کد خبر 843099
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
سایپا

مدیرعامل باشگاه سایپا می‌گوید که درخواست اخیر کارلوس کی‌روش منطقی نیست.

به گزارش مشرق، رضا درویش درباره پیروزی 2 بر یک سایپا مقابل پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر و باقی ماندن این تیم در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا, اظهار داشت: با توجه به اقداماتی که از سوی علی دایی صورت گرفته است, تیم نتایج خوبی کسب کرده اما هنوز تا پایان فصل 4 بازی باقی مانده که هرکدام از آنها برای ما حکم فینال را دارد. اگر قرار است سهمیه کسب کنیم باید در همه بازی‌های پیش‌رو برنده از زمین خارج شویم و تمرکز داشته باشیم تا امتیازی از دست ندهیم.

وی راجع به عملکرد خوب بازیکنان سایپا در بازی مقابل پرسپولیس عنوان کرد: همان‌طور که همه دیدند, بچه‌ها بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و شاید اگر در نیمه اول از موقعیت‌ها بهتر استفاده می‌شد می‌توانستیم به گل‌های بیشتری دست پیدا کنیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و این نتیجه چیزی از شایستگی‌های آنها کم نمی‌کند. در نیمه دوم پرسپولیس موفق شد یکی از گل‌ها را جبران کند هر چند روی صحنه پنالتی هم بحث بود که درست گرفته شده بود یا خیر. بازیکنان ما هم خوب دفاع و نتیجه را حفظ کردند.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره اینکه برخی از بازیکنان این تیم این‌روزها خیلی آماده هستند و آیا احتمال می‌دهد که بازیکن بیشتری از سایپا به تیم ملی دعوت شود یا خیر تصریح کرد: 2 بازیکن ما (مهدی ترابی و علی قلی‌زاده) در لیست تیم ملی قرار دارند و با توجه به اینکه دیگر زمان زیادی تا آغاز جام‌جهانی نمانده, بعید می‌دانم بازیکن جدیدی این فرصت را داشته باشد که برای تست و اضافه شدن به تیم ملی برود. بچه‌های ما همه سعی و تلاش‌شان را برای موفقیت تیم انجام می‌دهند تا نتیجه دلخواه به دست بیایید.

درویش در ادامه با اشاره به عدم دریافت حق تبلیغات محیطی باشگاه‌ها, گفت: هنوز پولی از حق محیطی دریافت نکرده‌ایم. فقط برای مقدار کمی از بدهی‌های باشگاه نامه زدیم که از این طریق پرداخت شود. قرار بوده مطالبات حق محیطی پرداخت شود که تاکنون نشده است.

وی در خصوص اظهارات کی‌روش مبنی بر اینکه بازیکنان شاغل در لیگ ایران از آمادگی خوبی برخوردار نیستند و برای همین نیاز است این بازیکنان در اختیار تیم ملی قرار بگیرند, خاطرنشان کرد: بعید می‌دانم این اتفاق رخ دهد. نمی‌دانم کی‌روش بر چه اساسی این حرف‌ها را زده است. او حرفه‌ای است و در مهد فوتبال کار کرده و می‌داند که این کار غیر قابل انجام است. باشگاه‌ها چطور بازیکنان شاخص خودشان را به تیم ملی بدهند آن هم در حالی که بالای جدولی‌ها برای کسب سهمیه آسیا و پایین جدولی‌ها برای بقا در لیگ در تلاش هستند و این رقابت بدون بازیکنان کلیدی‌شان امکان‌پذیر نیست. این موضوع معقول و منطقی به نظر نمی‌رسد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۲
    0 8
    کیروش عین ریگ و نجومی از بیت المال مردم هزینه میکنه . چه اهمیتی میده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس