دربی85

از جمله اتفاقات جالب توجه در رویارویی دو تیم استقلال و پرسپولیس در چارچوب مسابقات لیگ برتر تساوی هر دو تیم در جدول برد و باخت های دربی تا پیش از دربی 85 بود، اما...!

سرویس ورزش مشرق – تیم های استقلال و پرسپولیس از اولین دربی لیگ برتری شان که با نتیجه 0-0 به پایان رسید تا آخرین بازی که در آبان ماه سال جاری برگزار شد سی و سه بار در این رقابت ها رودرروی هم ایستاده اند.

تا پیش از دربی سی و سوم همه چیز دو تیم در دربی ها برابر بود. تعداد برد، باخت، تساوی و حتی گلهای زده و خورده اما یک بازیکن این تعادل را برهم ریخت.

علی علیپور با پنالتی که در دیدار رفت فصل جاری از روزبه چشمی و استقلال گرفت و آن را به گل تبدیل کرد توانست کفه این برتری را به سود پرسپولیس سنگین تر کند.

این تصویر به ثمر رسیدن سی و یکمین گل پرسپولیس در تاریخ دربی های لیگ برتر است

پرسپولیس در حال حاضر در 33 دیدار رودررو با استقلال 8 برد و 7 باخت دارد و استقلال برعکس این آمار را برای خود ثبت کرده است. این دو تیم تا پیش از دربی رفت فصل جاری در تعداد گلهای زده و خورده نیز برابر بودند اما حالا پرسپولیس 31 زده و 30 خورده دارد و استقلال 31 خورده و 30 گل زده! یکی تفاضل مثبت یک و دیگری منفی یک!

نتیجه دربی برگشت این فصل در این جدول تأثیر مهمی خواهد داشت. یا آبی ها را به توازن و تعادل با قرمزها برمی گرداند و یا باز هم کفه پایین تر خواهد رفت! شاید هم با یک تساوی به همین منوال بماند!

جدول نتایج دوتیم در دربی های پایتخت در 17 دوره مسابقات لیگ برتر

نام تیم

تعداد بازی

برد

باخت

تساوی

گل زده

گل خورده

تفاضل

استقلال

33

7

8

18

30

31

1-

پرسپولیس

33

8

7

18

31

30

1+

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایرانی IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    1 1
    آمار ساز و روییایی
  • بنیامین نوید پور IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    1 1
    مساوی
  • بنیامین نوید پور IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    1 1
    تساوی
  • بنیامین نوید پور IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    1 1
    مساوی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس