواهند بود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
    23 2
    زحمت کش هستی و هیچ شکی توش نیست اما واقعا الحق و الانصاف خوش شانس هم هستی، لااقل تو دوران بازی کردنت بودی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس