کد خبر 838945
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
دیدار کفتار پیر با ترامپ

رئیس جمهور آمریکا بر این باور است که دیدار وی با رهبر کره شمالی می‌تواند به شکست منجر شود یا بزرگترین قرارداد برای جهان حاصل گردد.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز شنبه در سخنانی تاکید کرد: دیدار با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی می تواند بدون دستیابی به توافقنامه ای باشد یا در نهایت منجر به بزرگترین توافق برای جهان شود تا تنش های هسته ای بین دو کشور کاهش یابد.

بیشتر بخوانید:

ترامپ در ادامه افزود: اگر پیشرفت ممکن نباشد، خیلی سریع از نشست و دیدار با رهبر کره شمالی خارج خواهم شد. تصور می کنم که کره شمالی خواستار صلح است و اکنون وقت آن است.

هنوز زمان و مکان دقیق برگزاری این دیدار مشخص نشده ولی احتمالا این دیدار اواخر ماه می خواهد بود.

ترامپ تصریح کرد: چه کسی می داند چه اتفاقی خواهد افتاد؟ اگر این دیدار برگزار شود، یا این نشست را سریع ترک خواهم کرد یا به بزرگترین توافق برای جهان دست خواهیم یافت.

ترامپ روز پنجشنبه تصمیم شگفت انگیزی گرفت و با دیدار با رهبر کره شمالی موافقت کرد. وی دعوت رهبر کره شمالی برای دیدار و گفتگو را پذیرفته است.

ترامپ همچنین گفته است که کره شمالی موافقت کرده است که تا زمان برگزاری این نشست هیچ گونه آزمایش موشکی انجام ندهد.

ترامپ اظهار داشت: کره شمالی از 28 نوامبر 2017 تاکنون هیچ آزمایش موشکی انجام نداده و قول داده است تا زمان برگزاری این نشست چنین اقدامی را انجام ندهد. اعتقاد دارم که آنها به این تعهد پایبند خواهند بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
    2 0
    امیدوارم کره شمالی با امریکا به توافق برسد و مردم کره شمالی از زیر این بدبختی رهایی پیدا کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس