کد خبر 842688
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۶
 دیدار پرسپولیس و سایپا

کارشناس داوری فوتبال گفت: گل اول سایپا به پرسپولیس کاملا در شرایط آفساید به ثمر رسید و به پرسپولیس حق می دهم که از این قضاوت ناراحت باشد.

به گزارش مشرق، داود رفعتی در مورد نحوه قضاوت اشکان خورشیدی داور بازی پرسپولیس و سایپا و اعتراض برانکو در نشست خبری به این داور اظهار داشت: اشکان خورشیدی در نیمه دوم قضاوت خوبی داشت و تمامی تصمیماتش درست بود، کارت‌های زردی که به بازیکنان هم نشان داد کاملاً درست بود، اما مشکل در مورد قضاوت تیم داوری این مسابقه در دو بخش اتفاق افتاد.

 

وی افزود: در نیمه اول، گلی که سایپا به ثمر رساند کاملاً آفساید بود و تشخیص آفساید این صحنه کار بسیار ساده‌ای بود که کمک‌داور مسابقه نتوانست آن را انجام بدهد، شاید پسر خردسال من هم به راحتی می‌توانست این آفساید را تشخیص بدهد، بنابراین برانکو و پرسپولیس حق دارند که نسبت به تیم قضاوت این بازی معترض باشند. 

در همین رابطه ببینید:

فیلم/ گل اول سایپا به پرسپولیس توسط رمضانی

داود رفعتی تصریح کرد: به نظر من جو ورزشگاه روی کمک‌داور دوم مسابقه تأثیر گذاشته بود و او تمرکزش را کاملا از دست داده بود که نتوانست این آفساید را تشخیص بدهد. 

این داور بین المللی سابق فوتبال ایران در مورد اینکه برانکو مصاحبه تندی علیه اشکان خورشیدی انجام داد عنوان کرد: پرسپولیس با قضاوت این داور باخت‌هایی داشته است، حالا من نمی‌گویم که داور روی این باخت‌ها مقصر بوده، اما همین شکست‌ها تأثیر منفی و ذهنیت منفی برای پرسپولیس و سرمربی‌اش ایجاد کرده است، اما قطعاً هیچ داوری اعتبارش را از بین نمی‌برد و نمی‌خواهد خودش را خراب کند، به نظر من در این فصل، داوران جوان قضاوت بهتری نسبت به داوران باتجربه داشته‌اند و اشتباهات تأثیرگذار کمتری را داشته‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
    4 19
    جنبه باخت و داشته باشین
    • IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
      0 2
      جنبه باخت تو کل ملت نیست لنگی و کیسه کش هم نداره، داستان باخت به عراق و علا عبدالزهرا یادتون رفته که چه آبروریزی بین المللی راه افتاد
    • IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
      12 2
      لامصب شما که یه بازی داوری در کل نیم فصل علیه تون بود خودتون رو جر دادید رفتید جلوی فدراسیون تظاهرات
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
    2 9
    گل سایپا کاملا درست بود نظرت در مورد پنالتی لنگ چیه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس