کد خبر 835860
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۸
سیدحسین حسینی

پیشکسوت آبی پوشان گفت: با این رفتاری که از حسینی بعد از دریافت کارت سر زد ما شک کردیم که آیا می‌توان در بازی‌های بزرگ و حساس به او اعتماد کرد یا خیر.

به گزارش مشرق‌، سهراب بختیاری زاده با اشاره به پیروزی های اخیر استقلال در آسیا و لیگ برتر  اظهار داشت: بهترین بازی که من در زمان حضور شفر از استقلال دیدم، بازی مقابل الهلال بود. بعضی وقت ها تیم ها در بازی هایی که یک بر صفر می برند و یا حتی نمی برند به مراتب بهتر از بعضی بازی هایی هستند که با سه یا چهار گل پیروز می شوند. تیم شفر مقابل الهلال خیلی خوب بود و اختلاف فنی دو تیم بسیار بیشتر از پیروزی یک بر صفر بود.

* تغییرات شفر در استقلال چه بود
همه می‌گویند تیم استقلال در زمان شفر تغییر کرده و بهتر شده. خیلی ها این را به خاطر نتایج این تیم می‌گویند اما بعضی‌ها هم اظهار نظر کارشناسی می‌کنند. در این میان کمتر کسی به این  اشاره می‌کند که شفر چه تغییری درتیم ایجاد کرده است. بازیکن که همان بازیکن است با کمترین تغییر. تیام هم که به تازگی به جمع آبی پوشان اضافه شده است در حالی که تیم قبل از تیام هم خوب بازی می کرد و حتی زیاد هم گل می‌زد.

* تشکیل تیم های کوچک و بدنسازی
شفر از اولین روزی که استقلال را تحویل گرفت سرعت را چاشنی کار کرد، به بدنسازی توجه ویژه‌ای کرد و به خصوص در اردوی کیش روی مسائل بدنی بچه‌ها کار کرد و مهمتر از همه این‌ها ترکیبات دو نفره، سه نفره و چهار نفره را شناسایی کرد. شناختن تیم های کوچک دو، سه و حتی چهار نفره در تیم بزرگ درون زمین کار تاثیرگذاری بود که شفر کرد و باعث شد این تحول در تیم ایجاد شود.

* در دربی قبل هم از پرسپولیس بهتر بودیم
با این که شفر یک بازی قبل از دربی رفت تیم را تحویل گرفته بود اما نشانه‌های پیشرفت حتی در همان بازی هم مشخص بود. گرچه استقلال دربی را با یک پنالتی باخت، اما نه تنها چیزی از پرسپولیس کم نداشت بلکه حتی در خیلی از دقایق بازی از پرسپولیس بهتر هم بود.

* نگاه پرسپولیس در این بازی عوض شده
اتفاق مهمی که برای استقلال افتاده این است که تیم های مقابل با نگاه متفاوتی به آن می نگرند و با رویکرد جدیدی به مصاف این تیم می آیند. قبل از دربی رفت پرسپولیسی ها تصور یک بازی ساده و یک پیروزی در دسترس را داشتند. اما الان نگاه به استقلال عوض شده و پرسپولیس هم با نگاهی احترام آمیز به حریفش در این باز نگاه می کند و یا حتی اگر بخواهم کمی واضح تر بگویم باید به ترس و واهمه پرسپولیس از استقلال در این بازی اشاره کنم.

* حسینی اشتباه بزرگی کرد
من از رفتار حسینی بعد از دریافت کارت زرد تعجب می‌کنم. رفتار حسینی کاملا اشتباه بود و من مطمئن هستم اگر او در آینده فیلم این بازی را ببیند حتما به خودش می‌خندد. رفتاری که از حسینی سر زد تنها از پسر بچه ها سر می‌زند. من خودم یک لحظه تصور کردم یک پسر بچه چهارده پانزده ساله دارد آن کارها را انجام می‌دهد.

* فوتبالیست باید در همه ابعاد رشد کند
حسینی بی تردید از نظر فنی رشد شگرفی کرده و خودش را به حد بالایی رسانده است. قطعا همینطور است که به تیم ملی هم دعوت شده است. اما حسینی و حسینی ها باید بدانند که فوتبال فقط مسائل فنی نیست و یک بازیکن باید به همان میزان که در ابعاد فنی رشد می کند به موازات آن در مسائل اخلاقی و انبضاطی هم رشد کند. به همان اندازه باید ظرفیت های روحی و روانی اش را هم بالا ببرد.

* آیا می توان به چنین بازیکنی اعتماد کرد؟
متاسفانه باید بگویم حسینی نشان داد هنوز از نظر روحی آنقدر رشد نکرده که بتوان در روزهای بزرگ و بازی های حساس به او اعتماد کرد. بازیکنی که اینچنین از کوره در برد و آستانه تحملش اینقدر پایین باشد آیا در بازی‌های بزرگ و لحظات حساس قابل اعتماد است؟ 

* باقری هم اشتباه بزرگی کرد
به جز حسینی، فرشید باقری هم در آن لحظات مرتکب اشتباه بزرگی شد که نزدیک بود کار دست استقلال بدهد. همه بازیکنان باید بدانند پیراهن چه تیم بزرگی را بر تن کرده اند. خیلی از فوتبالیست‌های بزرگ آرزوی بر تن کردن این پیراهن را دارند. حالا که این پیراهن تن شما بازیکنان فعلی رفته باید قدر آن را بدانید. 

فرشید باقری نه به تذکرات کاپیتان تیم توجه کرد و نه به این نکته که می‌توانست مقابل حسینی واکنش نشان ندهد و بعد از بازی در جلسه ای خصوصی و پشت درهای بسته پاسخ حسینی را بدهد. 

* کاپیتان استقلال می‌توانست به باقری و حسینی سیلی بزند
وقتی فرشید باقری بعد از حسینی از کوره در رفت خسرو حیدری به او اشاره کرد که تمامش کند و روی بازی تمرکز کند. اما باقری هم به تذکر کاپیتان تیم توجه نکرد. به نظر من کاپیتان تیم در چنین مواقعی این حق را دارد که همانجا به بازیکنش سیلی بزند تا تمرکز بازیکن را بازگرداند. مشابه این  اتفاقات در دیگر تیم ها افتاده و حتی دیده شده که کاپیتانی به صورت دو بازیکن هم تیمی اش سیلی زده تا فضا را از التهاب دور کند.

در یکی از دربی‌های گذشته هم شاهد بودیم که شیث رضایی و علیرضا حقیقی با هم درگیر شدند که کریم باقری با سیلی هر دو را به خود آورد و لتهاب را از فضا گرفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    19 5
    سیلی درمانی از دکتر بختیاری زاده. خوبه بازیهای خودش یادمه که تو دربی ها ایشون و منصوریان دور از چشم داور چه شیطنت هایی می کردند. هر دو عصبی
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    4 23
    ففط منصوریان، حمایت تا قیامت
    • علی US ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
      6 1
      فقط منصوریان؟؟؟فقط احمدی نزاد
  • حمید علوی CA ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    16 4
    کاپیتان وسط زمین با سیلی زدن بازیکنا رو به خودشون بیاره؟؟!!!!!! مگه چاله میدونه اینجا؟!! بعنوان یک استقلالی قدیمی واقعن متاسفم از فرهنگ فکریِ گوینده ی این جمله!! مثلن پیشکسوت استقلال هست این عزیز!!!
  • بیرانوند IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    1 6
    حسینی پیشنهادمیکنم بروبیرانوند کلاس بزاره توبایدکلا تخریب شی دوباره بیرانوند جان بسازت خخخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس